Black Friday & Cyber Monday

ik was eigenlijk niet van plan om iets met black friday te kopen maar deze is toch wel heel interessant… Shit

1 like

Iemand enig idee wat Zara (kids) met BF doet? Ik heb flink wat dingen voor mn kind op de wishlist staan, maar Zara heeft er een handje van een beetje geniepig met korting om te gaan, maar weet even niet meer of dit met BF ook zo is. Dat opeens dan heel veel items even offline worden gehaald.

Heb deze precies net besteld. Alleen wel via Mediamarkt, daar is hij €69 en krijg je uiteindelijk ook de melkopschuimer erbij!

2 likes

Oh, nog betere deal!! Ik heb zelf al een Nespresso apparaat (2 jaar geleden tijdens BF gekocht) maar voor andere forummers misschien interessant

Staat 20 posts hierboven

4 likes

Ja ik twijfelde al een tijdje maar heb hem nu dan toch maar besteld

2 likes

Ik zie het niet?

Ik denk alleen geselecteerde artikelen.

2 likes

Alleen op geselecteerde items werd er gezegd!

Maar het is natuurlijk veel makkelijk om iemand zelf te laten zoeken :roll_eyes:

1 like

Door deze opmerking ging ik ook even kijken en heb een gratis melkopschuimer gescoord bij 350 cups (die cups moet ik toch kopen). Thanks!

Misschien kunnen de we moderators vragen om een zoekfunctie te maken

6 likes

Zou inderdaad handig zijn.

1 like

Ik zie alleen gratis kopjes staan.
Waar heb jij de melkopschuimer gevonden?

1 like

Is dat ook in de winkel?

1 like

Oh sorry, ik woon in Zweden. Dan hebben ze deze aanbieding misschien niet in NL

2 likes

Oh! Haha

1 like

Ja sorry, dat had ik er even bij moeten zetten!

grapje. ici paris had goede aanbiedingen :upside_down_face: geen ruggengraat

1 like

Apple heeft het shopping event aangekondigd waarbij je een cadeaubon krijgt bij daarvoor in aanmerking komende producten. Volgens mij doet alles mee behalve de 24 inch iMac. :frowning:

Ja geef 't ook daar aan. En sommige mensen komen liever nog steeds zo min mogelijk in de winkels gezien de pandemie en de giga aantallen besmettingen en opnames :roll_eyes: plus het waren voornamelijk producten die ze niet in de gewone winkel hebben en heb bewust zo gekozen dat t allemaal via bol zelf zou komen.

Maar zelfs zonder die redenen mag je het toch gewoon ontzettend belachelijk dat 1 bestelling in 7 pakketjes onder wordt verdeeld, terwijl t om allemaal kleine producten gaat, zonder zelf op t matje geroepen te worden :roll_eyes: