Black Friday & Cyber Monday

Weten jullie of stronger meestal ook mee doet met BF? Ik wil dat bekende pak van ze bestellen. Ze hebben wel altijd al 20% via influencers.

1 like

Ja, want je kan je inschrijven op een mailinglijst zodat je als eerste op de hoogte wordt gebracht.
Dat heb ik vorige week gedaan.

3 likes

Weten jullie of Lush ook Black Friday korting doet? Ik heb nieuwe haarproducten nodig.

Volgens mij doet Lush zelde aan kortingen

3 likes

Oh ik zie mooie tv meubelen en een leuke korting maar al die slechte reviews houden me qua bestellen wel tegen…

We hebben echt een nieuwe stofzuiger nodig. Twijfel of ik hem nu ga bestellen of wacht gltot Bock Friday…

Ik schrok ook even toen ik dat zag, maar ik heb m’n tv meubel woensdag besteld en morgen wordt hij al geleverd. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Waar?

5 likes

Haha, handig. Hopelijk voor de overige 3 wel een aankondiging :joy:

3 likes

Ik heb de mijne dinsdag besteld en is gisteren geleverd, kreeg een tijdsslot plus een telefoontje voor ze kwamen en alles is prima in orde.

1 like

Weet iemand of de bijenkorf ook aan blackfriday doet?

2 likes

Ik hoop tijdens BF een nieuwe laptop te scoren. Daarnaast wil ik erg graag laarzen van Panama Jack en Nike airmax en misschien nog een winterjasje van Superdry.

De kans dat ik ook maar 1 van deze dingen haal is nihil, maar vindt het leuk om rond te snuffelen.

2 likes

Weet iemand hoeveel korting ik bij Paula’s Choice kan verwachten met Black Friday? M’n gezichtsreiniger is op, maar als de korting de moeite waard is wacht ik wel even met bestellen.

1 like

Vorig jaar 20% op alles zoals vaak met die kortingsdagen. Wel al de hele week volgens mij.

3 likes

Ik wil een nieuwe smartphone, twijfel tussen samsung galaxy S20/21 of bijv oneplus nord 2. Maar ik ben altijd een beetje overweldigd met black friday. Geen idee waar ik moet kijken etc. Hebben jullie tips hoe ik me voor kan bereiden? (Welke websites in de gaten houden voor smartphones, of welke vorige jaren kortingen hadden…)

1 like

Zou Tweakers in de gaten houden, daar zie je nu al de prijsontwikkeling afgelopen jaar/jaren en uiteindelijk ook waar hij zo 't goedkoopst is. Als je iets intypt op Google zie ik vaak ook een prijsoverzichtje en kan je zo de goedkoopste eruit pikken.

6 likes

Thanks, ik idd ook niet maar houd het ook niet heel goed in de gaten. Bestel ik gewoon zodra ik 20% korting voorbij zie komen. En voor de extraatjes doe ik het niet nee, die zijn ook vaak niet wat ik zou gebruiken.

1 like

Vraagje: ik wil voor het eerst iets bij Gymshark bestellen as donderdag om 20:00, maar om 20:15 heb ik een afspraak. Maak ik kans om binnen een kwartier een bestelling te plaatsen of is het onbegonnen werk tijdens sale?

Edit: donderdag!

1 like

Als je weet wat je moet hebben, kan het zeker lukken. Valt altijd te proberen toch?

2 likes

Ja hoor, kan prima

3 likes