Black Friday & Cyber Monday

Ooh, in NL inderdaad voor 20 euro, zie ik. In BE niet :upside_down_face: :roll_eyes:.

2 likes

Ik ben zo overweldigd door alle websites en verschillende sales en variaties per dag dat ik eigenlijk nog niks actief heb opgezocht…

Als iemand nog hele goeie deals weet voor deze dingen laat maar horen:

• MacBook
  • toaster
  • handmixer / staafmixer
  • speakers
  • skincare en make-up
  • knutselmateriaal
4 likes

Wij hebben een tubby-tub. Dat vond ik heel fijn en heb ik ook de eerste maanden veel gebruikt!

Ik ga voor airpods pro 2, maar zie dat ze nu al op z’n goedkoopst zijn sinds uitkomen in september. Vraag me af of er nog meer af gaat volgende week.

2 likes

Ik denk dat er maandag ook nog wat acties bijkomen voor die week.

2 likes

Sonos heeft 20% korting op hun website. Scheelt toch een hoop!

7 likes

Ik kreeg een code net voor 20% extra korting bovenop de black friday sale van Gymshark. Dus toen kon ik het niet meer weerstaan haha.

4 likes

Is dat een algemene code?

8 likes

Geen idee, ik dm je even, dan kan je hem uitproberen

6 likes

Deze code kreeg ik in de mail
BFEM20E-tt26ah
Weer niet of het persoonlijk is, maar ik ga toch niet bestellen

Gymshark dus

7 likes

Dat is precies de code die ik ook heb, dus niet zo persoonlijk

6 likes

Thanks, ik heb m gebruikt! 138 euro is toch net wat aantrekkelijker dan 173 euro

4 likes

Heb hem ook gebruikt. Dit was de doorslag voor mij :see_no_evil:

3 likes

Nahh shit haha, net donderdag al wat besteld

2 likes

Ahhh ja ik heb gisteren idd ook wat besteld!

6 likes

Ik heb daar ook besteld vanochtend! Maar bij mij deed de code voor 20 euro korting het niet, wel een voor 15 euro korting (gewoon via Google wat gevonden).

6 likes

Thanks, ik heb deze besteld! Zat al een tijd erover te denken zodat ik andere streaming services ook makkelijk op de tv kan kijken, nu toch om :smile:
Voor andere geïnteresseerden, hij is voor dezelfde prijs ook bij verschillende andere winkels o.a. BCC, Wehkamp, Mediamarkt!

3 likes

Ik kocht net de Dyson met korting, om in stijl de kattenharen en kattenbakkorrels op te zuigen vanaf morgen! :raised_hands:t2:

8 likes

Thanks, ik heb hem ook gebruikt! Mijn eerste Gymshark bestelling dus ik ben benieuwd!

4 likes

Ik probeerde die ook aan te zetten maar krijg steeds een error bij de betaling. Hadden jullie dat ook? Ik probeerde met creditcard te betalen.

4 likes