Black Friday & Cyber Monday

Vorige jaren wel ja! Maar meestal valt het voor de meeste schoenen best tegen, beetje vergelijkbaar met hun normale sale die maandelijks terugkomt.

Mijn fitbitscherm heeft het begeven, dus ik hoop dat de fitbit die ik wil in de aanbieding is :crossed_fingers: En ik heb een tas op het oog voor werk zodat ik niet meer mijn skere studententas van 6 jaar oud hoef te gebruiken.

2 likes

Greenpan is regelmatig 1+1 bij bol, zou ik ook los van black friday daar in de gaten houden

1 like

Ik heb in de zomer een daewoo 1500 w gekocht en ben daar erg tevreden mee. Warmt snel op en haalt de kreukels er goed uit

3 likes

O tnx die ziet er wel goed uit! Lees ook dat deze wel goed is:

Jammer dat je het niet even uit kunt testen haha

4 likes

Haha nee dat vind ik van meer dingen. Wil zelf graag den dyson airwrap maar mijn haar hiud niks vast. Dan vind ik het idd zonde om zo masr te kopen voor dat geld.

1 like

Die kan je testen in de Bijenkorf!

2 likes

Ik heb deze een keer tijdens een actie voor €20 of zo gekocht en ben er heel blij mee! Haalt de kreukels goed uit jurken en overhemden en warmt lekker snel op.

9 likes

Weten jullie misschien of Apple vorige jaren ook Black Friday kortingen had? Mijn Iphone houdt er bijna mee op :sob:.

Edit: ik zie nu van wel!

4 likes

Oh dat is een goeie, mijn fitbit is ook stuk.

3 likes

Oh dat wist ik helemaal niet.

3 likes

Hebben jullie enig idee of er dierenwinkels meedoen? Hier krijgen ze Edgard Cooper en dat is best prijzig. Zou lekker zijn om een voorraad te kunnen scoren met korting🙈

1 like

Ik vraag mij af of de Bijenkorf daadwerkelijk er last van gaat hebben. Ik dacht dat hun grootste inkomstenbron namelijk de webshop is.

1 like

Toen ik er nog werkte was het echt stervensdruk op Black Friday, terwijl ze destijds niet eens meededen met de sale.

4 likes

Had Stoov vorig jaar goede black Friday deals?

5 likes

Staat op de website dat ze niet aan black friday doen

1 like

Weet iemand toevallig hoeveel korting Lucardi geeft op BF? Vandaag is Singles Day en is er 22% korting. Ik vraag me af of het de moeite waard is om te wachten op BF.

Ik hoop mijn skincare en parfum voorraad aan te kunnen vullen :mermaid:

2 likes

Ik wil al een tijdje de Nintendo Switch Lite, hopelijk is deze een beetje leuk geprijsd tijdens Black Friday :heart_on_fire:

2 likes

Er is nu 11% korting met Single’s Day. Geen idee of er meer korting komt op Black Friday.

6 likes

Je kan vandaag bij invito dr martens kopen met 40% korting

8 likes