Black Friday & Cyber Monday

Aahh dank! En jij ook @Gaston dan maken ze het wel onnodig ingewikkeld bij bol door het wel een edt te noemen

Top! Ook snel besteld voor zoon!

1 like

Edt en edp duidt gewoon op de concentratie van de geurstoffen, dus het is sowieso het één of het ander (of nog een hoger percentage, dan kom je in de categorie extrait de parfum, maar dat is EM M01 niet denk ik, haha). Ze marketen het alleen niet zo!

1 like

Ja dat bedoelde ik!! Jij hebt er verstand van

Ik wil trouwens alien goddess maar ik zag nog geen aanbieding :sleepy:

Ik had ‘m vorig jaar ook via bol gekocht en rook toen een paar maanden geleden de tester van skins, en die was echt véél intenser. Lijkt wel of die van bol gewoon water met een echte druppel molecule is vergeleken die tester van skins.

2 likes

Ben ik ook wel benieuwd naar!

2 likes

Gebruiken jullie molecule 01 in combi met een andere parfum? Of los? Ik las allemaal lovende verhalen, maar bestelde hem via Parfumado en vind het echt een mweh parfum. Gevoel dat ik iets verkeerd doe?

Hunkemoller heeft voor members ook al fijne korting! Verschilt per product maar net een setje met 50% korting gescoord!

2 likes

Late reactie, maar als je SHEIN op België zet ipv Nederland scheelt dit echt al tientallen euro’s. Je krijgt het gewoon binnen, kan gewoon betalen zonder extra kosten

7 likes

Hoe zet je deze om naar Belgie dan, zie dat nergens staan? Duitsland lukt me wel (door de.sh ein. com te typen ipv nl.sh ein. com) maar ik weet niet of dat ook werkt?

4 likes

Ik doe het in de app bij instelingen

4 likes

Aah ik shop altijd via de laptop - browser. Dan kun je dit kiezen bij inloggen geloof ik. Gelukt in ieder geval. Voor de anderen die dit ook willen. De link is eur. she in.com

Ik heb 1 keer Molecule 01 besteld via Bol en vond die minder intens ruiken dan degene die ik koop bij Skins, Notino of Parfumerie . nl

Kan zijn dat het het toeval was, misschien een slechte batch oid. Maar wil het risico niet nemen, dus koop het daar niet meer.

@kleinmeisje ik gebruik het op zichzelf, maar je zou het idd kunnen mixen met een ander geurtje als een soort booster/versterker.

Maar kan toch dat je het niet lekker vind. Paar collega’s op werk lopen altijd snuffelend achter me aan, terwijl mijn vriend het bijvoorbeeld matig vindt ruiken. Ieder zijn neus / smaak is anders.

4 likes

Ik heb dus ook de molecule via bol besteld in 2018. Ik draag hem dus alleen nooit omdat ik hem zelf niet ruik en anderen ook niet. Ben nu dus wel benieuwd naar deze parfum bij skins oid…

1 like

Wat vaak wel het verschil is bij bol.
Als het door bol zelf word verkocht is het toch wel gsm echt. En als het door een externe verkoper word verkocht heb je veel kans op AliExpress meuk.

1 like

Ik ben zelf ook helemaal gek op monecule 01 maar sinds een jaar of wat maak ik hem dus zelf :sweat_smile: Dit kan heel makkelijk omdat het geurtje letterlijk uit maar 1 monecule bestaat.

Mensen om mij heen ruiken geen verschil met als ik de echte versie draag… Dus misschien een bespaar tip voor sommige of om te proberen en je niet gelijk veel geld kwijt wil zijn. :relaxed:

Ik gebruik dit kitje:

16 likes

ik zie deze bij kapperskorting voor 180 euro, of is dat niet die je bedoelt? opvallend goedkoper dan andere webshops dus weet niet of het dezelfde is haha. originele prijs is ook goedkoper namelijk. ken deze site verder niet

2 likes

Komt door de BTW denk ik? Deze prijs is excl.

1 like

zie het nu pas haha

Vet leuk dat je dat zelf kan maken. Laat je de parfum dan ook zelf twee maanden staan of dat niet? Ivm dat rijpen oid. Is het erg ingewikkeld om te doen?

1 like

Ugh ik zat te kijken naar een tv, zie ik het prijsverloop in aanloop naar Black friday :woozy_face:

2 likes