Black Friday & Cyber Monday

Ik zou je niet per se blind staren op dat snoerloze. Ik heb de BRI950/00 vorig jaar gekocht, maar ik gebruik hem altijd met snoer. Zonder snoer is hij een stuk trager met opladen voor de volgende flits, daar heb ik geen geduld voor. Je hoeft niet vaker dan eens in de 2 weken te flitsen, dus het is ook niet alsof je hem per se mee hoeft te nemen naar plekken zonder stroom, daar kun je wel omheen plannen.

2 likes

Ja is ook zo, en ik las ook dat de accu snel leeg gaat, dat je nog niet eens je hele lichaam 1x zonder snoer kunt doen. Maar moet jij 'm na een jaar nog steeds iedere 2 weken gebruiken, of doel je op de beginfase? En vind je de 2 opzetkoppen voldoende?

2 likes

Ik heb sommige lichaamsdelen een beetje laten versloffen op een gegeven moment, dan plant de app vanzelf weer een nieuwe opstart-reeks voor je, dat is elke 2 weken. Als je gewoon netjes het programma volgt ga je na 4 behandelingen over naar elke 4 weken als je resultaat naar tevredenheid is.

1 like

Welke app is dat? Moet het nu zelf bij houden en vergeet het dan ook vaak wanneer ik geflitst heb.

2 likes

Hij heet gewoon Lumea IPL, heeft een Philips-logo als icoon, stond een QR-code in mijn handleiding om hem makkelijk te vinden.

2 likes

Dankje! Heb de handleiding nooit geopend :see_no_evil:

1 like

Oke ik wil ook een Nintendo switch maar heb echt geen idee wanneer het nou een goede prijs is haha. Hij staat nu op Bol com voor 282 in ieder geval, zonder games dan

2 likes

Oeh thanks!

1 like

Ik hoop dat de nieuwe apple watch SE ergens in de aanbieding komt maar dat is vast ijdele hoop

4 likes

@August @Max ik heb hem besteld. Ik las dat de prijs recentelijk is gedaald net de komst van de oled dus ik verwacht geen bf deal (miss op games nog?)

+een vriend waarschuwde dat ie vorig jaar juist duurder werd in aanloop naar sinterklaas en kerst, dus ik wilde het niet riskeren.

De switch is heel leuk! Ik kan niet wachten om deze feestdagen extra games te vragen haha

2 likes

Weet iemand of superbra mee doet aan black friday?

Ik ga zo een wasmachine en droger bestellen samen voor 949,-
Best een prima deal voor samsung apparaten!

Verder ga ik later deze week naar duitsland en kijken naar parfum. De douglas daar is goedkoper dan hier in nl.

En ben nog opzoek naar draadloze oortjes die geen godsvermogen kosten!

2 likes

Dat is hij daar al een tijdje, ik heb een maand geleden de grijze versie voor 281,99 gekocht. Ik hoop ook op wat leuke aanbiedingen op spellen!

2 likes

Jaa net toch maar al besteld :grin:

2 likes

Deze komt morgen aan. Lekkere koffie voor thuis! Deze had nu 40% korting op bol.com

14 likes

Bol heeft vandaag een dagdeal met korting op babyfoons.

2 likes

Ja ik zag het toevallig in de app! Elke dag kijk ik even voor goede deals, afgelopen week had ik al Ariel pods met een mooie korting gevonden maar dat geldt dan elke keer maar een dag.
Hopelijk zit er een model naar je wens bij.

1 like

Bol heeft nu ook korting op parfum.

Ik twijfel of ik de Molecule 01 via bol moet bestellen, wegens de wisselende recensies.

1 like

Babyfoon app is anders ook nog een aanrader

2 likes

Ik zit echt te wachten op de Mango en Massimo Dutti kortingscodes, hopelijk ergens deze dagen

5 likes