Black Friday & Cyber Monday

Op mijn lijstje staat de Bose QuietComfort 45 hoofdtelefoon. Ik hou de prijsdaling in het oog via tweakers, maar moest iemand nog tips hebben, altijd welkom!

3 likes

Ik wil een blender en een citruspers, dus ben benieuwd of daar nog veel korting vanaf gaat :slight_smile:

1 like

Mijn hersenen:

30 likes

Waarom? Steelstofzuiger en airfryer zijn een van de fijnste dingen die ik heb qua huishouden.

2 likes

Ja en een ereader vond ik ook heel prettig om te hebben (maar met mijn domme hoofd in de trein laten liggen). Kan het gewoon niet helemaal aan mezelf verantwoorden drie dure apparaten op hetzelfde moment te kopen.

1 like

Ongevraagde opmerking maar ik heb als student een airfryer via marktplaats gekocht en we doen er ruim 5 jaar later nog mee! Volgens mij staan er nu ook veel op marktplaats. Misschien dat je het dan wel kan verantwoorden :smiley:

3 likes

Ja dat is een goede! Stiekem wil ik nu namelijk wel een fancy steelstofzuiger, en niet een normale die het natuurlijk ook prima doet.

1 like

Even een tip voor iedereen die airfryers, blenders en andere keukenapparaten wil hebben maar waar blackfriday te vroeg komt. Vaak zie je dat rondom kerst dit soort apparaten ook vaak in de aanbieding gegooid worden.

4 likes

Haha - kan ik helemaal over meepraten. Vorig jaar rond deze tijd heb ik een Dyson V15 gekocht namelijk. Nog steeds erg blij mee overigens!

5 likes

Ja same! Ik vind deze alle drie onmisbaar!

3 likes

Ik wil een goede kamado maar vind de 15% die ik tegen kom eigenlijk te weinig :sweat_smile::joy:

Ik ga vanaf december samen wonen met mijn vriend en we hebben nog best wat nodig voor in ons nieuwe huis. Ga dus kijken voor vloeren etc, inboedel en apparatuur

5 likes

Ik hoop een nieuwe koekenpan met korting ergens te kopen. En dan echt een goede!

6 likes

Weet iemand of Most Wanted (normaal) meedoet? Zag daar een leuk jurkje voor de feestdagen :relaxed:

Ik ben tevreden over mijn greenpan wok en grill pan dus wellicht is dit merk iets voor jou? Vorig jaar ook met black friday gekocht dus ik denk dat ze dit jaar ook wel weer meedoen.

1 like

Ik ben op zoek naar een kledingstomer!! Voor jurken die ik niet mag strijken

1 like

Dat wil ik ook, haha. Dus ben benieuwd wat jij uiteindelijk gaat kiezen!

3 likes

Interessant! Ik ga het in de gaten houden. Thanks!

4 likes

Ik hou het in de gaten. Mocht ik een leuke deal vinden dan hoor je het!

Ohh :weary: welke heb je geprobeerd?

2 likes