Black Friday & Cyber Monday

PlayStation heeft wel vaker aanbiedingen met PS live maar nu kost een jaar 39,99. Ik zit nu weer goed tot 2024 :partying_face:

2 likes

Ik heb tijdje terug ook molecule 01 besteld via Notino en heb via de klantenservice van Molecule zelf laten checken of ie echt is. En dat is ie :ok_hand:

3 likes

Heb weleens wimpergroei spul gekocht. Ging een paar keer goed, maar laatst zag ik mijn wimpers met de dag korter worden terwijl ik netjes aan het smeren was. Durf nu ook niet meer daar te bestellen.

1 like

:eyes:

Ik vind trouwens alleen bij bol de eau de toilette en niet het parfum :frowning:

1 like

Ik heb even op de Escentric Molecule website gekeken en kan daar maar één versie van Molecule 01 zien?

Edit: heb nog wat gegoogled en ik denk niet dat er een EDP bestaat.

3 likes

Ik ben ook een noob moet ik zeggen! Heb 1x een sample besteld en toen verliefd. Kom bij die site er zelf nu niet goed uit of het nu een eau de toilette is of een parfum…

Ik heb molecule via wehkamp besteld voor 78 euro. Vorig jaar ook gedaan (mijn moeder wil hen elk jaar met kerst haha) en was gewoon helemaal prima. Maar ik durfde idd ook niet via bol te bestellen vanwege de reviews

Er is volgens mij geen edp versie. Volgens mij is het officieel überhaupt geen edp of edt

3 likes

Het is geen normale parfum dus zo werkt dat niet bij molecule

2 likes

Mijn vriend is je dankbaar voor deze tip :slightly_smiling_face:

4 likes

Aahh dank! En jij ook @Gaston dan maken ze het wel onnodig ingewikkeld bij bol door het wel een edt te noemen

Top! Ook snel besteld voor zoon!

1 like

Edt en edp duidt gewoon op de concentratie van de geurstoffen, dus het is sowieso het één of het ander (of nog een hoger percentage, dan kom je in de categorie extrait de parfum, maar dat is EM M01 niet denk ik, haha). Ze marketen het alleen niet zo!

1 like

Ja dat bedoelde ik!! Jij hebt er verstand van

Ik wil trouwens alien goddess maar ik zag nog geen aanbieding :sleepy:

Ik had ‘m vorig jaar ook via bol gekocht en rook toen een paar maanden geleden de tester van skins, en die was echt véél intenser. Lijkt wel of die van bol gewoon water met een echte druppel molecule is vergeleken die tester van skins.

2 likes

Ben ik ook wel benieuwd naar!

2 likes

Gebruiken jullie molecule 01 in combi met een andere parfum? Of los? Ik las allemaal lovende verhalen, maar bestelde hem via Parfumado en vind het echt een mweh parfum. Gevoel dat ik iets verkeerd doe?

Hunkemoller heeft voor members ook al fijne korting! Verschilt per product maar net een setje met 50% korting gescoord!

2 likes

Late reactie, maar als je SHEIN op België zet ipv Nederland scheelt dit echt al tientallen euro’s. Je krijgt het gewoon binnen, kan gewoon betalen zonder extra kosten

7 likes

Hoe zet je deze om naar Belgie dan, zie dat nergens staan? Duitsland lukt me wel (door de.sh ein. com te typen ipv nl.sh ein. com) maar ik weet niet of dat ook werkt?

4 likes

Ik doe het in de app bij instelingen

4 likes

Aah ik shop altijd via de laptop - browser. Dan kun je dit kiezen bij inloggen geloof ik. Gelukt in ieder geval. Voor de anderen die dit ook willen. De link is eur. she in.com