Black Friday & Cyber Monday

Nu je het zegt, het is inderdaad geen AN haha :sweat_smile:
Ik had toevallig 2 producten gekocht in de winkel op 1 november en de prijs in de kassa was al verhoogd maar die op de prijskaartjes nog niet. Vandaar dat ik het weet, anders had ik het waarschijnlijk ook niet doorgehad. Gelukkig kreeg ik de producten nog mee aan de oude prijs maar daarna zullen ze wel snel de prijskaartjes veranderd hebben denk ik :sweat_smile:

8 likes

Weet iemand of Disneyland ook BF deals heeft? Op verblijf/tickets?

1 like

Wow ja, die 70% is er nu af. Bijzonder wel ja :upside_down_face:

2 likes

Kan me niet voorstellen dat ze dat gaan doen. Sowieso zijn ze sinds corona heel erg gierig met hun aanbiedingen. Gratis ontbijt? nope. Dinervouchers? What are those?

7 likes

Jaa jammer, je krijgt nu 1 jaar gratis Disney+

4 likes

Weet iemand nog of Zara vorig jaar korting had?

1 like

2 likes

Dankje!

Dat kan toch nooit de hele inhoud zijn? Die 5 zijn samen nooit de genoemde 70 euro waard

3 likes

Mac Cosmectics: 30% korting bij aankoop van 2 producten
Clinique: 30% korting bij aankoop van 2 producten
Little Wonderland: 20% korting op hele assortiment
Abercrombie: 25% korting
Lucardi: 40% korting op 14K goud sieraden t/m donderdag

12 likes

Voor iedereen die bulk in slaat: scheermesjes bij Kruidvat zijn bij Amazon toch nog iets goedkoper (12 Venus mesjes voor 16 euro)

2 likes

Ik heb een tijdje geleden een ring gekocht bij Akind. Een aantal maanden later kreeg ik een mail dat ze vanwege alle hogere kosten hun prijzen moesten verhogen. Ze staan echt voor eerlijke prijzen, dus helemaal goed natuurlijk. Mijn gekochte ring is nu geen €250 maar €320.

Vervolgens krijg ik net een mail dat ze niet aan Black Friday doen, maar in plaats daarvan bij iedere aankoop doneren aan een environmental organization. Goed initiatief, dacht ik nog. Maar het blijkt om €1 per aankoop te gaan :upside_down_face:. Vind dat op zulke prijzen toch wat weinig en een beetje afbreuk doen aan het initiatief, welke ik wel heel goed vind. Ben ik heel zuur en moet de actie genoeg zijn of is het inderdaad wat weinig?

11 likes

Ja dat is wel echt weinig haha kunnen ze net zo goed niks doen. Wel een heel mooi merk, heb er ook een ring en ketting van.

7 likes

Zijn die Emma kussens nou echt zo geweldig ?

3 likes

Ik heb er vorig jaar een besteld en terug gestuurd. Vond het te zacht.

4 likes

Of een kussen fijn ligt, hangt van meerdere dingen af. Heb je een hard of zacht matras (oftewel: zak je erin weg of lig je erop?). Hoe breed zijn je schouders ten opzichte van je hoofd? Je ruggengraat en hoofd moeten in een rechte lijn liggen. Er is dus niet 1 goed kussen dat voor iedereen lekker ligt. Je zou het echt moeten uitproberen. Liefst in combinatie met het matras waar je op slaapt.

2 likes

Ik heb hem ook teruggestuurd @Maison. Ik had zo een met verschillende vullingen maar vond het niets. Lag in geen enkele houding lekker.

2 likes

Ik twijfelde tussen de Cloudpillo en Emma en ben voor de eerste gegaan. En die bevalt uitstekend. Ik heb er aardig wat vulling uit moeten halen maar hij slaapt geweldig.

5 likes

Vind het ook heel mooi! Als het niet om zoveel geld ging zou ik ook meer sieraden bij ze kopen

4 likes

in BE klinkt dat als normaal ja :slight_smile: is geen uitdrukking, maar wordt zo in de volksmond gezegd als prijzen omhoog zijn gegaan.

Net ook bestelling gedaan bij Boozyshop waar ze 25% hebben op o.a. NYX

1 like