Black Friday & Cyber Monday

In de wehkamp app al veel aanbiedingen!

4 likes

Nou ik had 11 dingen in mn wishlist gegooid. Uiteindelijk maar 4 dingen kunnen bestellen. Viel me echt tegen, omdat ik om 8u precies keek en al veel uitverkocht was

1 like

Ik heb een paar mooie high waisted leggings en 2 sportbh’s kunnen scoren van gymshark die ik al heel lang wilde :blush: Het viel me op dat bij de leggings die ik had gekocht, dat de knalgeel/oranje/groen duurder was dan de grijze variant. Zou juist denken dat het andersom zou zijn

2 likes

Ja ik had wel 2 sportbh’s! En inderdaad een grijze legging en een tanktop. Eigenlijk helemaal zo slecht nog niet maar ik had meer in mijn hoofd haha

Veel gymshark atleten delen hoeveel korting er op welke producten komen. Een aantal dagen voordat de sale live gaat. Ik volg Ashley Gaita op YouTube en zij deelt vaak veel over de korting ook per continent.

Keek zelf toevallig iets over half 8 en toen stond het al live. Heb toen rustig alles wat ik wilde hebben in mijn mandje kunnen doen. Maar wel balen als je precies om 20:00 klaar zit en de korting staat al een half uur live.

Ik ging om iets voor 8 kijken en er waren al wat dingen uitverkocht die ik wou :sweat_smile: maar heb alsnog genoeg kunnen scoren ook

Ik keek na aanleiding van iemand zijn insta story zei dat het live stond. Zodat ze de drukte beter konden spreiden :woman_shrugging:

1 like

Maar even hoor, het is morgen toch niet officeel Black Friday?
Dat is na thanksgiving toch?

3 likes

Ik heb gisteren een vet duur behang besteld, wat vandaag met 25% korting is :roll_eyes:

1 like

Niks van wat ik op mn wishlist had was uberhaupt in de sale.

1 like

Klopt

En mbt het behang: ik zou vragen om korting

1 like

Ook voor @slurfhondje nu bij bol voor 170, ik heb er volgens mij vorig jaar 250 voor betaald dus dit klinkt niet gek

4 likes

Ja. Alleen typisch voor Nederland dat ze met deze traditie meegaan en het vervolgens uitspreiden over meerdere dagen, al dan niet weken. :sunglasses:

Heeft iemand een idee of IXXI ook korting heeft? Ik heb de nieuwsbrief niet meer en wordt er op hun website ook niet veel wijzer van.

3 likes

Dat heb ik ook! Nou laat maar dan.

1 like

Ixxi doet altijd wel mee.

3 likes

Weet iemand hoe het vorige jaar bij Shein was op Black Friday? Heb een heel lijstje daar nu, maar omdat het zoveel duurder is wil ik nog ff wachten.

Wel zin in volgende week haha. Ik wil verder nog wat dingen bij Asos en MyProtein bestellen. En een nieuwe bril bij Charlie Temple. En een nieuwe tattoo haha.

Korting bij Charlotte Tilbury!

4 likes

De Lumea prestige is nu € 280 bij bol

Ik wil nog heel burgerlijk beddengoed kopen, bij Wehkamp of Hema. Wehkamp heeft op eigen merk beddengoed 2e halve prijs nu, maar ze hebben ook regelmatig 1+1 gratis dus vind het matig

2 likes

Heb je hier aanraders voor? Ben opzoek naar een nieuwe foundation