Black Friday & Cyber Monday

Maak een account op pepper.com! Iedereen zet daar goede deals op die zij tegen komen (ook buiten Black friday om) en je kan sodastream toevoegen aan je alerts zodat je een melding krijgt zodra iemand sodastream vermeldt in een nieuwe post. Dus stel hij komt alleen op amazon goedkoop te staan, dan krijg jij daar melding van, terwijl je die normaal niet had gezien als je alleen bollie en coolblauw in de gaten had gehouden. @Jip

Ik heb bijv ook altijd alerts aan staan voor Rituals, bordspellen, parfum en kitchenaid

2 likes

Zou ziets ook voor schoenen werken? Ik wil voor mijn werk Blundstones kopen, maar ze zijn zo duur… Hoop een aanbieding te kunnen vinden.

1 like

Thanks voor de tip! Ik ga het direct downloaden!
@dzy ik heb wel net al allemaal siropen op de Duitse website besteld, daar hebben ze nu 40% korting op alle siropen. En ze hebben er meer keuze uit smaken. Je moet het alleen wel laten leveren in Duitsland en de korting is alleen nog vandaag.

1 like

Ik heb voor mijn huis enkelen van Brabantia en eentje van Wesco en die vind ik ook prima.

Jahoor, als je een alert op dat merk zet en er wordt een advertentie geplaatst van dat merk dan krijg je een melding. Maar 't is zegmaar wel zo dat de advertenties gewoon door andere mensen worden geplaatst, dus je kan er niet blindelings op vertrouwen dat als er een goeie deal is dat hij daar ook op wordt geplaatst

1 like

Ah op die manier. Thanks, ga ik het voor de zekerheid toch even instellen!

1 like

Ik heb mijn wishlist gevuld bij gymshark. Benieuwd hoe duur het uiteindelijk wordt!

1 like

Ik heb zojuist voor €499 een kitchenaid artisan besteld bij Like2Cook. Goedkoopste prijs elders €549 en ik verwacht niet lager uit te komen met black friday. Zo wel kan ik altijd nog terugsturen, maar liever niet natuurlijk want niet duurzaam. Ik heb het de afgelopen maanden in de gaten gehouden, en normaal vragen ze €499 voor outlet modellen maar dit is geen outlet model.

Er zit een extra kom bij, en ook wat extra accessoires. Vanuit kitchenaid krijg je er ook nog een bakset bij met een keukenweegschaal, deegroller, koekjesvormpjes. Alleen vulkaanzwart was €499, rest vd kleuren €599 maar met code herfst10 krijg je nog 10 procent korting (niet op die van €499 op één of andere manier)

33 likes

Ik vind de gymshark sale wel tegenvallen dit jaar. Begon ook eerder dan 20.00, want ik keek om tien voor ongeveer en toen stond het er al op

4 likes

In de wehkamp app al veel aanbiedingen!

4 likes

Nou ik had 11 dingen in mn wishlist gegooid. Uiteindelijk maar 4 dingen kunnen bestellen. Viel me echt tegen, omdat ik om 8u precies keek en al veel uitverkocht was

1 like

Ik heb een paar mooie high waisted leggings en 2 sportbh’s kunnen scoren van gymshark die ik al heel lang wilde :blush: Het viel me op dat bij de leggings die ik had gekocht, dat de knalgeel/oranje/groen duurder was dan de grijze variant. Zou juist denken dat het andersom zou zijn

2 likes

Ja ik had wel 2 sportbh’s! En inderdaad een grijze legging en een tanktop. Eigenlijk helemaal zo slecht nog niet maar ik had meer in mijn hoofd haha

Veel gymshark atleten delen hoeveel korting er op welke producten komen. Een aantal dagen voordat de sale live gaat. Ik volg Ashley Gaita op YouTube en zij deelt vaak veel over de korting ook per continent.

Keek zelf toevallig iets over half 8 en toen stond het al live. Heb toen rustig alles wat ik wilde hebben in mijn mandje kunnen doen. Maar wel balen als je precies om 20:00 klaar zit en de korting staat al een half uur live.

Ik ging om iets voor 8 kijken en er waren al wat dingen uitverkocht die ik wou :sweat_smile: maar heb alsnog genoeg kunnen scoren ook

Ik keek na aanleiding van iemand zijn insta story zei dat het live stond. Zodat ze de drukte beter konden spreiden :woman_shrugging:

1 like

Maar even hoor, het is morgen toch niet officeel Black Friday?
Dat is na thanksgiving toch?

3 likes

Ik heb gisteren een vet duur behang besteld, wat vandaag met 25% korting is :roll_eyes:

1 like

Niks van wat ik op mn wishlist had was uberhaupt in de sale.

1 like

Klopt

En mbt het behang: ik zou vragen om korting

1 like