Waar kan ik deals vinden voor Sleek of Urban decay?
haha, die 1 euro per bestelling kost hen meer aan administratie om te verwerken dan dat ze daadwerkelijk doneren
ik zag dat cult beauty 30% korting op UD heeft
Iemand die weet of canada goose meedoet? Zal wel niet maar je weet t nooit
Wow ik was het bestaan van Sleek echt vergeten
Oh wow, nee ik ook niet
Is toch eerlijk en transparant dat ze zo alles laten zien. Ze pretenderen ook niet goedkoop te zijn ofzo. Bij een gewone juwelier of gemiddelde webshop heb je geen idee hoe ze te werk gaan.
Wat zit er allemaal in dan? Kan de Kruidvat site niet bekijken nu
Bij de goudsmid hier in de stad ben ik voor dezelfde figaro armband die akind verkoopt zeker 100/150 euro meer kwijt.
Ik kende de website niet maar wordt er nu wel hebberig van
Zelf doen ze volgens mij nooit mee, maar vorig jaar had de Bijenkorf wel items van hun in de sale.
Zalando is irritant. Elke dag tellen ze af.
Maar bijna alles is elke dag het zelfde.
x2,5 tot x3 is een heel gebruikelijke marge in retail
Ik bedoel meer.
Elke dag hebben ze een soort van andere actie.
Maar elke dag zijn de zelfde schoenen in de sale.
Waarom tellen ze dan af ?
Volgens mij is dat bericht niet als reactie op jou bedoeld
En ik denk dat in die marge ook nog de kosten van het retailbedrijf zelf zitten? Dus alle verkoop- en marketingkosten. Want die arbeidskosten die ze weergeven slaan volgens mij alleen op de kosten om het product te maken. Ken dit bedrijf verder niet maar ik vind het wel transparant juist. Denk dat ze hun eigen kosten bewust niet willen vermelden vanwege de concurrentie.
Oh goede morgen. Het was vroeg vanmorgen haha
Ja meestal wordt Productprijs maal 3 of 4 gedaan om tot de verkoopprojd te komen, dan heb je marges voor marketing en retailmarges, juweliers kopen vaak aan 50 procent korting
Doet H&m nog iets met bf ?
Weet iemand misschien een goeie deal voo basic onderbroeken?