Black Friday & Cyber Monday

Mijn lijstje:

-Airpods pro
-iPad
-Zonnebril op sterkte
-En verder eigenlijk bijna alles van de uitzetlijst voor baby in de gaten houden, maar in ieder geval de kinderwagen, autostoel, eetstoel en cosleeper

Ik ben alleen best pessimistisch over hoeveel kortingen er zullen zijn. Dus ik ga nergens van uit :sweat_smile:

6 likes

Ik ga verhuizen en heb wat nieuwe meubels nodig, hopelijk zijn er wat kortingen want jezus wat is alles duur :skull:

4 likes

Deze voel ik haha. Ik aas ook op dingen als planten, bijzettafels, stalampen, dingen voor aan de muur etc etc

4 likes

Haha ik voel dit :smiling_face_with_tear:
Ik ben recentelijk verhuisd en nu moet ik allemaal dure dingen vervangen :sob: het bed heeft helaas niet kunnen wachten maar ik hoop wel dat ik iets goedkoper een nieuwe robot stofzuiger en wasmachine (al wordt 't waarschijnlijk was droog combo) kan kopen.

Eigenlijk wil ik ook al heel lang een moccamaster en air fryer en m’n keuken is nu eindelijk groot genoeg daarvoor, maar we zien wel of m’n spaarrekening het toe laat :upside_down_face:

1 like

Ik heb heel plotseling een ander huis gevonden dus heb helemaal geen tijd gehad om veel geld te sparen (net begonnen met eerste baan). Echt kut hahaha nu moet ik vrij veel van mn studenteninboedel meenemen mja het ziet er niet uit :sweat_smile:

3 likes

Ik zou eigenlijk ook wel graag een steelstofzuiger willen maar nodig hebben: nee…

2 likes

Hier hetzelfde haha :smiling_face_with_tear: ik had gespaard om m’n studieschuld sneller af te betalen maar dat heb ik nu maar alvast gebruikt

3 likes

Weet iemand of Paula’s Choice ook wel eens meedoet aan BF?

3 likes

Ja zij hebben sowieso aan de lopende band kortingsacties, ook tijdens black friday

2 likes

Jep, ikkreeg er gisteren al reclame over. 20% korting, zoals ze idd wel vaker doen.
Ik ga wat dingen inslaan want ik heb vorige week 2 producten volle prijs betaald (en ze waren neg die dag enkele eutos gestegen) en dat deed een beetje pijn aan m’n portemonnee maar mijn huid kan echt niet zonder de retinol + backuchiol en de BHA, het verschil voor mij is zo groot

5 likes

Ze geven ook nooit meer dan 20%, ook niet tijdens black Friday.

3 likes

Voor de ouders die meelezen; Etos heeft rond Black Friday vaak goeie deals met luiers, billendoekjes, waterwipes, etc. Die producten kunnen flink in de papieren lopen en dan is grote korting mooi meegenomen. Dit was vorig jaar:

21 likes

Ik begreep dat er heel weinig marges op Dysons zitten voor oa mediamarkt en Coolbue dus dat stunten geen zin heeft!

2 likes

Weten jullie misschien of er voorgaande jaren (web)shops waren met goede kortingen op cd’s? Wil er wat voor in de auto kopen :yum:

5 likes

Dankje voor je uitgebreide antwoord!! :blush:

2 likes

Ik wil graag een airfryer dus ik hoop op een goede korting daarvoor. Voor de rest niks nodig dus geen bijzondere verlanglijstjes hier

1 like

Ik wil graag de airpods pro en misschien een chromebook, even in de gaten houden

1 like

Ik wil graag een Sonos One kopen deze keer

1 like

Weet iemand of er goede websites / winkels zijn met korting op oa vaatwassers & ovens? We krijgen een nieuwe keuken en kopen zelf de apparatuur:

2 likes

Keukenloods vast wel!

3 likes