Black Friday & Cyber Monday

Heb hem ook gebruikt. Dit was de doorslag voor mij :see_no_evil:

3 likes

Nahh shit haha, net donderdag al wat besteld

2 likes

Ahhh ja ik heb gisteren idd ook wat besteld!

6 likes

Ik heb daar ook besteld vanochtend! Maar bij mij deed de code voor 20 euro korting het niet, wel een voor 15 euro korting (gewoon via Google wat gevonden).

6 likes

Thanks, ik heb deze besteld! Zat al een tijd erover te denken zodat ik andere streaming services ook makkelijk op de tv kan kijken, nu toch om :smile:
Voor andere geĆÆnteresseerden, hij is voor dezelfde prijs ook bij verschillende andere winkels o.a. BCC, Wehkamp, Mediamarkt!

3 likes

Ik kocht net de Dyson met korting, om in stijl de kattenharen en kattenbakkorrels op te zuigen vanaf morgen! :raised_hands:t2:

8 likes

Thanks, ik heb hem ook gebruikt! Mijn eerste Gymshark bestelling dus ik ben benieuwd!

4 likes

Ik probeerde die ook aan te zetten maar krijg steeds een error bij de betaling. Hadden jullie dat ook? Ik probeerde met creditcard te betalen.

4 likes

Vind ik het echt heeeel slecht dat ik nu alsnog met extra korting de zelfde Gymshark bestelling heb geplaatst. Ja. Maar heb ik nu €27 bespaard… jep

4 likes

Heeft Buddha to Buddha een beetje goede BF aanbiedingen gehad vorig jaar? Ik krijg steeds een melding dat je je in kan schrijven om ā€˜als eerste de aanbiedingen voor Black Friday te ontvangen’ maar dat moet wel een beetje de moeite waard zijn natuurlijk. Anders is het gewoon weer de zoveelste nieuwsbrief.

3 likes

En weet iemand of Skins cosmetics ook mee doet? ik wil 2 sample parfum pakketjes bestellen .

1 like

Ohh vervelend, ik had hier geen last van. Ik zelf heb betaald met paypal!

2 likes

Dan zal het daar bij mij wel mis gaan, dankje!

2 likes

tgoooh ik twijfel zo om een dyson te kopen, ik haat sledestofzuigers Ć©n draden dus dit lijkt me een goede oplossing. Ik kan ook voor een goedkopere gaan maar dat was in het verleden geen succes en met een hond lijkt het me wel een goede investering… Maar het voelt als een overbodige luxe…

5 likes

Ik wil investeren in menstruatieondergoed, hopelijk heeft Snuggs een goeie actie!

5 likes

Zover ik weet is de korting alleen op de sale (werk bij een juwelier en kregen een maling binnen) op de huidige collectie mochten wij in ieder geval nooit korting geven

3 likes

Oeh, met code of gewoon zo? Ik zie op de website niks maar misschien is het alleen op geselecteerde modellen.

3 likes

Womens Period & Leak Proof Underwear | Modibodi EU Nee je ziet gewoon korting? Maar niet op elk model inderdaad. Maar op best veel 50%, goede deal!

7 likes

Ik zie het nu inderdaad, helaas niet op de modellen die ik nog wil hebben

5 likes

Ik heb het hier al vaker geroepen, maar ga inderdaad niet voor de goedkope Dyson steelstofzuiger en investeer in bijvoorbeeld een V10, V11 of V15. De zuigkracht en accu van alles onder de V10 is ruk dus daar word je niet gelukkig van. En dan ook niet de Motorhead of Animal versie, maar gewoon de Absolute. Dan heb je zowel een borstel voor harde als zachte vloeren. Want de tapijtborstel kan dus niet op een harde vloer, ook al suggereert Dyson van wel, maar die pakt niet goed en gaat na een tijdje krassen. De Animal is bijv. alleen geschikt voor tapijt en daar zou je dan een zachte rollerborstel bij moeten kopen Ć” €80 wil je fatsoenlijk stofzuigen. Dan ben je in verhouding dus net zo duur uit als dat je meteen de Absolute zou kopen.

Lang verhaal kort: ik raad Dyson echt aan maar dan wel een V10, V11 of V15 Absolute.

14 likes