Black Friday & Cyber Monday

Waar kan ik deals vinden voor Sleek of Urban decay?

2 likes

haha, die 1 euro per bestelling kost hen meer aan administratie om te verwerken dan dat ze daadwerkelijk doneren

4 likes

ik zag dat cult beauty 30% korting op UD heeft

3 likes

Iemand die weet of canada goose meedoet? Zal wel niet maar je weet t nooit :joy:

5 likes

ik weet ook niet of ik dit zon honest pricing vind haha?
een kleine 200 euro marge pakken

4 likes

Wow ik was het bestaan van Sleek echt vergeten

Oh wow, nee ik ook niet

4 likes

Is toch eerlijk en transparant dat ze zo alles laten zien. Ze pretenderen ook niet goedkoop te zijn ofzo. Bij een gewone juwelier of gemiddelde webshop heb je geen idee hoe ze te werk gaan.

4 likes

Wat zit er allemaal in dan? Kan de Kruidvat site niet bekijken nu

5 likes

Bij de goudsmid hier in de stad ben ik voor dezelfde figaro armband die akind verkoopt zeker 100/150 euro meer kwijt.

Ik kende de website niet maar wordt er nu wel hebberig van :upside_down_face:

4 likes

Zelf doen ze volgens mij nooit mee, maar vorig jaar had de Bijenkorf wel items van hun in de sale.

4 likes

Zalando is irritant. Elke dag tellen ze af.
Maar bijna alles is elke dag het zelfde.

3 likes

x2,5 tot x3 is een heel gebruikelijke marge in retail

2 likes

Ik bedoel meer.
Elke dag hebben ze een soort van andere actie.
Maar elke dag zijn de zelfde schoenen in de sale.
Waarom tellen ze dan af ?

3 likes

Volgens mij is dat bericht niet als reactie op jou bedoeld

3 likes

En ik denk dat in die marge ook nog de kosten van het retailbedrijf zelf zitten? Dus alle verkoop- en marketingkosten. Want die arbeidskosten die ze weergeven slaan volgens mij alleen op de kosten om het product te maken. Ken dit bedrijf verder niet maar ik vind het wel transparant juist. Denk dat ze hun eigen kosten bewust niet willen vermelden vanwege de concurrentie.

5 likes

Oh goede morgen. Het was vroeg vanmorgen haha

2 likes

Ja meestal wordt Productprijs maal 3 of 4 gedaan om tot de verkoopprojd te komen, dan heb je marges voor marketing en retailmarges, juweliers kopen vaak aan 50 procent korting

3 likes

Doet H&m nog iets met bf ?

1 like

Weet iemand misschien een goeie deal voo basic onderbroeken?

3 likes