Door deze opmerking ging ik ook even kijken en heb een gratis melkopschuimer gescoord bij 350 cups (die cups moet ik toch kopen). Thanks!
Misschien kunnen de we moderators vragen om een zoekfunctie te maken
Zou inderdaad handig zijn.
Ik zie alleen gratis kopjes staan.
Waar heb jij de melkopschuimer gevonden?
Is dat ook in de winkel?
Oh sorry, ik woon in Zweden. Dan hebben ze deze aanbieding misschien niet in NL
Oh! Haha
Ja sorry, dat had ik er even bij moeten zetten!
grapje. ici paris had goede aanbiedingen geen ruggengraat
Apple heeft het shopping event aangekondigd waarbij je een cadeaubon krijgt bij daarvoor in aanmerking komende producten. Volgens mij doet alles mee behalve de 24 inch iMac.
Ja geef 't ook daar aan. En sommige mensen komen liever nog steeds zo min mogelijk in de winkels gezien de pandemie en de giga aantallen besmettingen en opnames plus het waren voornamelijk producten die ze niet in de gewone winkel hebben en heb bewust zo gekozen dat t allemaal via bol zelf zou komen.
Maar zelfs zonder die redenen mag je het toch gewoon ontzettend belachelijk dat 1 bestelling in 7 pakketjes onder wordt verdeeld, terwijl t om allemaal kleine producten gaat, zonder zelf op t matje geroepen te worden
Komt het niet ook doordat het externe verkopers zijn? Als in: niet geleverd vanuit centraal magazijn van Bol.com. Edit: ik ken niet lezen, je zegt net zelf van wel. Dan snap ik er al helemaal niks van zeg.
Ook de moeite om daar idd op te letten bij bestellen. 7 is ook echt bizar zeg! Ook helemaal niet veel fijner als je die ook allemaal apart moet aannemen op een ander moment.
Douglas had er ook wel een handje van om een doos ter grootte van een wasmachine te gebruiken voor een lipstick.
@shadina (even zo want antwoordde per ongeluk op mezelf) Maar als ik toch aangeef dat ik het nog zo duurzaam mogelijk probeerde te doen binnen die kaders (sommige dingen uit bestelling konden ook al eerder geleverd worden, maar zoals eerder gezegd ook bewust voor gekozen dat de hele bestelling in één keer kwam en dan later) en bovendien ook ĂŒberhaupt nergens heb gezegd dat ik de beste keuze voor het milieu maak, vind ik het wat lafjes om me daarop te willen pakken van: als je er Ă©cht om geeft⊠Beetje als tegen iemand die vega eet zeggen van: als je echt om dieren geeft drink je ook geen melk/draag je geen leer. Helemaal als je je er zelf ook niet naar gedraagt.
@Bunnyslippers ja met Douglas heb ik t ook eens gehad met een pincet in een gigadoos. Had nota bene door de brievenbus gekunnen. Toen ook wat van gezegd en kreeg ik het response dat het inpakproces verstoort wordt als alles in dozen gepakt wordt die op maat zijn en daarom voor standaardmaat verpakkingen kiezen daar heb ik sindsdien ook niets meer besteld.
Maar zoals nu heb ik echt nog nooit meegemaakt, 1 bestelling met producten van allemaal bewust hetzelfde verkooppunt dus indd, kleine dingen en dan allemaal losse dozen. Laatste doosje is net eindelijk gekomen met DHL, morgen nog 1 doosje met micellair water wat vertraagd was. DHL werkt hier ook met andere dagdelen dan PostNL dus je staat gewoon heel de dag in de wachtstand indd
Weet iemand of er ook Black Friday sale komt bij YAYA? Heb vorige week zulke mooie jurken aangehad daar, maar er was nog geen korting te bekennen.
Echt first world problems, maar ik vind het best wel irritant dat alles zo verspreid is nu over deze week snap dat het met een reden is gedaan hoor. Maar ik twijfel echt de hele tijd wanneer ik iets moet bestellen. Als ik wacht tot vrijdag is het misschien uitverkocht, maar vind het ook zonde (voor mân studentenportemonnee) als het nu 20% is en vrijdag toch ineens nog 50%.
Kiehlâs heeft 25% korting!
Het is dat ik met mezelf heb afgesproken dat ik alleen dingen koop die ik van te voren al wilde, en echt goede korting hebben, maar dit is toch wel een goede deal
Coolblue?
https://www.coolblue.nl/product/817318/sony-wh-1000xm3-zwart.html
Al is die adviesprijs van 279 een beetje flauw, zoveel kost 'ie al een tijdje niet meer
Ik vind de kwaliteit van hun dekbedovertrekken niet bepaald geweldig.