Black Friday & Cyber Monday

Ik wilde net komen vragen: iemand een idee wat we van Uniqlo verwachten? Hoe was de korting vorig jaar? Ik kon in dit topic alleen berichten vinden dat mensen besteld hadden en lang moesten wachten op hun pakket :sweat_smile:

Edit: lees op de website dat ze vanaf donderdag aanbiedingen hebben!

3 likes

Weet iemand of de Zara vorig jaar iets deed met BF? Ik dacht dat zij als enige niet mee deden maar wil graag een nieuwe broek voor de kerst :sunglasses:

En hoe zit het met Arket? Iemand daar een idee over of ze meedoen?

1 like

Alleen geselecteerde artikelen dacht ik.

2 likes

Pfff hier (Zweden) vandaag al 20% korting voor leden, met als slogan ‘waarom wachten tot vrijdag?’. Beetje hypocriet van ze om dan in NL te doen alsof ze erboven staan

10 likes

H&M is weer eens lekker schijnheilig bezig

9 likes

fun is ook dat &otherstories, onderdeel van de H&M-groep, wel aan Black Friday doet. Terwijl die nog meer proberen ‘‘kwaliteit’’ en ‘‘duurzaamheid’’ (naar eigen opvatting) uit te stralen.

3 likes

Ik heb de koptelefoon die ik wou hebben net gekocht :ok_hand: zou mogelijk kunnen dat hij later nog ergens goedkoper is maar ik heb het er maar op gegokt :woman_shrugging:

13 likes

De adviesprijs is overigens niet helemaal eerlijk (dat was waarschijnlijk zo toen hij uitkwam) want ik zie op tweakers dat hij de afgelopen periode meestal 188-195 euro is.

2 likes

Ik heb vandaag vooral ingeslagen bij de kruidvat. Komende maanden kan ik weer vooruit!

1 like

Doet lush eigenlijk ook mee?

1 like

Ik ben echt op zoek naar deals voor het meest spannende product:

Wc papier

In bulk het liefst en goed stevig spul

Vandaag bij Levi’s geslaagd 30% op alles. Esprit ook 30%, en daarna nog bij superdry op de 2e sweater 30% korting.
Dus kunnen weer wat jaartjes vooruit :grin:. Beter dan die 30a% gaat het op kledingwinkels ook niet worden denk ik?

1 like

Meestal niet denk ik? Ook met het oog op duurzaamheid. Ik weet wel dat ze rond kerst/nieuwjaar veel korting hebben ivm de houdbaarheidsdatum van veel producten.

3 likes

Ik zag iets voorbij komen bij Gierige Gerda op haar insta verhaal, misschien het kijken waard!

1 like

Whuttt één (!) van m’n Bol bestellingen is in vijf (!) verschillende pakketjes opgedeeld. Echt doe normaal zeg. Ook allemaal Bol zelf als verkooppunt dus dat kan 't 'm niet zijn. En het zijn kleine dingen als micellair water, een vijl etc. Zelfs de 4stuks micellair water is opgedeeld in 3 verschillende?! :thinking: Lekker logisch en duurzaam zeg.

1 like

Dit is sowieso mijn grootste irritatie bij bol.com, het wordt dan ook nog eens verdeeld tussen DHL en PostNL. Het kost ook onnodig verpakkingsmateriaal door elk artikel een aparte doos te geven en neemt onnodig ruimte in de transport in beslag so I don’t get it :woman_shrugging:

2 likes

Echt he, zo belachelijk dit. Had ook meerdere bestellingen geplaatst sinds donderdag, alles bewust alleen van Bol zelf qua verkooppunt en qua bezorging bewust alles 1 dag ingesteld want duurzamer, maar door al dat opsplitsen krijg ik dadelijk allemaal van die kleine rotpakketjes op één dag. Fijn voor de bezorger ook :roll_eyes:

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen: ja SuperBra doet mee aan Black Friday :grinning_face_with_smiling_eyes:
We hebben een Black Friday Week, de prijzen gaan dinsdagavond 23/11 om 20u in op de webshop en vanaf woensdag 24/11 in de winkels. We gaan door tot en met woensdag 1/12.
Een afspraak maken is aan te raden.

Normaal doen we niet mee aan Black Friday maar ik ben echt bang dat de winkels in december weer dicht moeten en dat we voor tweede keer de kerstomzet mislopen.
De sale is 30% korting op heel veel lingerie en 40% op alle swim. Eigenlijk kunnen dit soort kortingen helemaal niet bij ons

Maar als normaal onze prijzen net boven je budget zijn dan is dit wel echt je kans om te komen passen. En je helpt er een klein bedrijf mee de winter door te komen (letterlijk).

60 likes

Lotties period heeft korting! Heb ik wat van, is fijn.

6 likes