Vind ik het echt heeeel slecht dat ik nu alsnog met extra korting de zelfde Gymshark bestelling heb geplaatst. Ja. Maar heb ik nu €27 bespaard… jep
Heeft Buddha to Buddha een beetje goede BF aanbiedingen gehad vorig jaar? Ik krijg steeds een melding dat je je in kan schrijven om ‘als eerste de aanbiedingen voor Black Friday te ontvangen’ maar dat moet wel een beetje de moeite waard zijn natuurlijk. Anders is het gewoon weer de zoveelste nieuwsbrief.
En weet iemand of Skins cosmetics ook mee doet? ik wil 2 sample parfum pakketjes bestellen .
Ohh vervelend, ik had hier geen last van. Ik zelf heb betaald met paypal!
Dan zal het daar bij mij wel mis gaan, dankje!
tgoooh ik twijfel zo om een dyson te kopen, ik haat sledestofzuigers én draden dus dit lijkt me een goede oplossing. Ik kan ook voor een goedkopere gaan maar dat was in het verleden geen succes en met een hond lijkt het me wel een goede investering… Maar het voelt als een overbodige luxe…
Ik wil investeren in menstruatieondergoed, hopelijk heeft Snuggs een goeie actie!
Zover ik weet is de korting alleen op de sale (werk bij een juwelier en kregen een maling binnen) op de huidige collectie mochten wij in ieder geval nooit korting geven
Oeh, met code of gewoon zo? Ik zie op de website niks maar misschien is het alleen op geselecteerde modellen.
Womens Period & Leak Proof Underwear | Modibodi EU Nee je ziet gewoon korting? Maar niet op elk model inderdaad. Maar op best veel 50%, goede deal!
Ik zie het nu inderdaad, helaas niet op de modellen die ik nog wil hebben
Ik heb het hier al vaker geroepen, maar ga inderdaad niet voor de goedkope Dyson steelstofzuiger en investeer in bijvoorbeeld een V10, V11 of V15. De zuigkracht en accu van alles onder de V10 is ruk dus daar word je niet gelukkig van. En dan ook niet de Motorhead of Animal versie, maar gewoon de Absolute. Dan heb je zowel een borstel voor harde als zachte vloeren. Want de tapijtborstel kan dus niet op een harde vloer, ook al suggereert Dyson van wel, maar die pakt niet goed en gaat na een tijdje krassen. De Animal is bijv. alleen geschikt voor tapijt en daar zou je dan een zachte rollerborstel bij moeten kopen á €80 wil je fatsoenlijk stofzuigen. Dan ben je in verhouding dus net zo duur uit als dat je meteen de Absolute zou kopen.
Lang verhaal kort: ik raad Dyson echt aan maar dan wel een V10, V11 of V15 Absolute.
Oh dat is goed om te horen! In zijn algemeenheid is de V8 namelijk te duur voor wat hij kan en zijn er heel veel klachten over de zuigkracht. Men moet dan standaard op de hoogste stand stofzuigen omdat hij het anders niet goed doet, en dan is de accu binnen +/- 10 minuten leeg. Dan lijkt het dus meer op een grote, te dure kruimeldief. Maar zolang hij aan jullie wensen voldoet is dat fijn natuurlijk!
Ik zag wel een actiecode van 15% korting via de instagram van when_sara_smiles!
Edit: voor snuggs dus
Oh ben benieuwd dan. De ring die ik op het oog heb is goed betaalbaar, maar korting is nooit verkeerd!
Ik moet zeggen dat ik ook al meer dan 4 jaar dik tevreden ben met de V8. Zelfs met katten. De batterij begint het nu wel te begeven en ik heb het nog nooit kunnen vergelijken met hogere versies. Maar vind het nog steeds een fijn instapmodel. Vooral omdat wij toen beetje sceptisch waren zoveel geld neer te leggen voor een stofzuiger.
Ja wij hebben ook 6 jaar de v8 gehad en dat was helemaal prima. Nu doet de accu t niet meer en hebben we een V10 aangeschaft. Deze is denk ik wel net iets beter opgewassen tegen lange hondenharen, de V8 smoorde daar soms in omdat ze vast liepen in de zuigkop. Ik heb bij de V8 trouwens nooit die maximum zuigkracht hoeven gebruiken, is ook geen doen want die trekt de hele accu leeg.
Ik twijfel vooral tussen de V12 en V15. Zoals ik het begrijp is de V12 het iets minder krachtige zusje van V15 maar daardoor ook veel ergonomischer en dat lijkt me wel wat. Hierdoor denk ik dat ik elke dag wel eens de stofzuiger neem waardoor het verschil aan kracht wel meevalt. De batterijduur is wat korter maar als je hem gwn consequent oplaad lijkt me dat ook mee te vallen… bedankt ook aan de rest voor de reacties!
Mijn vorige steelstofzuiger verloor na een jaar aan zuigkracht. Als ik klaar was met stofzuigen en hem uit zette, liet hij een deel stof en vuil terug vallen waardoor ik steeds nog met een Stofblik aan de gang moest…
Merken jullie daar bij de Dyson iets van?
Ga kijken voor een melkopschuimer
Wil nog twee extra menstruatie broekjes
En mijn favoriete gezichtscrème van Paula choice is bijna op. Vorige jaren hadden ze altijd 20 procent korting.
Steelstofzuiger vind ik zeker geen overbodige luxe, het is zo fijn!