En minder mensen die impuls aankopen doen
Ik weet niet of hier ooit mensen winkelen bij takko mode. Maar daar hebben ze nu als je je aanmeld voor de nieuwsbrief 6 verschillende coupons die je allemaal tegelijk kan gebruiken. Dus per artikel 1 coupon. Zijn er 2 van 30%, 2 van 25 en 2 van 20. Ik had hierdoor net een sport shirt en twee zwarte truien voor ā¬23.
Bij ons was t badje echt de grootste miskoop, zon spijt dat ik die niet 2ehands /bij de kringloop heb gekocht.
1e wat we kochten, 120 euro betaald en in de kraamweek 2x en daarna nog 3x gebruikt. Nu staat het weg te stoffen op zolder (en mn baby is 5 maandenā¦)
Miss vind je via facebook / marktplaats nog een nieuw badje?
Edit: Ohja mijn man moest ook niks van 2ehands hebben, maar heb gewoon veel gekocht bij kringloop, goed schoongemaakt en gezegd dat ze op de opvang ook niet alles poetsen nadat een kind ermee gespeeld heeft
Weet iemand of Costes en The cotton club vorig jaar ook meededen?
Ik wil dit jaar een JBL box aanschaffen.
Deze dacht ik aan, tenzij jullie een fijnere aanraden??
Ik zie dat die al ā¬12 in prijs is gezakt vergeleken met waar de prijs een tijd op heeft gestaan. Altijd maar de vraag of het straks goedkoper zal worden natuurlijk.
Ik heb al 5 jaar mijn JBL flip. Wel een voorganger van het model wat jij linkt dus maar ben er heel blij mee nog steeds. Kan hard, goed geluid. Goeie prijs kwaliteit in mijn mening.
Weet iemand hoe de zalando sale altijd werkt ?
Vandaag hebben ze al veel schoenen in de aanbieding maar niet die ik wil.
Zou deze aankomende week nog in de sale komen ?
Echt geen pijl op te trekken vind ik persoonlijk. Items kunnen ook 70% afgeprijsd zijn en een week later weer voor de volle mep erop. Wat ik altijd doe is het aan mān verlanglijst toevoegen, dan krijg je vanzelf een mailtje als ze worden afgeprijsd
Google heeft een aanbieding met de nieuwe chromecast (die met afstandsbediening). Ik ben er echt fan van en hij is nu voor 30 of 50 (ligt eraan of je 4k wilt)
Mooie tip, dank. Ik heb deze zelf al en ben er ook fan van! Wat een fijn apparaat t.o.v. de vorige modellen. Mijn (niet smart)TV is 13 jaar oud maar doet het nog perfect en met de Chromecast is 'ie wel smart.
Mijn ouders hebben binnenkort iets te vieren en ik ga hen deze cadeau doen.
Weet iemand of het heel druk is bij de mediamarkt rond openingstijd? Ik wilde dan al een game halen voordat ik wist dat het Black Friday is Als ik m online bestel krijg ik m pas laat in de middag namelijk. Maar als het echt vreselijk is in de winkel dan toch maar liever wat later.
Even voor de zekerheid: het is volgende week he? Niet morgen? Maar eerlijk gezegd denk ik dat het de hele dag door heel druk is, misschien juist wel bij openingstijd.
Ik weet niet of je in de buurt van Den Bosch woont, maar daar is een salon waar ze a.s. zaterdag met 20% korting verkopen. Ik denk wel alleen in de winkel.
Hahahahahaahah, thanks for saving me hahahaa
Volgens mij heeft mediamarkt nu al de aanbiedingen van black friday! Althans ik was daar gisteren en ze hadden al helemaal versierd (met zwarte ballonnen haha), en volgens de verkoopster gingen de prijzen niet verder omlaag.
Anyway, ik ben gezwicht voor deze vriend! 100 euro goedkoper dan bij coolblue (dus geen 200zoals ze zelf zeggen) en je krijgt er een extra accu bij. En onze oude stofzuiger deed niets meer, dus het was inmiddels echt hard nodig
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_samsung-jet-75-complete-1680167.html
Fancy ding joh! Je kunt hem ook heel luxe aan de muur ophangen, waar hij kan opladen.
Er zijn weekaanbiedingen bij Mediamarkt dus geen piek op 1 dag. Deze week zijn er al weekdeals en vanaf maandag weer nieuwe. Was er gister in de avond en vond het niet drukker dan anders
Iemand nog tips voor beddengoed?
Ik had al helemaal een lijstje en was in de veronderstelling dat het morgen was
Ik had eerst een Flip 4 (die ging ongeveer 2,5 jaar mee) en nu al een jaartje de Flip 6. Is echt een top speaker! Heel mooi geluid, goede bass, waterbestendig en de accu gaat best lang mee.