Ik zal zo nog wel even m’n hele make-up wish list tonen. Beetje jammer dat m’n geld eeeeigenlijk ‘op’ is (want begin vd maand op vakantie geweest). Maarja met zo veel kortingen mag je jezelf wel even voorschieten uit de spaarrekening toch
Ahh thanks voor je uitgebreide bericht! Ik gebruik nu Mac studiofix en daar ben ik heel tevreden over. Maar omdat iedereen altijd zo lovend is Charlotte Tilbury ben ik benieuwd geworden! Dus eigenlijk wil ik iets wat in de buurt van m’n Mac foundation komt haha
Omdat er al black friday deal bij staat (bij Wehkamp iig). Ook qua pakketjes bezorging spreiden webshops de sales een beetje zodat postnl niet overspoelt met pakketjes die ze moeten bezorgen
Ik ben trouwens m’n hele mailbox ff doorgespit qua deals van vorig jaar - bij Charlotte tilbury verandert het gedurende de week wel qua aanbiedingen, als in dat er steeds nieuwe ‘sets’ worden toegevoegd
Interessant, merci!
Ik lees op pepper dat je 10% via de nieuwsbrief er bovenop krijgt, maar ik ontvang geen kortingscode? Heeft iemand een nieuwsbrief code van bol?
Voor de mensen die op zoek zijn naar een nieuwe Macbook Air: op Bol kost het nu 880!
Is iemand heeeeel toevallig ergens een Dyson airwrap aanbieding tegen gekomen?
Denken jullie dat de airpods pro ook ergens in de sale gaan komen? Ik wil ze al een tijdje bestellen maar weet niet of ik beter even kan wachten tot BF of niet
Volgens mij gaan de meest nieuwe Dyson producten nooit echt met grote kortingen weg. Bij Coolblue/MM krijgen ze te weinig marge.
Weet jij of dat verder zonder invoerkosten etc is? Aangezien het een bedrijf uit de UK is☺️
Ze hebben een Europees distributie centrum, volgensmij zit dat in Duitsland. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken! (https://help.charlottetilbury.com/hc/en-gb/articles/360017566118-Brexit)
Net mijn/onze slag geslagen: samen met mijn moeder besteld want dan komen we goed aan die €175 en dus een palette, blush en lipstick er bij gekregen twv €50, €39 & €35. Echte Hollanders dat we zijn (verder niet per se echt korting behalve mijn eyes to mesmerise trio) maar vond dit al een top deal
Wat fijn! Dan ga ik ook maar eens bestellen denk ik!
Edit: besteld🤩
Komt Bobbi Brown nog met korting? Ik heb nog een paar dingen op mijn wishlist, maar op hun eigen website is er al veel uitverkocht
Vorig jaar wel, heb toen m’n mascara met 40% korting gekocht.
Weet iemand toevallig of Snag Tights voorheen mee deed met Black Friday? Ik heb wat panty’s nodig maar vraag me af of ik niet beter een paar dagen kan wachten met kopen.
Vandaag bij bol met 55% korting zie ik net!
Mijn favoriete jeans zijn nu al met 40 - 50% korting bij zalando dus ik heb de grijze en gewone jeans kleur nogmaals besteld
Zijn overigens deze, volgens mij zijn ze niet 100% hetzelfde maar beide zitten top! Niet te wijd/baggy, strakker bij de enkels en vooral: lang genoeg (ik ben 1.75 dus niet uitzonderlijk lang maar mom jeans zijn vaak te kort bij mij) dus misschien hierbij een tip
Valt de maat van die blauwe echt klein uit, of nam je je gewone maat?
Ik heb wel m’n gewone maat genomen! Zat in het begin inderdaad wat strak maar ze lopen nog wel een beetje uit
Er is nu een goede deal bij Bol.com, heb m net ook gekocht! €45 met 4 flessen en een cilinder