Ook voor @slurfhondje nu bij bol voor 170, ik heb er volgens mij vorig jaar 250 voor betaald dus dit klinkt niet gek
Ja. Alleen typisch voor Nederland dat ze met deze traditie meegaan en het vervolgens uitspreiden over meerdere dagen, al dan niet weken.
Heeft iemand een idee of IXXI ook korting heeft? Ik heb de nieuwsbrief niet meer en wordt er op hun website ook niet veel wijzer van.
Dat heb ik ook! Nou laat maar dan.
Ixxi doet altijd wel mee.
Weet iemand hoe het vorige jaar bij Shein was op Black Friday? Heb een heel lijstje daar nu, maar omdat het zoveel duurder is wil ik nog ff wachten.
Wel zin in volgende week haha. Ik wil verder nog wat dingen bij Asos en MyProtein bestellen. En een nieuwe bril bij Charlie Temple. En een nieuwe tattoo haha.
Korting bij Charlotte Tilbury!
De Lumea prestige is nu € 280 bij bol
Ik wil nog heel burgerlijk beddengoed kopen, bij Wehkamp of Hema. Wehkamp heeft op eigen merk beddengoed 2e halve prijs nu, maar ze hebben ook regelmatig 1+1 gratis dus vind het matig
Heb je hier aanraders voor? Ben opzoek naar een nieuwe foundation
Maar bf is volgende week toch pas? Raak echt in verwarring door mensen die de aanbiedingen matig vinden haha… hoe kan je verwachten dat de aanbiedingen een week van tevoren al gigantisch goed zijn?
Ik heb wel mijn slag al geslagen bij Etos hoor, haha. Heerlijk om eindelijk eens een voorraadkast in huis te hebben/de ruimte voor voorraad. Denk niet dat we in 2022 nog shampoo/Deodorant oid hoeven te kopen met dank aan de 4 voor 10 euro deals.
Op mijn werk zijn nu al dezelfde kortingen als volgende week om de drukte een beetje te spreiden ivm Corona, denk dat veel fysieke winkels dat ook doen. Vorig jaar moesten ze door de drukte midden op de dag dicht, hopen ze dit jaar te voorkomen.
Ja het is natuurlijk super persoonlijk, dus zou ook even de insta van Mettina Make-up checken, zij legt het super goed uit!
Ze hebben drie ‘opties’ qua foundation: light wonder, die is echt heel licht en glowy (ik vond hem ook een beetje plakkerig voor mijn huid)
De magic (heb ik gekocht) is een medium dekkende semi matte- niet glimmend niet te matte
De airbrus - die is echt heel dekkend en matte, meer echt ‘show’foundation en niet zo alledaags tenzij je veel nodig hebt.
Ik heb vorig jaar de set gekocht met Magic foundation, blush en light wonder ofzo. Dat was al goedkoper dan de blush en foundation los kopen!
Ik ga dit jaar denk ik toch nog de light wonder kopen, toch wat meer gebruiksgemak en minder dekking haha
Oh en de eyes to mesmerise potjes vind ik echt fantastisch voor een snelle en luie make-up aanbrengen. Mocht je meer tips willen let me know haha
Bij mij maar 2 dingen van mijn lijst en die waren al uitverkocht in mijn maat toen ik keek
Het lijkt elk jaar wel steeds eerder te beginnen dat bedrijven korting geven en niet meer wachten tot de echte dag. De deals worden vaak ook niet beter. En na bf is er meteen cyber monday, en ervoor singels day. Voor mijn gevoel zijn er de laatste twee maanden van het jaar alleen nog maar acties.
Jaa ik vind de light wonder echt fantastisch!
Gelukt! Scheelt weer…
Dat is zo irritant. Ik denk dan de deals worden niet beter dus laat ik niet wachten. En dan worden ze ineens wel beter.
En dan denk ik dan oké ik wacht wel af en dan is het op de dag zelf minder
Het is echt Russische roulette