Leuk al die kortingen voor Black Friday bij Naked bijvoorbeeld, maar als van bijna alles alle maten na 1 dag al op zijn en niks wordt aangevuld heb ik er vrij weinig aan…
Ze zijn wel op 1 november opgeslagen in prijs, bijna met 10% vergeleken met vorig jaar als ik naar m’n oudere bestellingen kijk dus de korting lijkt groter dan dat ze is
Thanks!! Had het inmiddels met dezelfde actie bij een andere webshop gekocht, scheelt best wel hè. Lief dat je aan ons dacht
Edit o hee bij de prenatal is de stoel afgeprijsd en dan ook een bouncer gratis. Dat is wel nog een betere deal. Haha
Edit 2 o nee toch niet uiteindelijk in je winkelwagen. Dan hebben we het toch goed gedaan
Weet je nog waar die babyfoon toen vandaan was? Die hebben we nog op de lijst staan haha
Opgeslagen in prijs, is dat Belgisch? Ik ken die uitdrukking zo niet!
Maar echt joh, dat was me niet opgevallen dat ze 10% duurder zijn geworden
Ik zie dat Vedder en Vedder nu ook BF korting heeft.
Sodeju presale was beter dan de sale haha
Oh top, thanks! Wij krijgen m van m’n schoonouders, maar die hadden m nog niet gekocht. Dus kunnen we dat nu mooi regelen. Fijn!
Nu je het zegt, het is inderdaad geen AN haha
Ik had toevallig 2 producten gekocht in de winkel op 1 november en de prijs in de kassa was al verhoogd maar die op de prijskaartjes nog niet. Vandaar dat ik het weet, anders had ik het waarschijnlijk ook niet doorgehad. Gelukkig kreeg ik de producten nog mee aan de oude prijs maar daarna zullen ze wel snel de prijskaartjes veranderd hebben denk ik
Weet iemand of Disneyland ook BF deals heeft? Op verblijf/tickets?
Wow ja, die 70% is er nu af. Bijzonder wel ja
Kan me niet voorstellen dat ze dat gaan doen. Sowieso zijn ze sinds corona heel erg gierig met hun aanbiedingen. Gratis ontbijt? nope. Dinervouchers? What are those?
Jaa jammer, je krijgt nu 1 jaar gratis Disney+
Weet iemand nog of Zara vorig jaar korting had?
Dankje!
Dat kan toch nooit de hele inhoud zijn? Die 5 zijn samen nooit de genoemde 70 euro waard
Mac Cosmectics: 30% korting bij aankoop van 2 producten
Clinique: 30% korting bij aankoop van 2 producten
Little Wonderland: 20% korting op hele assortiment
Abercrombie: 25% korting
Lucardi: 40% korting op 14K goud sieraden t/m donderdag
Voor iedereen die bulk in slaat: scheermesjes bij Kruidvat zijn bij Amazon toch nog iets goedkoper (12 Venus mesjes voor 16 euro)
Ik heb een tijdje geleden een ring gekocht bij Akind. Een aantal maanden later kreeg ik een mail dat ze vanwege alle hogere kosten hun prijzen moesten verhogen. Ze staan echt voor eerlijke prijzen, dus helemaal goed natuurlijk. Mijn gekochte ring is nu geen €250 maar €320.
Vervolgens krijg ik net een mail dat ze niet aan Black Friday doen, maar in plaats daarvan bij iedere aankoop doneren aan een environmental organization. Goed initiatief, dacht ik nog. Maar het blijkt om €1 per aankoop te gaan . Vind dat op zulke prijzen toch wat weinig en een beetje afbreuk doen aan het initiatief, welke ik wel heel goed vind. Ben ik heel zuur en moet de actie genoeg zijn of is het inderdaad wat weinig?