Black Friday & Cyber Monday

Ja zij hebben sowieso aan de lopende band kortingsacties, ook tijdens black friday

2 likes

Jep, ikkreeg er gisteren al reclame over. 20% korting, zoals ze idd wel vaker doen.
Ik ga wat dingen inslaan want ik heb vorige week 2 producten volle prijs betaald (en ze waren neg die dag enkele eutos gestegen) en dat deed een beetje pijn aan m’n portemonnee maar mijn huid kan echt niet zonder de retinol + backuchiol en de BHA, het verschil voor mij is zo groot

5 likes

Ze geven ook nooit meer dan 20%, ook niet tijdens black Friday.

3 likes

Voor de ouders die meelezen; Etos heeft rond Black Friday vaak goeie deals met luiers, billendoekjes, waterwipes, etc. Die producten kunnen flink in de papieren lopen en dan is grote korting mooi meegenomen. Dit was vorig jaar:

21 likes

Ik begreep dat er heel weinig marges op Dysons zitten voor oa mediamarkt en Coolbue dus dat stunten geen zin heeft!

2 likes

Weten jullie misschien of er voorgaande jaren (web)shops waren met goede kortingen op cd’s? Wil er wat voor in de auto kopen :yum:

5 likes

Dankje voor je uitgebreide antwoord!! :blush:

2 likes

Ik wil graag een airfryer dus ik hoop op een goede korting daarvoor. Voor de rest niks nodig dus geen bijzondere verlanglijstjes hier

1 like

Ik wil graag de airpods pro en misschien een chromebook, even in de gaten houden

1 like

Ik wil graag een Sonos One kopen deze keer

1 like

Weet iemand of er goede websites / winkels zijn met korting op oa vaatwassers & ovens? We krijgen een nieuwe keuken en kopen zelf de apparatuur:

2 likes

Keukenloods vast wel!

3 likes

Ik zoek een Samsung the frame tv maar geen idee of dat handig is met Black Friday

1 like

Mediamarkt heeft vaak wel echt goeie black friday kortingen voor sonos vind ik!

3 likes

Ik heb die vorig jaar bij Mediamarkt gekocht met black friday! Was toen 2 voor iets minder dan 400 euro. Dat is nu een jaar later een normale prijs maar scheelde toen wel wat.

2 likes

Ik ben net verhuisd, dus ik heb een lijstje :stuck_out_tongue_winking_eye:. Diepvries, wasmachine, steelstofzuiger, waterkoker. En mogelijks nog wat dingen die minder dringend zijn. Maar ik vraag me af of er wel veel korting zal zijn met Black Friday, want er worden tegenwoordig nog weinig echte kortingen gegeven.

Ik wil graag een steelstofzuiger, ereader en een airfryer, maar vind het eigenlijk van de zotte ze alledrie te kopen. Onze stofzuiger is helaas ter ziele gegaan, dus daar ga ik sowieso de deals van in de gaten houden.

2 likes

Ik wil ook een ereader, dus hopelijk komen daar ook goede aanbiedingen op!

4 likes

Doet dr. Martens ook mee aan blackfriday?

1 like

Net als meer mensen hier wil ik ook graag nieuwe AirPods omdat de mijne na jaren een slechte batterijduur hebben gekregen. Maar weet iemand of ze vorige jaren met black friday ĂŒberhaupt ergens met korting waren?

2 likes