Black Friday & Cyber Monday

Ik heb 1 keer Molecule 01 besteld via Bol en vond die minder intens ruiken dan degene die ik koop bij Skins, Notino of Parfumerie . nl

Kan zijn dat het het toeval was, misschien een slechte batch oid. Maar wil het risico niet nemen, dus koop het daar niet meer.

@kleinmeisje ik gebruik het op zichzelf, maar je zou het idd kunnen mixen met een ander geurtje als een soort booster/versterker.

Maar kan toch dat je het niet lekker vind. Paar collega’s op werk lopen altijd snuffelend achter me aan, terwijl mijn vriend het bijvoorbeeld matig vindt ruiken. Ieder zijn neus / smaak is anders.

4 likes

Ik heb dus ook de molecule via bol besteld in 2018. Ik draag hem dus alleen nooit omdat ik hem zelf niet ruik en anderen ook niet. Ben nu dus wel benieuwd naar deze parfum bij skins oid…

1 like

Wat vaak wel het verschil is bij bol.
Als het door bol zelf word verkocht is het toch wel gsm echt. En als het door een externe verkoper word verkocht heb je veel kans op AliExpress meuk.

1 like

Ik ben zelf ook helemaal gek op monecule 01 maar sinds een jaar of wat maak ik hem dus zelf :sweat_smile: Dit kan heel makkelijk omdat het geurtje letterlijk uit maar 1 monecule bestaat.

Mensen om mij heen ruiken geen verschil met als ik de echte versie draag… Dus misschien een bespaar tip voor sommige of om te proberen en je niet gelijk veel geld kwijt wil zijn. :relaxed:

Ik gebruik dit kitje:

16 likes

ik zie deze bij kapperskorting voor 180 euro, of is dat niet die je bedoelt? opvallend goedkoper dan andere webshops dus weet niet of het dezelfde is haha. originele prijs is ook goedkoper namelijk. ken deze site verder niet

2 likes

Komt door de BTW denk ik? Deze prijs is excl.

1 like

zie het nu pas haha

Vet leuk dat je dat zelf kan maken. Laat je de parfum dan ook zelf twee maanden staan of dat niet? Ivm dat rijpen oid. Is het erg ingewikkeld om te doen?

1 like

Ugh ik zat te kijken naar een tv, zie ik het prijsverloop in aanloop naar Black friday :woozy_face:

2 likes

Ik heb dit ook ooit gekcht nav een blog van Serena…
Was heel makkelijk, met pipetjes enzo.

Gisteren naar aanleiding van de posts hier moest ik zo denken aan deze forum-rage! Hoe lang is dat alweer geleden? Op het EGF nog, dacht ik?

Ik heb 'm toen ook besteld en vond 'm heel leuk. Bovendien kun je zelf de intensiteit bepalen.

Weet iemand of de Mango ook aan Black Friday doet? Heb een heleboel in mijn mandje zitten, maar ik wilde even wachten. Is dat verstandig?

9 likes

Ahh goede aanbieding! Ik laat hem toch aan me voorbij gaan, geef echt teveel geld uit de laatste tijd, en ik heb al een playstation.

Ik heb even in mijn mail teruggezocht: vorig jaar was het vanaf dinsdag 30% op alles (en 50% op geselecteerde artikelen), dus dan loont het wel om te wachten!

2 likes

Oké mijn verlanglijst:
-elektrische Sodastream
-vuilniszakken van Brabantia (ja wild leven)
-horlogebandje voor iWatch
-koffiemokjes van HK Living
-menstruatieondergoed
-keukenmachine

Ik vind het wel chill dat bij sommige tenten de sale al begonnen is. Het was vorig jaar echt krankzinnig, toen zoveel gekocht voor het huis op 1 dag

3 likes

Waar was je van plan dat menstruatie ondergoed te bestellen?

Die mokken heb ik al in de sale gezien, website weet ik niet meer maar is t Googlen waard

1 like

Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij de spreiding van BF. Aan ene kant is het natuurlijk beter om het te spreiden, zowel dat het niet in de stad een gekkenhuis wordt als aantallen pakketjes binnen 1 dag bij de online shops/distributiecentra/pakketdiensten. Maar aan de andere kant heb ik nu met die Bol dagaanbiedingen al op 2 verschillende dagen besteld en wil ik nu eigenlijk weer iets van de dagaanbiedingen, maar dan is het dus al 3x verpakkingen waarschijnlijk dus dat schiet ook niet op (probeer de levering wel uit te stellen zodat het uiteindelijk hopelijk wel op 1 dag geleverd en er niet 3x voor gereden hoeft te worden). En al 2x een cadeaukaart erbij moeten bestellen om aan de 20euro te komen en lijkt nu weer te moeten als ik de bestelling doorzet want zat wel boven de 20euro maar 1 artikel is ineens uitverkocht en nu niet meer :-1:

2 likes

@kleinmaargroot Wehkamp geloof ik!

1 like

Nog niet een definitieve keuze gemaakt. DIM is in de aanbieding, maar misschien andere merken ook nog wel. Heb jij een tip of wil je het ook kopen?

@Sia @Ivory Ah jullie zijn geweldig!

1 like

Neee geen tip, ik wou het al een tijdje proberen en zag je post en dacht ja misschien is dit het moment.

3 likes