Black Friday & Cyber Monday

Even voor de zekerheid: het is volgende week he? Niet morgen? Maar eerlijk gezegd denk ik dat het de hele dag door heel druk is, misschien juist wel bij openingstijd.

8 likes

Ik weet niet of je in de buurt van Den Bosch woont, maar daar is een salon waar ze a.s. zaterdag met 20% korting verkopen. Ik denk wel alleen in de winkel.

6 likes

Hahahahahaahah, thanks for saving me hahahaa

7 likes

Volgens mij heeft mediamarkt nu al de aanbiedingen van black friday! Althans ik was daar gisteren en ze hadden al helemaal versierd (met zwarte ballonnen haha), en volgens de verkoopster gingen de prijzen niet verder omlaag.

Anyway, ik ben gezwicht voor deze vriend! 100 euro goedkoper dan bij coolblue (dus geen 200zoals ze zelf zeggen) en je krijgt er een extra accu bij. En onze oude stofzuiger deed niets meer, dus het was inmiddels echt hard nodig
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_samsung-jet-75-complete-1680167.html

Fancy ding joh! Je kunt hem ook heel luxe aan de muur ophangen, waar hij kan opladen.

9 likes

Er zijn weekaanbiedingen bij Mediamarkt dus geen piek op 1 dag. Deze week zijn er al weekdeals en vanaf maandag weer nieuwe. Was er gister in de avond en vond het niet drukker dan anders

Iemand nog tips voor beddengoed?

1 like

Ik had al helemaal een lijstje en was in de veronderstelling dat het morgen was :zipper_mouth_face:

4 likes

Ik had eerst een Flip 4 (die ging ongeveer 2,5 jaar mee) en nu al een jaartje de Flip 6. Is echt een top speaker! Heel mooi geluid, goede bass, waterbestendig en de accu gaat best lang mee.

3 likes

Een tip tussendoor: de Blackfriday Sale van Gymshark begint zo om 17.00u.

6 likes

Net besteld , thanks!

4 likes

Het is altijd de vrijdag na de Amerikaanse thanksgiving, en Amerikaanse thanksgiving is op de vierde donderdag van november. :yum: Vaak valt Black friday daardoor op de laatste vrijdag van november, maar heeel soms is het de een na laatste.

3 likes

Jaaa die wil ik ook en is nu idd al goedkoop. Ben alleen bang dat ie ergens anders dan nóg lager zou gaan qua prijs

Weet iemand een goede BF-deal voor een blender?

4 likes

Ik ga denk ik headspace halen -de app- die heeft met BF 50% korting en ik denk dat het me goed gaat doen :slight_smile:
Edit: heb het al gehaald haha

12 likes

Ik heb 'm door jouw berichtje ook besteld, zocht al zoiets. Dank je!

1 like

Dank voor de tip! Heb het ook aangeschaft

8 likes

Weet iemand waar de dr Martens voor kinderen in de aanbieding is
Maat 29?

Ja dat dacht ik ook, maar toen dacht ik ja fuck it, ik vind het een goede aanbieding, ik kan hem ter plekke meenemen en onze oude stofzuiger is al kapot dus met de dag wordt het huis viezer

2 likes

Net voor 13 euro een hele Real Techniques kwasten set besteld op Amazon ! Normaal is alleen het sponsje al 7 euro dus goede deal. En fijne kwasten zijn het.

20 likes

Shit, ben geinfluenced door een post in dit topic en heb de jbl flip 5 besteld… Nu €79 bij bol.
Maar goed, ik kijk ernaar uit om tijdens het koken fatsoenlijk muziek te kunnen luisteren (ik gebruik nu gewoon m’n mobiel als luidspreker).

1 like