Ik vind niet perse dat dit topic gesloten moet worden maar wel goed om ook hier op deze manier aandacht te vragen en prima als mensen hun aankopen kunnen verantwoorden maar we weten dat wereldwijd black friday mega aanzet tot het doen van een heleboel aankopen die niet nodig zijn. Heb ik zelf/of doe ik soms nog aan mee, maar dan zijn dit voor mij wel de reminders die erg nodig zijn.
Ik ben mn oude skere oortjes beu en wil graag airpods, dus ga tot black friday wachten. Weet iemand toevallig hoeveel korting die vorig jaar hadden?
Jaaa absoluut, al vond ik dat vorig jaar dus ook een beetje tegenvallen.
Overigens is de Charlotte Tilbury sale wel altijd een grote verleiding, al zijn de dingen die ik nu wil toch constant uitverkocht
Ik wil alleen net als vorig jaar wasmiddel scoren haha. Heb er precies een jaar meegedaan.
Doet charlotte tilburry grote korting? Wil eindelijk de pillow talk lipstick kopen
Deciem heeft de hele maand weer 23% korting
Ah geweldig! Love ook de ‘walk don’t run’ slogan
Ik heb 3 dingen op mijn lijstje:
- Dyson v15
- Apple AirPods max
- intimissimi lingerie
Ik wil een Dyson stofzuiger aanschaffen, maar ben benieuwd hoeveel goedkoper hij wordt met black friday. Iemand enig idee?
Stofzuigers staan ook op tweakers!
Ik stel electronica altijd uit tot black friday, dit jaar op mijn lijstje:
- Een samsung of lenovo tablet
- Een extra sonos
- Evt robotstofzuiger, zijn daar nog niet helemaal over uit.
Dat is altijd gissen, en mensen die bij het merk of bedrijven werken die ze verkopen mogen natuurlijk absoluut niet nu al gaan vertellen wat de kortingen worden
Ja zeker. Ze bouwen het altijd op, volgensmij eerste dag 20% tot uiteindelijk 40% - maar dan zijn de echte hot items vaak al uitverkocht. Aller leukste voordeel is dat ze vanaf €x euro allerlei extra items meesturen. Dan heb je én korting én allemaal extra spullen. Die geef ik soms ook weer weg aan m’n moeder als het niet mijn kleur is, je kunt er iig jezelf of anderen blij mee maken.
Bij deze even een mailoverzicht van vorig jaar:
En de gratis items
Ik heb zelf vorig jaar dus op de 19de besteld samen met m’n moeder (zodat we alle extra gifts kregen door een hogere aankoopprijs haha). En toen was de korting vs. in-stock blijkbaar het beste.
De korting is alleen op ‘sets’ met meerdere producten. Vorig jaar o.a. gekocht + prijzen:
De rest van m’n mail wil helaas niet laden.
Ik kocht dus niet zo zeer Black Friday sets (ze waren ook niet allemaal goedkoper dan anders) maar door het dan te kopen krijg je er dus wel gratis items bij
Mijn lijstje:
-Airpods pro
-iPad
-Zonnebril op sterkte
-En verder eigenlijk bijna alles van de uitzetlijst voor baby in de gaten houden, maar in ieder geval de kinderwagen, autostoel, eetstoel en cosleeper
Ik ben alleen best pessimistisch over hoeveel kortingen er zullen zijn. Dus ik ga nergens van uit
Ik ga verhuizen en heb wat nieuwe meubels nodig, hopelijk zijn er wat kortingen want jezus wat is alles duur
Deze voel ik haha. Ik aas ook op dingen als planten, bijzettafels, stalampen, dingen voor aan de muur etc etc
Haha ik voel dit
Ik ben recentelijk verhuisd en nu moet ik allemaal dure dingen vervangen het bed heeft helaas niet kunnen wachten maar ik hoop wel dat ik iets goedkoper een nieuwe robot stofzuiger en wasmachine (al wordt 't waarschijnlijk was droog combo) kan kopen.
Eigenlijk wil ik ook al heel lang een moccamaster en air fryer en m’n keuken is nu eindelijk groot genoeg daarvoor, maar we zien wel of m’n spaarrekening het toe laat
Ik heb heel plotseling een ander huis gevonden dus heb helemaal geen tijd gehad om veel geld te sparen (net begonnen met eerste baan). Echt kut hahaha nu moet ik vrij veel van mn studenteninboedel meenemen mja het ziet er niet uit
Ik zou eigenlijk ook wel graag een steelstofzuiger willen maar nodig hebben: nee…
Hier hetzelfde haha ik had gespaard om m’n studieschuld sneller af te betalen maar dat heb ik nu maar alvast gebruikt
Weet iemand of Paula’s Choice ook wel eens meedoet aan BF?