Black Friday & Cyber Monday

@August @Max ik heb hem besteld. Ik las dat de prijs recentelijk is gedaald net de komst van de oled dus ik verwacht geen bf deal (miss op games nog?)

+een vriend waarschuwde dat ie vorig jaar juist duurder werd in aanloop naar sinterklaas en kerst, dus ik wilde het niet riskeren.

De switch is heel leuk! Ik kan niet wachten om deze feestdagen extra games te vragen haha

2 likes

Weet iemand of superbra mee doet aan black friday?

Ik ga zo een wasmachine en droger bestellen samen voor 949,-
Best een prima deal voor samsung apparaten!

Verder ga ik later deze week naar duitsland en kijken naar parfum. De douglas daar is goedkoper dan hier in nl.

En ben nog opzoek naar draadloze oortjes die geen godsvermogen kosten!

2 likes

Dat is hij daar al een tijdje, ik heb een maand geleden de grijze versie voor 281,99 gekocht. Ik hoop ook op wat leuke aanbiedingen op spellen!

2 likes

Jaa net toch maar al besteld :grin:

2 likes

Deze komt morgen aan. Lekkere koffie voor thuis! Deze had nu 40% korting op bol.com

14 likes

Bol heeft vandaag een dagdeal met korting op babyfoons.

2 likes

Ja ik zag het toevallig in de app! Elke dag kijk ik even voor goede deals, afgelopen week had ik al Ariel pods met een mooie korting gevonden maar dat geldt dan elke keer maar een dag.
Hopelijk zit er een model naar je wens bij.

1 like

Bol heeft nu ook korting op parfum.

Ik twijfel of ik de Molecule 01 via bol moet bestellen, wegens de wisselende recensies.

1 like

Babyfoon app is anders ook nog een aanrader

2 likes

Ik zit echt te wachten op de Mango en Massimo Dutti kortingscodes, hopelijk ergens deze dagen

5 likes

Draag ik al 8 jaar bijna iedere dag. Dus ik vind het een aanrader. Zit je niet ergens dichtbij een Skins ofzo dat je kunt testen voordat je het koopt.

1 like

O, het parfum zelf ken ik. Alleen in de recensies staan veel reacties van mensen die zeggen dat degene die ze vanuit bol hebben ontvangen nep lijkt te zijn

2 likes

Zou me niks verbazen, Bol heeft z’n beste tijd echt gehad

4 likes

Oh jezus wat kut. Sorry, had je bericht verkeerd begrepen.

2 likes

Als je vanuit bol zelf besteld is het echt, maar er zijn ook van die vage verkopers op bol zoals parfumdreams, dat is idd heel wisselend

4 likes

Haha dit bericht wordt geliked maar inmiddels is deze huidige actie een tientje duurder. Had ik het toen maar besteld :joy:

1 like

Ik had bij verlosmoeder gezien dat zij een google nest camera gebruiken als babyfoon. De kwaliteit van het beeld is dan een stuk beter, je kan allebei via de app het kindje in de gaten houden ipv 1 scherm van de babyfoon en als je kindje groter is kun je de camera ook als bewakingscamera voor thuis gebruiken ofzo. Is het overdenken waard.

1 like

Ik durfde het zelf idd niet aan

1 like

Maar Parfumdreams is toch gewoon een Duitse webshop voor de NLse markt, en niet een webshop voor nep-producten? Althans ik ken het van mijn ouders die er vaak bestellen

3 likes