Black Friday & Cyber Monday

Ik heb dit ook ooit gekcht nav een blog van Serena…
Was heel makkelijk, met pipetjes enzo.

Gisteren naar aanleiding van de posts hier moest ik zo denken aan deze forum-rage! Hoe lang is dat alweer geleden? Op het EGF nog, dacht ik?

Ik heb 'm toen ook besteld en vond 'm heel leuk. Bovendien kun je zelf de intensiteit bepalen.

Weet iemand of de Mango ook aan Black Friday doet? Heb een heleboel in mijn mandje zitten, maar ik wilde even wachten. Is dat verstandig?

9 likes

Ahh goede aanbieding! Ik laat hem toch aan me voorbij gaan, geef echt teveel geld uit de laatste tijd, en ik heb al een playstation.

Ik heb even in mijn mail teruggezocht: vorig jaar was het vanaf dinsdag 30% op alles (en 50% op geselecteerde artikelen), dus dan loont het wel om te wachten!

2 likes

Oké mijn verlanglijst:
-elektrische Sodastream
-vuilniszakken van Brabantia (ja wild leven)
-horlogebandje voor iWatch
-koffiemokjes van HK Living
-menstruatieondergoed
-keukenmachine

Ik vind het wel chill dat bij sommige tenten de sale al begonnen is. Het was vorig jaar echt krankzinnig, toen zoveel gekocht voor het huis op 1 dag

3 likes

Waar was je van plan dat menstruatie ondergoed te bestellen?

Die mokken heb ik al in de sale gezien, website weet ik niet meer maar is t Googlen waard

1 like

Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij de spreiding van BF. Aan ene kant is het natuurlijk beter om het te spreiden, zowel dat het niet in de stad een gekkenhuis wordt als aantallen pakketjes binnen 1 dag bij de online shops/distributiecentra/pakketdiensten. Maar aan de andere kant heb ik nu met die Bol dagaanbiedingen al op 2 verschillende dagen besteld en wil ik nu eigenlijk weer iets van de dagaanbiedingen, maar dan is het dus al 3x verpakkingen waarschijnlijk dus dat schiet ook niet op (probeer de levering wel uit te stellen zodat het uiteindelijk hopelijk wel op 1 dag geleverd en er niet 3x voor gereden hoeft te worden). En al 2x een cadeaukaart erbij moeten bestellen om aan de 20euro te komen en lijkt nu weer te moeten als ik de bestelling doorzet want zat wel boven de 20euro maar 1 artikel is ineens uitverkocht en nu niet meer :-1:

2 likes

@kleinmaargroot Wehkamp geloof ik!

1 like

Nog niet een definitieve keuze gemaakt. DIM is in de aanbieding, maar misschien andere merken ook nog wel. Heb jij een tip of wil je het ook kopen?

@Sia @Ivory Ah jullie zijn geweldig!

1 like

Neee geen tip, ik wou het al een tijdje proberen en zag je post en dacht ja misschien is dit het moment.

3 likes

Ja klopt, 2+1 gratis.

Doet H&M ook nog iets aan BF? Heb wat in mijn mandje maar denk dat ik toch nog even wacht als er nog korting komt. Zeker aangezien ze daar de laatste keer met Glamourday oid heel moeilijk over deden om achteraf nog iets toe te passen terwijl mij bestelling van de avond ervoor was (snap op zich wel dat ze een grens trekken hoor maargoed)

Nee ze doen alsof ze heel milieubewust en goed bezig zijn en doen niet aan BF ‘want je moet de kleding die je al hebt waarderen’.

LOL.

8 likes

Van wat ik heb gehoord komt er 20% op alles

3 likes

Ik zie het nu staan inderdaad, maar de rest van het jaar hebben we wel lekker veel korting :sob:

11 likes

Ja net als decathlon en nog een aantal ketens :roll_eyes: vanuit het oogpunt dat iedereen elkaar eruit concurreert er amper winst is en dat kleine winkeliers er aan onder doorgaan is het oké maar dat milieu stuk. Pff

2 likes

Wellicht verschilt het dan met Belgie, want ik had ook gelezen van niet!

(waar ik van baalde want heb per ongeluk zowel een voucher van 4euro als één van 25% laten verlopen, terwijl ik wel wat wilde hebben :expressionless:)

Edit: oh zie nu de afbeelding die @zonnestraaltje post pas :sweat_smile:

Haha ja ook echt dat ‘koester je kleding en doe er zo lang mogelijk mee’. Zorgen jullie er dan voor dat niet de helft van jullie aanbod uit crappy kwaliteit en materialen bestaat at na 1x wassen al lelijk wordt :roll_eyes:

13 likes

Ik ben echt aan het wachten op Uniqlo! Dacht vandaag maar tot nu toe nog niks

1 like