Ja dit, ik vind het dan ook wel raar dat je hier precies geen nieuwe batterij voor zou kunnen kopen?
Mijn iPhone heeft sinds dit weekend enorme kuren, een nieuwe iPhone 13 stond al op mijn lijstje voor black friday, nu kan ik me alleen bijna niet meer beheersen om deze week af te wachten of er nog een goede aanbieding komt (tot nu toe niet, iPhone 13 Pro wel). Wat denken jullie?
Waar is de Iphone Pro aanbieding?
Belsimpel, daar was afgelopen week de blauwe 13Pro in de aanbieding, maar als ik nu kijk zie ik dat niet meer…
ze doen doorheen vaak wel kortingen maar meestal nooit meer dan 10%. Ik wil ook nooit de volle pot betalen bij PC omdat ze zijn opgeslaan in prijs en ik ze vroeger altijd in Amerika kocht dus weet dat ik ze goedkoper kon verkrijgen. Ik wacht daarom ook altijd op BF (want zoals nu inderdaad ALLES aan 20%)
deze ochtend al bestelling geplaatst
Ik probeer op de nl/be website te raken maar het webadres stuurt me door naar iets heel vaag. Irritant want de Franse website bijv werkt wel gewoon
Ik vind het merk wel normaal vallen! Mijn man en ik hebben beiden een jas ervan (ziet er niet zo anwb uit als t klinkt ) in onze normale maat
Dat kan wel hoor!
Iemand een idee of de Douglas met nog meer korting komt op BF?
Ze hebben toch super vaak 20% korting? Dan koop ik altijd m’n nieuwe producten.
Leuk al die kortingen voor Black Friday bij Naked bijvoorbeeld, maar als van bijna alles alle maten na 1 dag al op zijn en niks wordt aangevuld heb ik er vrij weinig aan…
Ze zijn wel op 1 november opgeslagen in prijs, bijna met 10% vergeleken met vorig jaar als ik naar m’n oudere bestellingen kijk dus de korting lijkt groter dan dat ze is
Thanks!! Had het inmiddels met dezelfde actie bij een andere webshop gekocht, scheelt best wel hè. Lief dat je aan ons dacht
Edit o hee bij de prenatal is de stoel afgeprijsd en dan ook een bouncer gratis. Dat is wel nog een betere deal. Haha
Edit 2 o nee toch niet uiteindelijk in je winkelwagen. Dan hebben we het toch goed gedaan
Weet je nog waar die babyfoon toen vandaan was? Die hebben we nog op de lijst staan haha
Opgeslagen in prijs, is dat Belgisch? Ik ken die uitdrukking zo niet!
Maar echt joh, dat was me niet opgevallen dat ze 10% duurder zijn geworden
Ik zie dat Vedder en Vedder nu ook BF korting heeft.
Sodeju presale was beter dan de sale haha
Oh top, thanks! Wij krijgen m van m’n schoonouders, maar die hadden m nog niet gekocht. Dus kunnen we dat nu mooi regelen. Fijn!