Black Friday & Cyber Monday

Is het bevestigd dat die woensdag is? Ik las namelijk ergens dat het de 18e is en dat is donderdag

2 likes

Oeps, donderdag inderdaad. Zal het meteen aanpassen. En die afspraak is helaas ook nog steeds op donderdag. :sweat_smile:

2 likes

Ik wil dit jaar eens kijken of er Noise Cancelling koptelefoons ergens een goede aanbieding gaan krijgen.

3 likes

Ik heb die van mij (Sony) 2 jaar geleden met Black friday met een goede deal gekocht bij Coolblue! Scheelde toen ruim 50 euro.

2 likes

Dat klinkt goed :smiley: Heb er alleen nog niet echt veel gepast, alleen een Sony (geloof ik, zou ik na moeten vragen) en die zat verder wel prima.

2 likes

Plaats je hier een update? Ik ben ook opzoek, wss een Sony of Bose

1 like

Doe ik! Ik overweeg een Sony, die zat wel erg lekker.

1 like

De bose quietcomfort was een week (?) terug al voor 165/170 euro bij amazon, misschien nog steeds?

1 like

Dit is wat ik zelf doe bij BF als ik echt dingen wil hebben.

Doe voorwerk. Open wat je wilt bestellin in aparte tapjes. En dan gewoon 20u even vernieuwen, checken of de korting werkt en mandje vol gooien. Heb je wel veel tabbladen open, maar wel effectief en snel.

1 like

Ik sta op het punt een nieuwe laptop te kopen bij coolblue. Hebben zij goede deals met black friday? Anders wacht ik nog even

1 like

Ik had toen de Sony en de Bose geprobeerd. Sony was ietsjes groter maar vond 'm fijner zitten en de geluidskwaliteit voor muziek afspelen iets beter. Maar ik heb dus wel een inmiddels verouderd model (wh-1000 xm3). Hij is erg fijn, na 2 jaar dagelijks gebruiken is de batterijduur nog top en hij werkt nog zoals op dag 1. Ik vind zelf het niet fijn deze koptelefoon te gebruiken om handsfree (digitaal) te bellen maar heb veel collega’s die dat doen en dan is het geluid okee. In ieder geval beter dan met airpods, vind dat echt naar als mensen die gebruiken in Teams.

Ik ga met Black friday voor in ieder geval een koekenpan van Greenpan, we willen iets van een Sonos of soortgelijk installatie voor de benedenverdieping en ik heb een blouse en jurkje van Fabienne Chapot op mijn lijstje staan. En Veja sneakers, ik kijk even of daar een leuke korting op komt maar die ga ik sowieso kopen.

3 likes

Even beetje laat, maar je ziet van dat icm een abonnement een iets ouder model iPhone (nu bijv. 12 mini) wat goedkoper is. Je kan dat direct je toestel afbetalen ipv een toestelkrediet aan te gaan, en als je dat wil zelfs een maandelijks opzegbaar abonnement nemen.

Ik heb alleen de Sony geprobeerd, maar die vond ik ook wel erg lekker zitten eigenlijk en de muziekkwaliteit is ook echt wel goed. Ik heb zelf nu AirPods inderdaad, maar bellen vind ik echt matig ermee. Ik heb alleen geen idee of 'ie een beetje tegen regen kan, want wil hem dan ook tijdens mijn werk gebruiken en het regent soms weleens (ik werk buiten).

1 like

Ik heb de Bose quiet Comfort 35 II voor 164 euro gekocht bij Amazon. Maar die was 2 dagen later uitverkocht. (Merci @crazyvibes )

Bij Stronger is de Black Friday Sale nu begonnen als je je ingeschreven had als VIP. Ik heb een mail gekregen en via de link van de mail zie ik de items met korting.

1 like

Black friday is bij coolblue een week en begint dus komende vrijdag al. Je kan even wachten tot dan?

Yes, ga ik doen!

Iemand een idee wanneer Zalando begint? Heb schoenen op het oog en tegoed van €110🤑

3 likes

Kreeg een mailtje met ‘cyber week komt eraan’. Wanneer precies stond er niet in haha. Maar ze gaven de tip om wat je wil alvast in je verlanglijst te zetten, dan krijg je vanzelf een melding als er sale is

3 likes

Zouden de acties en kortingen oplopen of gelijk blijven gedurende de week?

4 likes

Heeft iemand ervaring met BF sales op babyspullen? Ik hoop de autostoel (Maxi Cosi Family Fix 360) met korting te kopen, maar heb geen idee of dat soort merken ook meedoen aan deze sales :smiley: Tips voor andere (must buys met korting) babyspullen: heel erg welkom!

1 like