Black Friday & Cyber Monday

Weet jij of dat verder zonder invoerkosten etc is? Aangezien het een bedrijf uit de UK is☺️

Ze hebben een Europees distributie centrum, volgensmij zit dat in Duitsland. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken! (https://help.charlottetilbury.com/hc/en-gb/articles/360017566118-Brexit)

Net mijn/onze slag geslagen: samen met mijn moeder besteld want dan komen we goed aan die €175 :ok_hand: en dus een palette, blush en lipstick er bij gekregen twv €50, €39 & €35. Echte Hollanders dat we zijn (verder niet per se echt korting behalve mijn eyes to mesmerise trio) maar vond dit al een top deal

2 likes

Wat fijn! Dan ga ik ook maar eens bestellen denk ik!

Edit: besteld🤩

Komt Bobbi Brown nog met korting? Ik heb nog een paar dingen op mijn wishlist, maar op hun eigen website is er al veel uitverkocht

2 likes

Vorig jaar wel, heb toen m’n mascara met 40% korting gekocht.

1 like

Weet iemand toevallig of Snag Tights voorheen mee deed met Black Friday? Ik heb wat panty’s nodig maar vraag me af of ik niet beter een paar dagen kan wachten met kopen.

Vandaag bij bol met 55% korting zie ik net!

Mijn favoriete jeans zijn nu al met 40 - 50% korting bij zalando dus ik heb de grijze en gewone jeans kleur nogmaals besteld

Zijn overigens deze, volgens mij zijn ze niet 100% hetzelfde maar beide zitten top! Niet te wijd/baggy, strakker bij de enkels en vooral: lang genoeg (ik ben 1.75 dus niet uitzonderlijk lang maar mom jeans zijn vaak te kort bij mij) dus misschien hierbij een tip :upside_down_face:

4 likes

Valt de maat van die blauwe echt klein uit, of nam je je gewone maat?

1 like

Ik heb wel m’n gewone maat genomen! Zat in het begin inderdaad wat strak maar ze lopen nog wel een beetje uit

2 likes

Er is nu een goede deal bij Bol.com, heb m net ook gekocht! €45 met 4 flessen en een cilinder

6 likes

Ik heb net deze gekocht bij Bol, op advies van mijn tandarts haha. Ben benieuwd!

6 likes

Ik zie die deal niet?

3 likes

Nieuwe Kruidvatfolder staat ook echt megavol met allemaal 1+1 en 3/4/5 voor 10, is vanaf maandag geldig. Ik haal zelf altijd veel Andrelon 5 voor 10 euro, want die is nergens goedkoper. En idd allemaal tandpasta en deo, hoef ik heel volgend jaar niks meer te van te kopen.

Paula’s Choice korting gaat vanaf morgen in zag ik.

2 likes

Kruidvat heeft idd ook weer veel korting. Ik heb mijn guhl weer ingeslagen. 3 voor 10 euro

4 likes

Bol.com heeft soms ook wel goede Andrelon deals, maar is dan wel even geluk hebben want zijn meestal de basic elke dag versies, uit mijn hoofd laatst 6 besteld voor 7 euro

1 like

Ik zou dit ook graag willen weten!

1 like

Aah oke! Ik haal idd juist dan niet de basics maar de duurdere (curly girl proof) soorten

4 likes

Ooh die 10% heb ik gemist, maar wel mijn favoriete broek gekocht met 50% korting! Nu maar hopen dat de maat nog hetzelfde valt :sweat_smile:

1 like

Thanks! Zat hier al heel lang op te azen en dit is echt een hele goede deal

3 likes