Black Friday & Cyber Monday

Oh misschien noem ik dan net de verkeerde naam maar er zijn wat van die wederverkopers met dat soort namen die er om bekend staan scammy te ziin

2 likes

Ik koop mijn Molecule altijd bij Notino! Maar nu hoop ik niet dat iemand gaat zeggen dat ie daar ook nep is :joy: volgens mij was ik de tip hier ooit tegengekomen. Betaal altijd ongeveer 70 voor de 100ml.

3 likes

Weet niet of het deze is maar zie dit in de mail van actievandedag staan:

1 like

Dat is ‘m inderdaad wel, maar zoiets durf ik toch niet op een dergelijke plek te bestellen… Niet omdat het nep zou zijn, maar ik verwacht (indien ooit nodig) niet al te veel service :speak_no_evil:

1 like

€270 bij Coolblue

3 likes

Ik wil de cellular :grimacing: die is niet met korting. Maar dit is ook echt een 202874 world problem want ik heb dit niet nodig, alleen mijn hebberigheid 🥲.

3 likes

Oh! Haha sorry

1 like

Tien hele centen wooooow

1 like

Denken jullie dat imacs in de aanbieding gaan?

Twijfelde vorig jaar al over de steampod net nog eens gekeken, maar zelfde korting als vorig jaar (200 eur) had verwacht dat een jaar extra toch meer verschil zou geven… Iemand ervaringen of het het waard is of andere modellen beter vindt?

Ja ik vind hem het waard, veel beter dan gewone stijltangen, heb al jaren de steampod, eerst de 1, toen de 2 gekocht meer uit hebberigheid want had nog langer ermee kunnen doen. (De 1 voor nog een flink bedrag kunnen verkopen zelfs) Gaan jaren mee dus dat is zn geld ook wel waard.
Ik weet van @Daelyss dat ze ook erg tevreden is en op de zoekfunctie hier vind je nog wat recensies.

2 likes

PlayStation heeft wel vaker aanbiedingen met PS live maar nu kost een jaar 39,99. Ik zit nu weer goed tot 2024 :partying_face:

2 likes

Ik heb tijdje terug ook molecule 01 besteld via Notino en heb via de klantenservice van Molecule zelf laten checken of ie echt is. En dat is ie :ok_hand:

3 likes

Heb weleens wimpergroei spul gekocht. Ging een paar keer goed, maar laatst zag ik mijn wimpers met de dag korter worden terwijl ik netjes aan het smeren was. Durf nu ook niet meer daar te bestellen.

1 like

:eyes:

Ik vind trouwens alleen bij bol de eau de toilette en niet het parfum :frowning:

1 like

Ik heb even op de Escentric Molecule website gekeken en kan daar maar één versie van Molecule 01 zien?

Edit: heb nog wat gegoogled en ik denk niet dat er een EDP bestaat.

3 likes

Ik ben ook een noob moet ik zeggen! Heb 1x een sample besteld en toen verliefd. Kom bij die site er zelf nu niet goed uit of het nu een eau de toilette is of een parfum…

Ik heb molecule via wehkamp besteld voor 78 euro. Vorig jaar ook gedaan (mijn moeder wil hen elk jaar met kerst haha) en was gewoon helemaal prima. Maar ik durfde idd ook niet via bol te bestellen vanwege de reviews

Er is volgens mij geen edp versie. Volgens mij is het officieel überhaupt geen edp of edt

3 likes

Het is geen normale parfum dus zo werkt dat niet bij molecule

2 likes

Mijn vriend is je dankbaar voor deze tip :slightly_smiling_face:

4 likes