Black Friday & Cyber Monday

Veel plezier van je producten! :relaxed:

2 likes

Is dit wat of had je deze aanbieding al gezien?

6 likes

Ik wil deze gaan gebruiken, doe je dat in combinatie met andere olaplex producten?

Huh, ik heb in september Airpods Pro gekocht voor 209 euro, snap ik iets niet of is dit eigenlijk geen goede deal?

1 like

Voor die prijs zag ik ze voor de Black Friday week ook idd, nu lijkt het wel alsof ze de prijzen overal juist omhoog gooien… ik denk dat ik beter even kan wachten :grimacing:

Voor wie op zoek is naar geuren: Kruidvat heeft best wel goede deals! Ik keek vanochtend in hun folder en ze hadden mijn lievelingsgeur terwijl ze die normaal nooit hebben. En ook nog eens €5 extra korting op geuren en gratis bezorging. Dus heb gelijk mijn refill besteld!

3 likes

Meestal is er begin januari ook korting

2 likes

zo inderdaad, wat kut dit

1 like

Ik weet niet of er mensen op zoek zijn naar een nieuw matras maar Emma heeft nu 40 en 50% korting

1 like

Doen ze heel veel, echt geniepig. Ik had een kast op het oog voor 399, maar ik dacht even wachten of er nog wat afgaat met Black Friday. En ja hoor, je krijgt korting, maar de prijs is opeens 459 waardoor je met korting op de originele prijs uitkomt :expressionless:

2 likes

Ik heb daar wel vaker besteld en dat ging eigenlijk altijd goed. Alleen toen net aan het begin met Brexit was mijn pakketje kwijt bij de douane en toen had ik uiteindelijk wel mijn geld teruggekregen. Daarna nog een keer besteld en dat ging wel goed.

2 likes

Ik gebruik hierbij geen andere olaplex producten, maar werk wel echt veel verschil. Voor het wassen maak ik mijn haar nat, doe dan nr3 in de punten, badmuts op en liefst minimaal een uurtje laten intrekken. Daarna gewoon haar wassen met shampoo en conditioner.

6 likes

Ik gebruik ook alleen nummer 3. Ik was mijn haar en dan laat ik het een dag zitten en dan spoel ik het de volgende ochtend weer uit.

1 like

Oh wat flauw van Bol zeg!

2 likes

Had gehoopt op goedkope pampers luiers, maar er zijn wel eens betere aanbiedingen.

Heeft iemand nog een goede deal voor vloerkleden gezien?

1 like

Ik gebruik nr 1 er nog bij en inderdaad ook 3 de rest is een beetje onzin zei mijn kapper. En als ik het hier zo lees klopt het wel als de rest ook alleen nr 3 gebruikt.

2 likes

Ik ben ook nog geslaagd. Die Plex wilde ik al langer proberen, maar was steeds uitverkocht. Nu hadden ze alles, ook nog eens met korting. Die Dr jart op aanraden van een forummer, ik draag geen foundation maar heb wel roodheden van littekens. En dat Nikita palette leek me wel iets, en toen was vanochtend de 35c ook ineens op voorraad, stond al op m’n wishlist. Ben benieuwd trouwens, ga volgende week naar Amerika, of de sale daar dan al begonnen is? En m’n gymshark bestelling van vorige week is nog niet eens verzonden :pensive:

4 likes

Nou heb het gejinxt voor mezelf, krijg een refund voor het 35c pallette :triumph: ach ja

2 likes

Gymshark heeft 20% extra korting, dus nu toch maar 2 leggings gekocht die ik eigenlijk te duur vond eerst :joy:

1 like

Pf lekker dan😅 Ik wacht nog steeds op.mn bestelling van 19 november… Heeft iemand al iets binnen van vorige week?

1 like