Black Friday & Cyber Monday

Heb al best wat verzorgingsproducten ingeslagen. Bol heeft een aantal hele goede deal (oa Garnier micellair water) en ook het één en ander met de Etos 1+1 op eigen merk gekocht. Bij bol trouwens ook een Dove douchecreme in een geur die ik jaren terug in de bodylotion variant heel lekker vond namelijk shea butter-vanille, maar nooit in douchecreme variant ben tegengekomen gewoon bij de Kruidvat/Etos (staat daar ook nu niet online). Hopelijk is die fijn. Nu 6 flessen voor 7.18, dus 1,20 ps. Zag straks bij de Etos dat soortgelijken van Dove normaal 4.09 ps zijn, dus hoge korting! (Ik vergeet maar even dat ik nog meer dan genoeg douchegel op voorraad had :upside_down_face:)

2 likes

Ik mag wss mijn droger inruilen (was komt vast te zitten tussen deur en filter) bij Coolblue en er is nu een droger van AEG met 450 euro cyberweek korting XD. Dus nu heb ik gezegd dat ik die wil :grimacing:

4 likes

ben uiteindelijk maar voor deze gegaan

in plaats van deze (20 euro verschil)

nu maar zien of het niet goedkoper wordt vrijdag haha
en ik snap dus totaal niet wat het verschil is met die 9000 series?

1 like

Ik ben ook nog steeds aan het twijfelen! Maar bij die 2e staat in de omschrijving dat het pakket bri949 bestaat uit het bri947 apparaat en dan dat trimding. Maar de bri947 heeft 250.000 flitsen ipv de 450.000 die in de omschrijving staat :thinking: En deze kan je niet snoerloos gebruiken, ook wat onhandig soms wellicht. Verder dan wel 2 extra stukjes, maar weet niet of die per se een toevoeging zijn gezien je de originele 2 ook gewoon voor alles kunt gebruiken.

Ofwel, deze twijfelkont twijfelt nog even door :sweat_smile: (heb wel een advanced versie geschrapt. Die was 199 bij coolblue, leek vrij sterk overeen te komen met de 1e in de omschrijving. Maar daar heb je voor benen bijna dubbel de tijd nodig en las daarbij in de omschrijving dat 85% tevreden is ipv de 92% uit andere tekst en hebben ze 't over haarvrij voor 3mnd ipv 6. Dus ondanks dat ik niet ontdekte bij de specificaties waarin dat verschil dan lag zal die wel minder sterk zijn).

Oh huh ja wtf ik dacht juist meer flitsen dus handig en extra opzetstukken! Maar dat flitsen gedeelte lijkt helemaal niet te kloppen?!

1 like

Nee, schijnbaar dus niet. En je kan het zelf natuurlijk nergens aan afzien als je hem ontvangt en het checken, maar dat vond ik wel erg merkwaardig!

3 likes

Ik heb hem echt nét besteld en dus ook geannuleerd, want volgens mij klopt het wat je zegt en staat er verkeerde info op de pagina dus bedankt daarvoor!!

Lol ik chat nu met de klantenservice om te vragen hoe dit zit en krijg als antwoord: er staat 450.000
Ja dat kan ik ook zien op de pagina, maar dat lijkt niet te kloppen als je dat model los opzoekt. Zegt ie: ja maar is dat niet een ander model dan?

Heb overigens een tijd geleden een bundel bestaande uit twee boeken bij bol besteld en kreeg er één, dus ik weet genoeg :thumbsup:
En dat was geen fout, want een studiegenoot had hetzelfde haha

3 likes

Ik zie trouwens ook nog een refurbished versie bij Philips zelf!

Met aanmelden voor de nieuwsbrief is deze 201 euro (en dit is dus de draadloze versie!)

2 likes

Ja was ook al bang dat zij me niet verder zouden kunnen helpen. Dat maakte me dus wel weer echt aan het twijfelen. Je zou wellicht denken wat is 20e extra dan nog, maar ik vind het ook na afprijzingen alsnog heel veel geld voor iets wat het bijkomende voordeel van dubbel zoveel flitsen dus ws alsnog niet heeft, en waarvan je sowieso niet goed weet of het daadwerkelijk voldoende gaat werken :sweat_smile: . Argh weet 't echt niet goed haha.

2 likes

Je hebt ze ook vaak 90 dagen proef, dus misschien is dat wat! Ik ga denk ik voor de refurbished, omdat je 2 jaar garantie krijgt en het toch wel 80 euro scheelt! (en het verder dus gewoon hetzelfde apparaat is)

1 like

Ja bij refurbished weet je dus alleen niet hoe vaak die uiteindelijk al gebruikt is, kan bij wijze van ook vrijwel de gehele garantieperiode zijn geweest (is al een hoop flitsen) en dat het dan niet voldoende heeft gewerkt voor die persoon. Hmm… :thinking:

Ik zou je niet per se blind staren op dat snoerloze. Ik heb de BRI950/00 vorig jaar gekocht, maar ik gebruik hem altijd met snoer. Zonder snoer is hij een stuk trager met opladen voor de volgende flits, daar heb ik geen geduld voor. Je hoeft niet vaker dan eens in de 2 weken te flitsen, dus het is ook niet alsof je hem per se mee hoeft te nemen naar plekken zonder stroom, daar kun je wel omheen plannen.

2 likes

Ja is ook zo, en ik las ook dat de accu snel leeg gaat, dat je nog niet eens je hele lichaam 1x zonder snoer kunt doen. Maar moet jij 'm na een jaar nog steeds iedere 2 weken gebruiken, of doel je op de beginfase? En vind je de 2 opzetkoppen voldoende?

2 likes

Ik heb sommige lichaamsdelen een beetje laten versloffen op een gegeven moment, dan plant de app vanzelf weer een nieuwe opstart-reeks voor je, dat is elke 2 weken. Als je gewoon netjes het programma volgt ga je na 4 behandelingen over naar elke 4 weken als je resultaat naar tevredenheid is.

1 like

Welke app is dat? Moet het nu zelf bij houden en vergeet het dan ook vaak wanneer ik geflitst heb.

2 likes

Hij heet gewoon Lumea IPL, heeft een Philips-logo als icoon, stond een QR-code in mijn handleiding om hem makkelijk te vinden.

2 likes

Dankje! Heb de handleiding nooit geopend :see_no_evil:

1 like

Oke ik wil ook een Nintendo switch maar heb echt geen idee wanneer het nou een goede prijs is haha. Hij staat nu op Bol com voor 282 in ieder geval, zonder games dan

2 likes

Oeh thanks!

1 like

Ik hoop dat de nieuwe apple watch SE ergens in de aanbieding komt maar dat is vast ijdele hoop

4 likes