Ik had eerst een andere van Black & Decker en die was niet slecht maar tegelijk ook niet wat ik er echt van verwachtte. Dus ik heb nu heel bewust deze aankoop gedaan met ook wel de verwachting van echt hoge standaarden te ervaren, als dat niet is stuur ik hem wel retour.
Is ook voor huisdier (kat) en zo’n stofzuiger makkelijk bij de hand hebben maakt het klusje van dagelijks even schoon zuigen zoveel makkelijker.
Bij mij is het vooral wel één kamer waar oa de kattenbak is, als je echt dagelijks heel je huis in 1 keer gaat stofzuigen moet je zeker letten dat je een type neemt met voldoende batterij autonomie (had gezien dat dit nogal verschillend was)
Heeft iemand ergens al korting op dr martens gezien?
Ik kreeg net een mail van PC dat ze op alles 20% korting hebben. Fijn merk maar ik betaal er nooit de volle prijs voor.
Misschien dat dit nog helpt bij de keuze, dit is de consumentenbond test van 25 oktober 2022 (heb alleen de Dyson eruit gefilterd nu maar hoogste cijfer overall in de test is een 7.2)
Ik heb zelf de Slim en ben er echt blij mee, maar mijn huis is 52m2 en daar voor is het prima. Ik zou het in een groter huis echt zien als een ‘erbij’ stofzuiger. De batterij is max 25 min (ook in nieuwstaat). Hij zuigt wel echt top!
Niet per se als reactie op jou, want ik snap dat als je stofzuiger het niet lekker meer doet je een nieuwe wilt, maar het is toch eigenlijk belachelijk dat zo’n duur ding maar zes jaar mee gaat? Mijn normale philips stofzuiger van 80e (wat ik als student een extreem hoog bedrag vond) heeft al het dubbele gered.
Ik ben het met je eens hoor, wij hebben na 15 jaar per ongeluk de Miele opgeblazen met bouwstof anders had die het ongetwijfeld nog gedaan. Maar technisch is een accu wel iets anders en kwetsbaarder dan een motor op stroom. Accu’s kunnen maar x keer opladen en weer ontladen.
Ja, dat is misschien ook wel belachelijk als je het vergelijkt met een draadstofzuiger. Maar dit heeft me al zoveel frustratie en tijd gescheeld dat ik hem achter elkaar zou kopen. Ik denk dat het het afwegen van nadelen is en voor jezelf kiest wat het waard is. En ik sluit me qua techniek helemaal bij @Feather aan.
Wij hebben een appartement van 110m2 en daar hebben we de V10 als enige stofzuiger. Zonder problemen! We hadden hiervoor een b-merk steelstofzuiger maar deze is zoveel beter. Die andere had ook vaak dat hij het stof er weer uit liet vallen als je hem uitzette, daar heeft de Dyson nooit last van. Ik zou direct een nieuwe kopen als hij kapot zou gaan, en dat heb ik lang niet met alle huishoudelijke apparaten. Ik pak hem er meerdere keren per dag even snel bij, ons huis is zoveel schoner sinds we deze hebben. Ik was laatst bij mijn ouders die een kruimeldief hebben (en een normale stofzuiger), maar dat vind ik echt onhandig: weinig zuigkracht en op je knieën om onder de tafel te stofzuigen. Dat maakt de Dyson voor mij zo ideaal, ik zie er nooit meer tegenop om te stofzuigen, waar ik dat met een gewone stofzuiger en een kruimeldief wel heb.
Ja dat is waar, is natuurlijk een ander type apparaat! Nouja gelukkig heeft samsung nu die actie van een extra accu waardoor deze hopelijk wel meer dan tien jaar redt!
Dit gaat vooral op bij die zakloze stofzuigers volgens mij, maar dit probleem is soms relatief simpel op te lossen door alles even goed schoon te maken en nieuwe filters te kopen!
Jazeker mee eens wel, mijn blauwe bakbeest van Mielle van 10 jaar leeft ook nog steeds. Maar die is wel aanzienlijk minder goed opgewassen tegen de hondenharen, dus ik weet niet of die net zo goed z’n best deed als de dyson
Voel me een beetje een sukkel maar weet niet precies hoe black friday precies werkt ik wil graag een nieuwe laptop kopen die al korting heeft. Is het slim om hem pas vrijdag te kopen of is de korting nu al een beetje wat het blijft??
Coolblue heeft alle Black Friday deals al live staan dus daar gaat dit model niet goedkoper worden.
Je kan wel via pricewatch van Tweakers in de gaten houden of deze komende vrijdag nog goedkoper wordt.
Is dit niet dezelfde?
Hij wordt bij Coolblue niet goedkoper dan dit!
Charlotte Tilbury heeft een hele goede sale! 40 procent korting op een paar produxten
Bij Coolblue krijg je altijd binnen 30 dagen na aankoop het prijsverschil terug als het goedkoper is geworden!
Heb je een linkje?
Ik heb al 2,5 jaar de V11 maar heb dat nog nooit gehad! Merk wel dat de zuigkracht beter is als ik het filter heb schoongemaakt, dus zou aanraden om dat wel consequent te doen. Daarnaast, mocht er iets kapot gaan of niet meer lekker werken, zijn ze bij Dyson echt heel goed qua klantenservice!