Black Friday & Cyber Monday

Maar bf is volgende week toch pas? Raak echt in verwarring door mensen die de aanbiedingen matig vinden haha… hoe kan je verwachten dat de aanbiedingen een week van tevoren al gigantisch goed zijn?

4 likes

Ik heb wel mijn slag al geslagen bij Etos hoor, haha. Heerlijk om eindelijk eens een voorraadkast in huis te hebben/de ruimte voor voorraad. Denk niet dat we in 2022 nog shampoo/Deodorant oid hoeven te kopen met dank aan de 4 voor 10 euro deals.

4 likes

Op mijn werk zijn nu al dezelfde kortingen als volgende week om de drukte een beetje te spreiden ivm Corona, denk dat veel fysieke winkels dat ook doen. Vorig jaar moesten ze door de drukte midden op de dag dicht, hopen ze dit jaar te voorkomen.

2 likes

Ja het is natuurlijk super persoonlijk, dus zou ook even de insta van Mettina Make-up checken, zij legt het super goed uit!
Ze hebben drie ‘opties’ qua foundation: light wonder, die is echt heel licht en glowy (ik vond hem ook een beetje plakkerig voor mijn huid)
De magic (heb ik gekocht) is een medium dekkende semi matte- niet glimmend niet te matte
De airbrus - die is echt heel dekkend en matte, meer echt ‘show’foundation en niet zo alledaags tenzij je veel nodig hebt.

Ik heb vorig jaar de set gekocht met Magic foundation, blush en light wonder ofzo. Dat was al goedkoper dan de blush en foundation los kopen!

Ik ga dit jaar denk ik toch nog de light wonder kopen, toch wat meer gebruiksgemak en minder dekking haha

2 likes

Oh en de eyes to mesmerise potjes vind ik echt fantastisch voor een snelle en luie make-up aanbrengen. Mocht je meer tips willen let me know haha

1 like

Bij mij maar 2 dingen van mijn lijst en die waren al uitverkocht in mijn maat toen ik keek :sob:

Het lijkt elk jaar wel steeds eerder te beginnen dat bedrijven korting geven en niet meer wachten tot de echte dag. De deals worden vaak ook niet beter. En na bf is er meteen cyber monday, en ervoor singels day. Voor mijn gevoel zijn er de laatste twee maanden van het jaar alleen nog maar acties.

1 like

Jaa ik vind de light wonder echt fantastisch! :heart_eyes:

1 like

Gelukt! :slight_smile: Scheelt weer…

1 like

Dat is zo irritant. Ik denk dan de deals worden niet beter dus laat ik niet wachten. En dan worden ze ineens wel beter.
En dan denk ik dan oké ik wacht wel af en dan is het op de dag zelf minder :unamused:

6 likes

Het is echt Russische roulette :sob:

2 likes

Ik zal zo nog wel even m’n hele make-up wish list tonen. Beetje jammer dat m’n geld eeeeigenlijk ‘op’ is (want begin vd maand op vakantie geweest). Maarja met zo veel kortingen mag je jezelf wel even voorschieten uit de spaarrekening toch :sweat_smile::joy:

2 likes

Ahh thanks voor je uitgebreide bericht! Ik gebruik nu Mac studiofix en daar ben ik heel tevreden over. Maar omdat iedereen altijd zo lovend is Charlotte Tilbury ben ik benieuwd geworden! Dus eigenlijk wil ik iets wat in de buurt van m’n Mac foundation komt haha

Omdat er al black friday deal bij staat (bij Wehkamp iig). Ook qua pakketjes bezorging spreiden webshops de sales een beetje zodat postnl niet overspoelt met pakketjes die ze moeten bezorgen

1 like

Ik ben trouwens m’n hele mailbox ff doorgespit qua deals van vorig jaar - bij Charlotte tilbury verandert het gedurende de week wel qua aanbiedingen, als in dat er steeds nieuwe ‘sets’ worden toegevoegd

1 like

Interessant, merci!

Ik lees op pepper dat je 10% via de nieuwsbrief er bovenop krijgt, maar ik ontvang geen kortingscode? Heeft iemand een nieuwsbrief code van bol?

Voor de mensen die op zoek zijn naar een nieuwe Macbook Air: op Bol kost het nu 880!

3 likes

Is iemand heeeeel toevallig ergens een Dyson airwrap aanbieding tegen gekomen?

1 like

Denken jullie dat de airpods pro ook ergens in de sale gaan komen? Ik wil ze al een tijdje bestellen maar weet niet of ik beter even kan wachten tot BF of niet

Volgens mij gaan de meest nieuwe Dyson producten nooit echt met grote kortingen weg. Bij Coolblue/MM krijgen ze te weinig marge.