Een tip tussendoor: de Blackfriday Sale van Gymshark begint zo om 17.00u.
Net besteld , thanks!
Het is altijd de vrijdag na de Amerikaanse thanksgiving, en Amerikaanse thanksgiving is op de vierde donderdag van november. Vaak valt Black friday daardoor op de laatste vrijdag van november, maar heeel soms is het de een na laatste.
Jaaa die wil ik ook en is nu idd al goedkoop. Ben alleen bang dat ie ergens anders dan nóg lager zou gaan qua prijs
Weet iemand een goede BF-deal voor een blender?
Ik ga denk ik headspace halen -de app- die heeft met BF 50% korting en ik denk dat het me goed gaat doen
Edit: heb het al gehaald haha
Ik heb 'm door jouw berichtje ook besteld, zocht al zoiets. Dank je!
Dank voor de tip! Heb het ook aangeschaft
Weet iemand waar de dr Martens voor kinderen in de aanbieding is
Maat 29?
Ja dat dacht ik ook, maar toen dacht ik ja fuck it, ik vind het een goede aanbieding, ik kan hem ter plekke meenemen en onze oude stofzuiger is al kapot dus met de dag wordt het huis viezer
Net voor 13 euro een hele Real Techniques kwasten set besteld op Amazon ! Normaal is alleen het sponsje al 7 euro dus goede deal. En fijne kwasten zijn het.
Shit, ben geinfluenced door een post in dit topic en heb de jbl flip 5 besteld… Nu €79 bij bol.
Maar goed, ik kijk ernaar uit om tijdens het koken fatsoenlijk muziek te kunnen luisteren (ik gebruik nu gewoon m’n mobiel als luidspreker).
Bedankt voor het doorgeven!!
Ga je geen spijt van krijgen, echt fijne speaker. Ik heb die van mij ook al jaren
Ik heb vandaag al een Dyson V8 besteld (50 euro korting, dus 350 i.p.v. 400 euro) en een Satisfyer (voor 24 euro). Volgende week ga ik (minstens) nog kijken voor een diepvries en een wasmachine.
Heb een matras van MattSleeps gekocht met 15% korting. Ben benieuwd of hij zo lekker slaapt als iedereen zegt
Kiko Cosmetics heeft weer 3+3 gratis op het hele assortiment
Da’s de satisfyer 1. Ik heb de satisfyer pro 2 gekocht, die is bij Kruidvat nu 25 euro.
Gezwicht voor de Gymshark sale met een zwart en gekleurd setje. Binnenkort opent er een gym op loopafstand van m’n huis dus moet wel kunnen shinen hè
Ah top! Gelijk gebruik van gemaakt Ik denk ook dat ik morgen op de Satisfyer bij de Kruidvat aas. Na al die positieve reacties, wordt het ook wel tijd haha