Ik hoop een nieuwe koekenpan met korting ergens te kopen. En dan echt een goede!
Weet iemand of Most Wanted (normaal) meedoet? Zag daar een leuk jurkje voor de feestdagen
Ik ben tevreden over mijn greenpan wok en grill pan dus wellicht is dit merk iets voor jou? Vorig jaar ook met black friday gekocht dus ik denk dat ze dit jaar ook wel weer meedoen.
Ik ben op zoek naar een kledingstomer!! Voor jurken die ik niet mag strijken
Dat wil ik ook, haha. Dus ben benieuwd wat jij uiteindelijk gaat kiezen!
Interessant! Ik ga het in de gaten houden. Thanks!
Ik hou het in de gaten. Mocht ik een leuke deal vinden dan hoor je het!
Ohh welke heb je geprobeerd?
Vorige jaren wel ja! Maar meestal valt het voor de meeste schoenen best tegen, beetje vergelijkbaar met hun normale sale die maandelijks terugkomt.
Mijn fitbitscherm heeft het begeven, dus ik hoop dat de fitbit die ik wil in de aanbieding is En ik heb een tas op het oog voor werk zodat ik niet meer mijn skere studententas van 6 jaar oud hoef te gebruiken.
Greenpan is regelmatig 1+1 bij bol, zou ik ook los van black friday daar in de gaten houden
Ik heb in de zomer een daewoo 1500 w gekocht en ben daar erg tevreden mee. Warmt snel op en haalt de kreukels er goed uit
O tnx die ziet er wel goed uit! Lees ook dat deze wel goed is:
Jammer dat je het niet even uit kunt testen haha
Haha nee dat vind ik van meer dingen. Wil zelf graag den dyson airwrap maar mijn haar hiud niks vast. Dan vind ik het idd zonde om zo masr te kopen voor dat geld.
Die kan je testen in de Bijenkorf!
Ik heb deze een keer tijdens een actie voor €20 of zo gekocht en ben er heel blij mee! Haalt de kreukels goed uit jurken en overhemden en warmt lekker snel op.
Weten jullie misschien of Apple vorige jaren ook Black Friday kortingen had? Mijn Iphone houdt er bijna mee op .
Edit: ik zie nu van wel!
Oh dat is een goeie, mijn fitbit is ook stuk.
Oh dat wist ik helemaal niet.
Hebben jullie enig idee of er dierenwinkels meedoen? Hier krijgen ze Edgard Cooper en dat is best prijzig. Zou lekker zijn om een voorraad te kunnen scoren met korting🙈
Ik vraag mij af of de Bijenkorf daadwerkelijk er last van gaat hebben. Ik dacht dat hun grootste inkomstenbron namelijk de webshop is.