Black Friday & Cyber Monday

Ze gaven bij het bestellen al aan dat er vertraging ging zijn van de levering dus ik denk dat het nog even duurt

4 likes

Ik kreeg het dinsdag of woensdag al binnen. Super snel heb wel eens langer moeten wachten tijdens een sale.

1 like

Ik wil menstruatieondergoed beginnen gebruiken. Weet iemand waar ik een goede deal kan scoren?

Ja twee van de 3 leggings had ik snel binnen!

1 like

Geen idee maar ik ben laatst begonnen met Lotties en dat bevalt! Zo te zien nu 20% off

1 like

Zag toevallig dat er nu 40% korting is bij mac. Geen idee of dat het hele weekend al was.

2 likes

Volgens mij is dat pas sinds vandaag, had nog gekeken eerder dit weekend omdat Zalando 30% had op sommige blushes (Melba) maar ik had dus nog meer kunnen besparen :sob:

De vreetzak in mij dacht dat je het had over de MacDonalds. :joy:

25 likes

Same, ik zat al bijna op de fiets :cry:

14 likes

Haha was het maar zo’n feest :sweat_smile:

1 like

Haha het enige wat ik wilde was een kledingstomer. Niet geslaagd dit jaar 🥲😂

1 like

Haha ik heb een vraag over deze! Is deze goed genoeg voor verschillende soorten stof of alleen dunnere stoffen zoals blouses bijv?

Dat merk heeft namelijk ook deze? Iets sterker. Dus twijfel of die jij hebt al voldoende zou zijn voor mij!

3 likes

Ik doe alles er wel mee. Maar ben zelf geen strijker dus ben snel te vreden. Dus durf niet te zeggen of deze veel beter is.

3 likes

Deze even omhoog, iemand al een lijstje gemaakt?

3 likes

Zullen we dit topic dit jaar gewoon sluiten? Negentig procent van die troep heb je toch niet nodig maar het kapitalisme doet je natuurlijk graag anders geloven. Dit topic draagt er alleen maar aan bij dat je het gevoel krijgt iets vreselijk mis te lopen als je niet meegaat in die hele hype. Denk dat er uiteindelijk weinig mensen beter van worden behalve de tering rijke bedrijven die toch al zwemmen in het geld.

26 likes

Nee ik wil tips

59 likes

Je kunt dit topic op negeren zetten als je daadwerkelijk zoveel last van hebt.

12 likes

Ik kijk dit jaar juist uit naar Black Friday. Alles is facking duur geworden allemaal dus ik heb wel een klein lijstje met dingen die ik al een paar maanden wil/moet kopen maar die ik nog even uitstel tot dan!

27 likes

Denk idd dat de kortingen van Black Friday dit jaar nuttiger dan ooit zijn voor veel mensen. Overigens vind ik de korting van Black Friday niet per se bijzonderder dan elke andere bijna maandelijkse kortingsronde - zo had ik vorige maand bij Zalando ook 20% korting op sale oid.
Het lokt mij niet bepaald meer. Ik maak gewoon een lijstje idd en check of dingen écht goedkoper worden.

Ik kijk vooral uit naar de Massimo Dutti korting, al is alles vaak toch al in 1 minuut uitverkocht & lang niet alles ook echt met korting te krijgen

5 likes

Het drugstopic is echt al heel lang gesloten :joy:

5 likes