@shadina (even zo want antwoordde per ongeluk op mezelf) Maar als ik toch aangeef dat ik het nog zo duurzaam mogelijk probeerde te doen binnen die kaders (sommige dingen uit bestelling konden ook al eerder geleverd worden, maar zoals eerder gezegd ook bewust voor gekozen dat de hele bestelling in één keer kwam en dan later) en bovendien ook ĂŒberhaupt nergens heb gezegd dat ik de beste keuze voor het milieu maak, vind ik het wat lafjes om me daarop te willen pakken van: als je er Ă©cht om geeft⊠Beetje als tegen iemand die vega eet zeggen van: als je echt om dieren geeft drink je ook geen melk/draag je geen leer. Helemaal als je je er zelf ook niet naar gedraagt.
@Bunnyslippers ja met Douglas heb ik t ook eens gehad met een pincet in een gigadoos. Had nota bene door de brievenbus gekunnen. Toen ook wat van gezegd en kreeg ik het response dat het inpakproces verstoort wordt als alles in dozen gepakt wordt die op maat zijn en daarom voor standaardmaat verpakkingen kiezen
daar heb ik sindsdien ook niets meer besteld.
Maar zoals nu heb ik echt nog nooit meegemaakt, 1 bestelling met producten van allemaal bewust hetzelfde verkooppunt dus indd, kleine dingen en dan allemaal losse dozen. Laatste doosje is net eindelijk gekomen met DHL, morgen nog 1 doosje met micellair water wat vertraagd was. DHL werkt hier ook met andere dagdelen dan PostNL dus je staat gewoon heel de dag in de wachtstand indd