Ik ben echt op zoek naar deals voor het meest spannende product:
Wc papier
In bulk het liefst en goed stevig spul…
Ik ben echt op zoek naar deals voor het meest spannende product:
Wc papier
In bulk het liefst en goed stevig spul…
Vandaag bij Levi’s geslaagd 30% op alles. Esprit ook 30%, en daarna nog bij superdry op de 2e sweater 30% korting.
Dus kunnen weer wat jaartjes vooruit . Beter dan die 30a% gaat het op kledingwinkels ook niet worden denk ik?
Meestal niet denk ik? Ook met het oog op duurzaamheid. Ik weet wel dat ze rond kerst/nieuwjaar veel korting hebben ivm de houdbaarheidsdatum van veel producten.
Ik zag iets voorbij komen bij Gierige Gerda op haar insta verhaal, misschien het kijken waard!
Whuttt één (!) van m’n Bol bestellingen is in vijf (!) verschillende pakketjes opgedeeld. Echt doe normaal zeg. Ook allemaal Bol zelf als verkooppunt dus dat kan 't 'm niet zijn. En het zijn kleine dingen als micellair water, een vijl etc. Zelfs de 4stuks micellair water is opgedeeld in 3 verschillende?! Lekker logisch en duurzaam zeg.
Dit is sowieso mijn grootste irritatie bij bol.com, het wordt dan ook nog eens verdeeld tussen DHL en PostNL. Het kost ook onnodig verpakkingsmateriaal door elk artikel een aparte doos te geven en neemt onnodig ruimte in de transport in beslag so I don’t get it
Echt he, zo belachelijk dit. Had ook meerdere bestellingen geplaatst sinds donderdag, alles bewust alleen van Bol zelf qua verkooppunt en qua bezorging bewust alles 1 dag ingesteld want duurzamer, maar door al dat opsplitsen krijg ik dadelijk allemaal van die kleine rotpakketjes op één dag. Fijn voor de bezorger ook
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen: ja SuperBra doet mee aan Black Friday
We hebben een Black Friday Week, de prijzen gaan dinsdagavond 23/11 om 20u in op de webshop en vanaf woensdag 24/11 in de winkels. We gaan door tot en met woensdag 1/12.
Een afspraak maken is aan te raden.
Normaal doen we niet mee aan Black Friday maar ik ben echt bang dat de winkels in december weer dicht moeten en dat we voor tweede keer de kerstomzet mislopen.
De sale is 30% korting op heel veel lingerie en 40% op alle swim. Eigenlijk kunnen dit soort kortingen helemaal niet bij ons…
Maar als normaal onze prijzen net boven je budget zijn dan is dit wel echt je kans om te komen passen. En je helpt er een klein bedrijf mee de winter door te komen (letterlijk).
Lotties period heeft korting! Heb ik wat van, is fijn.
Weet iemand een leuk sieradenmerk/-shop die meedoet aan BF? Eerder minimalistische stijl, zolang het maar geen fast fashion kwaliteit is maar iets dat juist langer meekan.
Gedeelde frustratie over Bol, ik wacht nu ook op drie verschillende bezorgingen van een bestelling. Ik woon nog niet op dat adres (spullen voor inrichting) dus voel me super nerveus tegenover mijn huisgenoten dat ze het allemaal moeten aannemen en of ze wel thuis zijn. Kon ook niet kiezen om het af te halen ergens
The boyscouts starten op woensdag met early access. Weet niet of het je stijl is!
Dankjewel! Ik heb van de zomer een gehaald en ben fan. Dus ik zit vanavond klaar!
Die ene bestelling blijkt niet in 5 maar in 7 aparte pakketjes te komen had alleen een melding van 5 in de postnl app gezien, maar krijg zojuist bericht dat er ook 2 met DHL komen. Echt zo bizar dit! Krijg ik zo een apart doosje met een mascara, een doosje met 1 douchegel, een doosje met 1 micellair water (vd 4
), nog 1 met micellair (de overige 2 morgen want vertraagd), met 1 haarmasker, etc… Echt te belachelijk gewoon.
Wow, dit is echt bizar. Ik heb ook wel eens bij bol gehad dat een bestelling met meerdere dingen in twee dozen kwam terwijl het makkelijk in 1 doos had gepast maar dit is echt gekkigheid.
Ik kreeg gisteren van de Etos een grote doos die half gevuld was en een even grote doos met daarin 1 conditioner.
Maargoed, zo lang ik online bestel ipv naar de winkel ga klaag ik ook maar niet over verpakkingsmateriaal.
Bij nespresso hebben ze een goede deal door de nieuwe vertuo machine en aeroccino melkopschuimer. €99 ipv €224. Er zijn alleen nog geen goedkope vertuo cupjes ivm patent volgens mij
Vanochtend kwam mijn bol.com pakket, krijg ik net een melding dat postnl onderweg is. Hier dus ook in 2 delen
Door al die belachelijke hoeveelheden verpakkingsmateriaal zitten we nu in het boekenvak met papiertekorten
Ja slaat nergens op. Gister nog in het nieuws dat er een tekort is aan dozen om producten mee te verzenden, nou ik denk dat wij wel weten waar die allemaal zijn gebleven