Same
En als er goede aanbiedingen zijn een robotstofzuiger en een krultang
Same
En als er goede aanbiedingen zijn een robotstofzuiger en een krultang
Babypark heeft meestal 10 procent korting met bf, kan op een kinderwagen best een leuk bedrag zijn
Ik hoop ook op goede aanbiedingen voor huishoudelijke apparaten, maar heb eigenlijk geen idee of de kortingen echt zo goed zijn of dat de prijzen daarvoor iets verhoogd worden
Ga begin volgend jaar alleen wonen dus heb nog veel nodig en wil natuurlijk kunnen besparen waar dat kan. Maar eerlijk gezegd weet ik niet eens waar te beginnen. Heel grote apparanten of meubels zoals wasmachine of tv kan ik nog nergens kwijt dus het zouden vooral de iets kleinere dingen zijn… maar te veel keuze
Wat is voor jullie dé grootste musthave als je alleen gaat wonen, zodat ik mn lijstje wat kan inkorten en gerichter kan zoeken
koffiezetapparaat? ben heel blij met de oude versie van deze Magimix Nespresso CitiZ & Milk M196 Zwart - Coolblue - Voor 23.59u, morgen in huis
Airfryer!
Ik heb deze en ben er echt heeel tevreden over!
Ik hoop een Philips Lumea te kunnen bemachtigen voor een goede prijs! Ben het scheren echt zat en hoop dat met zelf laseren het een beetje wegblijft.
Ik hoop dat Deciem weer korting geeft op The Ordinary
Die doen dat toch telkens net niet op black friday of vergis ik me? En dan de andere dagen van de maand net wel of zo
Maar daar heb ik nu ook nog niets over gehoord eigenlijk
Ja klopt, vorig jaar was er 23% korting gedurende de hele maand.
Oja ik bedenk me dat ik ook graag een nieuwe Ereader wil maar die zijn meestal niet echt ergens met goede korting te krijgen volgens mij
Stofzuiger
Edit; sorry, heb geen specifieke die ik zou aanbevelen. Maar zou er zeker naar kijken want die dingen kunnen best duur zijn en dan is korting heel fijn.
Wat bovenaan mijn lijstje staat is een berg nieuw ondergoed inclusief beha’s van Etam. Drie jaar geleden een lading gekocht met BF en zit echt zo fijn + gaat lang mee. Al mijn andere ondergoed en bh’s zijn echt af dus ook wel eens tijd.
Meestal heb ik ook wel iets van &Other Stories op mijn lijstje staan.
Verder wellicht een keukenmachine oid maar daar verwacht ik niet hele hoge kortingen op.
Ze hebben momenteel op vanalles van Etam op Zalando Lounge staan, weet niet of er daar wat interessants voor je bij zit?
Ik ben aan het spaten voor een apple watch maar die kortingen zullen wel tegenvallen
Thanks voor de tip! Ga ik meteen even kijken. Afgelopen week al 2 bh’s weg kunnen doen omdat de beugels uitstaken dus is hard nodig 🥲
Ooh woon je in België of in Nederland? Ik vind mijn ondergoed van Etam zo fijn, maar dat heb ik dus in de winkel gekocht. Zou het echt top vinden als ik kon bestellen.
Edit: ik ben blind, ik zie dat het op Zalando staat. Ff kijken haha.
M’n vriend zei dat Apple vaak niet meedoet met BF. Ik zat nl te kijken naar een iPad
nee klopt, die doen ook nooit mee met btw vrije dagen enzo. Maar elk tientje is mooi meegenomen. iPad echt doen! Ik heb er drie jaar geleden eentje gekocht (mini) en gebruik hem nog steeds elke dag.
Ik woon in Nederland maar je kunt via de BE website bestellen en ze verzenden naar NL!