Weet iemand of er webshops/winkels zijn waar Blundstones met korting komen?
Zo dom want een vriendin van mij werkt bij Bever (en daar hebben ze degene die ik wil) en die hadden zo’n vriendenkorting avond met 20%, alleen kwam ik daar de volgende dag pas achter
Zijn er sieradenmerken/-winkels die meedoen met BF? Liefst RVS.
Ik denk dat de huidige kortingen vanwege singles day zijn, heb meerdere webshops met 11 of 22% korting gezien
Weet niet of ie het doet zo?
Maar ze hebben green friday met 15% korting
Weten jullie of de Dyson airwrap vorig jaar tijdens Black Friday met korting kon kopen?
Ik heb steeds meer het idee in Nederland dat ze er een hele week van maken en dan bepaalde kortingen op bepaalde dagen. Zag gisteren de folder van scapino bijv van aankomende week en daar hebben ze dus iedere dag een andere korting.
Zou Dermalogica ook ergens met korting worden aangeboden?
Is zo insane duur
Vorig jaar was er een goede sale bij my jewellery. Weet niet of het rvs is, maar bij mij zijn ze tot nu toe mooi gebleven. Draag ze dagelijks.
Ik heb deze: Oorringen ronde schakel | Oorbellen | My Jewellery
Ik hoop dat Pink Gellac iets gaat doen. Zag dat je nu een oude lamp kon inleveren voor 50% korting op een nieuwe, maar nog niks met de lakjes zelf.
Ik zie net wel in Scapino folder een web only aanbieding met dr. Martens van 199,99 voor 149,99.
Ik kreeg op insta ook ads voor ‘krijg eerder toe gang voor BF korting’
Dus ik denk het wel. ik kan me herinneren dat hier vorig jaar in de aankopen topics volgens mij ook heel wat gellac toen is gekocht. Of er was een andere actie toen.
Ik ga Pink en Yinger in de gaten houden die dag.
En Snagtights omdat ik nieuwe panty’s nodig heb. dus hoop dat ze mee doen.
Snag doet niet mee aan BF, ze hebben zelden kortingen bovenop de reguliere korting (bij aanschaf van meerdere panty’s). Laatst hadden ze wel gratis verzenden, maar verder zie ik er nooit acties helaas.
Thanks, hoef ik saar niet mee te wachten
Ik vind het irritant als merken nu al Black Friday korting geven. Dan is het gewoon een maand sale ipv ff 1 dag een hype. Doet ook teniet aan het gevoel van schaarste en uniekheid ofzo. Juist op de black friday zelf is iedereen gek geworden en klaar om te kopen, waarom nou weer uitspreiden over een maand.
Dat uitspreiden is wel wat fijner voor de distributiecentra en pakketbezorgers.
Weet iemand of Lululemon meedoet met BF?
Ik heb nog sportschoenen nodig, dus ik hou de Nike website in de gaten
Ik krijg wel reclame dat je kunt inschrijven voor een seintje
Denk dat je die korting zeker wel kan verwachten. Zie nu al bij verschillende sites al 10-15%. Ikzelf ben op zoek naar de Stokke Steps haha, zag daar ook al genoeg voor voorbij komen (nu beste aanbieding bij www.holabb.nl)