Black Friday & Cyber Monday

Weet iemand een leuk sieradenmerk/-shop die meedoet aan BF? Eerder minimalistische stijl, zolang het maar geen fast fashion kwaliteit is maar iets dat juist langer meekan.

2 likes

Gedeelde frustratie over Bol, ik wacht nu ook op drie verschillende bezorgingen van een bestelling. Ik woon nog niet op dat adres (spullen voor inrichting) dus voel me super nerveus tegenover mijn huisgenoten dat ze het allemaal moeten aannemen en of ze wel thuis zijn. Kon ook niet kiezen om het af te halen ergens :angry:

1 like

The boyscouts starten op woensdag met early access. Weet niet of het je stijl is!

7 likes

Dankjewel! Ik heb van de zomer een gehaald en ben fan. Dus ik zit vanavond klaar!

1 like

Die ene bestelling blijkt niet in 5 maar in 7 aparte pakketjes te komen :expressionless: had alleen een melding van 5 in de postnl app gezien, maar krijg zojuist bericht dat er ook 2 met DHL komen. Echt zo bizar dit! Krijg ik zo een apart doosje met een mascara, een doosje met 1 douchegel, een doosje met 1 micellair water (vd 4 :upside_down_face:), nog 1 met micellair (de overige 2 morgen want vertraagd), met 1 haarmasker, etc… Echt te belachelijk gewoon.

3 likes

Wow, dit is echt bizar. Ik heb ook wel eens bij bol gehad dat een bestelling met meerdere dingen in twee dozen kwam terwijl het makkelijk in 1 doos had gepast maar dit is echt gekkigheid.

1 like

Ik kreeg gisteren van de Etos een grote doos die half gevuld was en een even grote doos met daarin 1 conditioner.

Maargoed, zo lang ik online bestel ipv naar de winkel ga klaag ik ook maar niet over verpakkingsmateriaal.

3 likes

Bij nespresso hebben ze een goede deal door de nieuwe vertuo machine en aeroccino melkopschuimer. €99 ipv €224. Er zijn alleen nog geen goedkope vertuo cupjes ivm patent volgens mij

4 likes

Vanochtend kwam mijn bol.com pakket, krijg ik net een melding dat postnl onderweg is. Hier dus ook in 2 delen :upside_down_face:

3 likes

Door al die belachelijke hoeveelheden verpakkingsmateriaal zitten we nu in het boekenvak met papiertekorten :sweat:

16 likes

Ja slaat nergens op. Gister nog in het nieuws dat er een tekort is aan dozen om producten mee te verzenden, nou ik denk dat wij wel weten waar die allemaal zijn gebleven :eyes:

8 likes

ik was eigenlijk niet van plan om iets met black friday te kopen maar deze is toch wel heel interessant… Shit

1 like

Iemand enig idee wat Zara (kids) met BF doet? Ik heb flink wat dingen voor mn kind op de wishlist staan, maar Zara heeft er een handje van een beetje geniepig met korting om te gaan, maar weet even niet meer of dit met BF ook zo is. Dat opeens dan heel veel items even offline worden gehaald.

Heb deze precies net besteld. Alleen wel via Mediamarkt, daar is hij €69 en krijg je uiteindelijk ook de melkopschuimer erbij!

2 likes

Oh, nog betere deal!! Ik heb zelf al een Nespresso apparaat (2 jaar geleden tijdens BF gekocht) maar voor andere forummers misschien interessant

Staat 20 posts hierboven

4 likes

Ja ik twijfelde al een tijdje maar heb hem nu dan toch maar besteld

2 likes

Ik zie het niet?

Ik denk alleen geselecteerde artikelen.

2 likes

Alleen op geselecteerde items werd er gezegd!

Maar het is natuurlijk veel makkelijk om iemand zelf te laten zoeken :roll_eyes:

1 like