Black Friday & Cyber Monday

Draag ik al 8 jaar bijna iedere dag. Dus ik vind het een aanrader. Zit je niet ergens dichtbij een Skins ofzo dat je kunt testen voordat je het koopt.

1 like

O, het parfum zelf ken ik. Alleen in de recensies staan veel reacties van mensen die zeggen dat degene die ze vanuit bol hebben ontvangen nep lijkt te zijn

2 likes

Zou me niks verbazen, Bol heeft z’n beste tijd echt gehad

4 likes

Oh jezus wat kut. Sorry, had je bericht verkeerd begrepen.

2 likes

Als je vanuit bol zelf besteld is het echt, maar er zijn ook van die vage verkopers op bol zoals parfumdreams, dat is idd heel wisselend

4 likes

Haha dit bericht wordt geliked maar inmiddels is deze huidige actie een tientje duurder. Had ik het toen maar besteld :joy:

1 like

Ik had bij verlosmoeder gezien dat zij een google nest camera gebruiken als babyfoon. De kwaliteit van het beeld is dan een stuk beter, je kan allebei via de app het kindje in de gaten houden ipv 1 scherm van de babyfoon en als je kindje groter is kun je de camera ook als bewakingscamera voor thuis gebruiken ofzo. Is het overdenken waard.

1 like

Ik durfde het zelf idd niet aan

1 like

Maar Parfumdreams is toch gewoon een Duitse webshop voor de NLse markt, en niet een webshop voor nep-producten? Althans ik ken het van mijn ouders die er vaak bestellen

3 likes

Oh misschien noem ik dan net de verkeerde naam maar er zijn wat van die wederverkopers met dat soort namen die er om bekend staan scammy te ziin

2 likes

Ik koop mijn Molecule altijd bij Notino! Maar nu hoop ik niet dat iemand gaat zeggen dat ie daar ook nep is :joy: volgens mij was ik de tip hier ooit tegengekomen. Betaal altijd ongeveer 70 voor de 100ml.

3 likes

Weet niet of het deze is maar zie dit in de mail van actievandedag staan:

1 like

Dat is ā€˜m inderdaad wel, maar zoiets durf ik toch niet op een dergelijke plek te bestellen… Niet omdat het nep zou zijn, maar ik verwacht (indien ooit nodig) niet al te veel service :speak_no_evil:

1 like

€270 bij Coolblue

3 likes

Ik wil de cellular :grimacing: die is niet met korting. Maar dit is ook echt een 202874 world problem want ik heb dit niet nodig, alleen mijn hebberigheid 🄲.

3 likes

Oh! Haha sorry

1 like

Tien hele centen wooooow

1 like

Denken jullie dat imacs in de aanbieding gaan?

Twijfelde vorig jaar al over de steampod net nog eens gekeken, maar zelfde korting als vorig jaar (200 eur) had verwacht dat een jaar extra toch meer verschil zou geven… Iemand ervaringen of het het waard is of andere modellen beter vindt?

Ja ik vind hem het waard, veel beter dan gewone stijltangen, heb al jaren de steampod, eerst de 1, toen de 2 gekocht meer uit hebberigheid want had nog langer ermee kunnen doen. (De 1 voor nog een flink bedrag kunnen verkopen zelfs) Gaan jaren mee dus dat is zn geld ook wel waard.
Ik weet van @Daelyss dat ze ook erg tevreden is en op de zoekfunctie hier vind je nog wat recensies.

2 likes