Die zou ik ook wel willen scoren, eveneens als een kinderwagen. Nog veel nodig
Hierboven zei iemand me dat babypark wel altijd meedoet 10 procent…
Die zou ik ook wel willen scoren, eveneens als een kinderwagen. Nog veel nodig
Hierboven zei iemand me dat babypark wel altijd meedoet 10 procent…
Familyfix gaat nooit heel veel korting af helaas, dus zou het vanaf nu al goed in de gaten houden qua prijs. Bijv.de Prénatal heeft er een handje van om te doen alsof er méga veel korting op een item zit, terwijl je het bij andere sites sowieso altijd al voor dat bedrag kan kopen. Super irritant.
Goede tip! Ik heb al prijzen genoteerd van verschillende sites (geen prijsverschil :’)), zal vanaf nu elke dag eens checken. Paar tientjes op een volledige set zou al mooi zijn!
Ik denk dat de situatie dit jaar te vergelijken is met vorig jaar. Dat spelers met fysieke winkels gewoon voor een week met korting gaan, een enkeling die met dagacties gaat werken. Is natuurlijk ook gewoon spreiding van je klantenstroom. Die kún je nu niet eens allemaal op 1 dag binnen laten komen omdat er dan een dikke korting is.
Ja klopt, maar het ging over coolblue dus vooral online.
Ik ga voor een kledingstomer, als er anderen zijn die daar ook op azen… let me know als je tips hebt!
Zou de switch in de korting zijn?
Zara heeft altijd beperkte dingen bij bf hè ?
Mijn zoontje moet nog een paar truien
Ben benieuwd wat de korting wordt bij Ugg. Wil graag de Bailey Buttons voor mijn altijd koude voeten.
ha, met die gedachte speel ik ook al
Zijn dr Martens in aanbieding met BF?
Ja, ik heb de mijne vorig jaar bij dr Martens zelf gekocht met korting. (Dacht ik…) Volgens mij wel op meer plekken maar soms ook weer alleen op bepaalde exemplaren.
Op mijn lijstje staan een nintendo switch en een nieuwe televisie aangezien deze al 13 jaar oud is. Wil graag samsung the frame maar vraag me af of daar korting op komt?
Zou op tweakers kijken en dan naar de prijzen deze periode vorig jaar. Daar zie je heel duidelijk in of iets vorig jaar rond Black friday gemiddeld lagere prijzen had dan de weken ervoor en of de laagste prijs toen daalde. Dat is een aanwijzing voor aanbiedingen rondom Black friday.
Oh goede tip! Dan ga ik daar eens op kijken
Heb je al aan een Brabantia gedacht? Die dingen gaan echt eeeeuwig mee. Vaak ook al goede aanbiedingen buiten Black friday m.
Als iemand de senseo opschuimer voor minder dan 53 eu ziet …