Bedankt voor het doorgeven!!
Ga je geen spijt van krijgen, echt fijne speaker. Ik heb die van mij ook al jaren
Ik heb vandaag al een Dyson V8 besteld (50 euro korting, dus 350 i.p.v. 400 euro) en een Satisfyer (voor 24 euro). Volgende week ga ik (minstens) nog kijken voor een diepvries en een wasmachine.
Heb een matras van MattSleeps gekocht met 15% korting. Ben benieuwd of hij zo lekker slaapt als iedereen zegt
Kiko Cosmetics heeft weer 3+3 gratis op het hele assortiment
Daās de satisfyer 1. Ik heb de satisfyer pro 2 gekocht, die is bij Kruidvat nu 25 euro.
Gezwicht voor de Gymshark sale met een zwart en gekleurd setje. Binnenkort opent er een gym op loopafstand van mān huis dus moet wel kunnen shinen hĆØ
Ah top! Gelijk gebruik van gemaakt Ik denk ook dat ik morgen op de Satisfyer bij de Kruidvat aas. Na al die positieve reacties, wordt het ook wel tijd haha
Ooh, in NL inderdaad voor 20 euro, zie ik. In BE niet
.
Ik ben zo overweldigd door alle websites en verschillende sales en variaties per dag dat ik eigenlijk nog niks actief heb opgezochtā¦
Als iemand nog hele goeie deals weet voor deze dingen laat maar horen:
- MacBook
- toaster
- handmixer / staafmixer
- speakers
- skincare en make-up
- knutselmateriaal
Wij hebben een tubby-tub. Dat vond ik heel fijn en heb ik ook de eerste maanden veel gebruikt!
Ik ga voor airpods pro 2, maar zie dat ze nu al op zān goedkoopst zijn sinds uitkomen in september. Vraag me af of er nog meer af gaat volgende week.
Ik denk dat er maandag ook nog wat acties bijkomen voor die week.
Sonos heeft 20% korting op hun website. Scheelt toch een hoop!
Ik kreeg een code net voor 20% extra korting bovenop de black friday sale van Gymshark. Dus toen kon ik het niet meer weerstaan haha.
Is dat een algemene code?
Geen idee, ik dm je even, dan kan je hem uitproberen
Deze code kreeg ik in de mail
BFEM20E-tt26ah
Weer niet of het persoonlijk is, maar ik ga toch niet bestellen
Gymshark dus
Dat is precies de code die ik ook heb, dus niet zo persoonlijk
Thanks, ik heb m gebruikt! 138 euro is toch net wat aantrekkelijker dan 173 euro