En aan anderen, hoe is de maatvoering van stronger? Kreeg nu net de mail en wilde wat bestellen, maar heb er nog nooit wat van gehad!
Heb er zelf 1 van simple human. Fijn en degelijk en je kan je afval scheiden. Passen ook normale vuilniszakken zakken in (wel ff googlen).
Ik heb in elk geval een Brabantia geerfd en ik vind het in elk geval een heel fijne
Vorig jaar gekocht op marktplaats, echt zo’n ding wat mensen een paar keer gebruiken en dan weer verkopen. €20 ofzo voor betaald.
Ik wil dit jaar graag een sodastream scoren! Ben benieuwd of ik een goede deal tegenkom.
Dit is op zich al een goede deal, ik twijfel.
Je kan hem kopen en anders binnen 30 dagen aka na Black friday retourneren?
Ik ook! Waar ga je kijken? Ik zat te denken aan bol en coolblauw. Ik ben niet zo heel goed nog in BF deals merk ik.
Ik heb die van mij met een goede deal bij de Blokker gekocht! Vaak is het 2e fles gratis maar dat is niet per see een top aanbieding tenzij je twee flessen tegelijk wil maken. Doe ik zelf nooit.
Weet iemand nog van vorig jaar welke deals Wehkamp en/of de Bijenkorf hadden?
Ik heb een specifieke jas op het oog. Aan de ene kant ben ik bang dat de jas uitverkocht raakt, aan de andere kant zou ik het zonde vinden nu de volle prijs te betalen (€200+)…
Ik ga ook die in de gaten houden denk ik! Als ik iets voorbij zie komen dan laat ik het wel even weten.
Maak een account op pepper.com! Iedereen zet daar goede deals op die zij tegen komen (ook buiten Black friday om) en je kan sodastream toevoegen aan je alerts zodat je een melding krijgt zodra iemand sodastream vermeldt in een nieuwe post. Dus stel hij komt alleen op amazon goedkoop te staan, dan krijg jij daar melding van, terwijl je die normaal niet had gezien als je alleen bollie en coolblauw in de gaten had gehouden. @Jip
Ik heb bijv ook altijd alerts aan staan voor Rituals, bordspellen, parfum en kitchenaid
Zou ziets ook voor schoenen werken? Ik wil voor mijn werk Blundstones kopen, maar ze zijn zo duur… Hoop een aanbieding te kunnen vinden.
Thanks voor de tip! Ik ga het direct downloaden!
@dzy ik heb wel net al allemaal siropen op de Duitse website besteld, daar hebben ze nu 40% korting op alle siropen. En ze hebben er meer keuze uit smaken. Je moet het alleen wel laten leveren in Duitsland en de korting is alleen nog vandaag.
Ik heb voor mijn huis enkelen van Brabantia en eentje van Wesco en die vind ik ook prima.
Jahoor, als je een alert op dat merk zet en er wordt een advertentie geplaatst van dat merk dan krijg je een melding. Maar 't is zegmaar wel zo dat de advertenties gewoon door andere mensen worden geplaatst, dus je kan er niet blindelings op vertrouwen dat als er een goeie deal is dat hij daar ook op wordt geplaatst
Ah op die manier. Thanks, ga ik het voor de zekerheid toch even instellen!
Ik heb mijn wishlist gevuld bij gymshark. Benieuwd hoe duur het uiteindelijk wordt!
Ik heb zojuist voor €499 een kitchenaid artisan besteld bij Like2Cook. Goedkoopste prijs elders €549 en ik verwacht niet lager uit te komen met black friday. Zo wel kan ik altijd nog terugsturen, maar liever niet natuurlijk want niet duurzaam. Ik heb het de afgelopen maanden in de gaten gehouden, en normaal vragen ze €499 voor outlet modellen maar dit is geen outlet model.
Er zit een extra kom bij, en ook wat extra accessoires. Vanuit kitchenaid krijg je er ook nog een bakset bij met een keukenweegschaal, deegroller, koekjesvormpjes. Alleen vulkaanzwart was €499, rest vd kleuren €599 maar met code herfst10 krijg je nog 10 procent korting (niet op die van €499 op één of andere manier)
Ik vind de gymshark sale wel tegenvallen dit jaar. Begon ook eerder dan 20.00, want ik keek om tien voor ongeveer en toen stond het er al op