In de Zara app staat wat er in de sale komt. Voor kinderen vind ik het echt tegenvallen.
Ik waag wel een poging (onmogelijke poging) met kerst.
Iemand toevallig black friday info over de dyson airwrap? Lijkt me zo’n chill ding, maar 500eu vind ik echt te gek
In de app geldt de korting al, maar het is een matige selectie. De enige blazer die ik wilde hebben behoort niet tot de selectie.
Ik wilde morgen een Tweezerman bij Kruidvat bestellen (12,50 ipv 25 euro, volgens mij een hele goede deal?), maar een vriendin zegt net dat ze pas om 3 uur 's nachts de website open zetten. Weet niet of ik nou een wekker moet gaan zetten of erop moet gokken dat ie misschien uitverkocht is als ik opsta.
Volgens mij kun je er nu ook krijgen bij douglas voor ongeveer hetzelfde bedrag, letterlijk paar cent meer.
Oh goede tip! Alleen dan is het de mini ipv de fullsize. Of maakt dat niet zoveel uit voor een Tweezerman? Heb er nooit een gebruikt, maar een mini pincet lijkt me net iets minder praktisch haha.
Ik vind de grote fijner. Mini is ook fijn maar pakt net wat moeilijker.
Ik heb die mini denk ik zelf, maar ik heb nog nooit issues daarmee gehad. Krijg de haartjes prima te pakken!
Voor Olaplex nr3 gebruikers, bij lookfantastic is de supersize versie met de extra code cyberweek 35,50!
Nog steeds geen goede kledingstomer actie gespot
Oh die ene van Philips bij trekpleister (uit mijn hoofd) vind ik niet veel soeps
Ik heb zo’n vermoeden dat de airpods pro buiten alles van black friday vallen 🥲 mijn hoop is nog gevestigd op morgen maar ben er bang voor
Volgens mij krijg je bij apple zelf een cadeaubon voor de apple store (online) als je morgen iets koopt. Kreeg ik een mail van.
Heb jij goede ervaringen met lookfantastic? Ken zelf de webshop niet maar wil graag olaplex no 6 bestellen. Trustpilot lijkt ok, maar de Facebook reviews zijn niet zo top, dus twijfel …
Ik vind de mini juist fijner in de hand liggen!
Ik heb vaker bij ze besteld en nooit problemen gehad. Ook komt er morgen een pakketje van hen binnen die ik maandag besteld heb!
Ik bestel al jaren bij LF en heb nauwelijks problemen gehad, als er toch iets was hebben ze het netjes opgelost. Kan je wat mij betreft zeker vertrouwen!
Same, ik heb dit weekend wat besteld en kwam vandaag binnen. Prima hoor
Hier eigenlijk altijd prima ervaringen gehad met lookfantastic