Echt? Ik dacht dat ze alleen in BE bezorgden, ik ga gelijk even kijken!
Je moet volgens mij wel een keer ergens een Belgische postcode invullen (toen heb ik random eentje opgezocht op internet) maar als uiteindelijk je bezorgadres moet invullen kun je gewoon je Nederlandse adres invullen. Ook snel binnen (duurt een paar werkdagen) en ik had ook iets besteld wat niet leverbaar was en dat hebben ze meteen teruggestort. Qua service dus ook echt top
Weet jij of dat enkel online is of ook als je naar een filiaal gaat?
Dringend een nieuwe Iphone nodig, zou er ergens iets van korting zijn dan?
Meestal doet Apple niet aan (hoge) kortingen, maar scheelt het soms een paar tientjes oid. Ligt vaak ook aan het model. Ik wil de MacBook Air (met M1 processor), dus zit die dagen ook klaar om alle deals af te speuren
Ik wil graag dr Martens Jadon, hoop dat die ergens goedkoper zijn.
Thanks voor de tip! Ga het ook instellen!
Wij hadden twee jaar geleden in de winkel een order laten opmaken met grote dingen en toen op bf akkoord gegeven!
Gaan tv’s hard naar beneden met Black Friday? Ik zie nu op tweakers price watch dat de tv’s die we op het oog hebben nu op hun diepste punt zitten. Dus vraag me af of ze nu ineens nog gaan stijgen om dan af te prijzen naar “dit bedrag” haha.
Vorig jaar viel het erg tegen iig, degenen die ik in de gaten hield waren geen van allen afgeprijsd! En de prijzen waren vooraf zelfs nog gestegen Is ook vaak een “trucje” dat ze doen als ze het wél afprijzen met BF, dat het lijkt of je hem een stuk goedkoper hebt, maar hier was er dus niet eens meer een afprijzing alleen die stijging
Redoute heeft nu al leuke kortingen op de Home collectie, 40 eur per 100 eur, ik heb er een tv meubel en lamp gezien, weet niet of ik nog tot het einde vd maand zou wachten of niet.
Bedankt voor de tip! Ik had al langer een tv meubel op het oog en nu is hij met 320 euro afgeprijsd! Gelijk gekocht
Wow dat is een flinke korting! Welke heb je gekocht? Ben zelf ook nog op zoek, dus ik ga ook maar even bij La Redoute kijken.
Lastig he, om een mooie te vinden. Ik heb ook zo lang gezocht, en wilde deze niet kopen door de prijs, maar nu veel beter te doen.
Het is deze:
Dankjewel! Ja, ik vind het vreselijk moeilijk en ben al maanden aan het zoeken. 🥲 Ik had die jij hebt besteld ondertussen al gezien en vond dat ook een hele mooie! Alleen baalde ik toen ik zag dat het kleppen waren in plaats van deuren. Ik twijfel nog even verder hahaha.
Wel echt superfijn die korting!
Ik heb het medina tv meubel gekocht, twijfelde ook al lang, echt fijne korting
Ja ik probeer mijn vriend nog te overtuigen, dat stond normaal pas later op de planning om te kopen, maar met zo n korting…
Top! Ik doe ook mee met de trend, tv meubel Wapong hier. Was al langer op zoek naar dit soort model in de aanbieding.
Nou de tafel die ik al langere tijd in gedachten heb staat er nu voor 369 op (zonder korting), maar de prijs was eerder echt een stuk lager, volgens mij echt 250 ofzo? Dus dan kom je met korting op dezelfde prijs uit.
Oh jammer, bij de tv meubels was dat niet. Had ze een tijd geleden gescreenshot en die prijzen zijn toch hetzelfde. Dat hoor je inderdaad wel vaker…