x2,5 tot x3 is een heel gebruikelijke marge in retail
Ik bedoel meer.
Elke dag hebben ze een soort van andere actie.
Maar elke dag zijn de zelfde schoenen in de sale.
Waarom tellen ze dan af ?
Volgens mij is dat bericht niet als reactie op jou bedoeld
En ik denk dat in die marge ook nog de kosten van het retailbedrijf zelf zitten? Dus alle verkoop- en marketingkosten. Want die arbeidskosten die ze weergeven slaan volgens mij alleen op de kosten om het product te maken. Ken dit bedrijf verder niet maar ik vind het wel transparant juist. Denk dat ze hun eigen kosten bewust niet willen vermelden vanwege de concurrentie.
Oh goede morgen. Het was vroeg vanmorgen haha
Ja meestal wordt Productprijs maal 3 of 4 gedaan om tot de verkoopprojd te komen, dan heb je marges voor marketing en retailmarges, juweliers kopen vaak aan 50 procent korting
Doet H&m nog iets met bf ?
Weet iemand misschien een goeie deal voo basic onderbroeken?
In de winkel zeiden ze tegen mij dat ze niet mee doen aan black friday.
Oh echt
Kan ik bijna niet geloven
Was vorig jaar ook zo, terwijl ze hier (zweden) de hele week 20% korting geven op alles. Ik vind het heel goed als bedrijven niet mee doen met de Black Friday gekte, maar zo raar om per land een andere visie te hebben.
Ik wil bij Coolblue een telefoon bestellen, maar weet iemand of de usb c kabels wit of zwart zijn die je bij een Samsung krijgt? Ik moet er een oplader bij kopen en ik wil niet zwart/wit uitkomen
Ligt volgens mij aan de kleur telefoonā¦
Heb ze nog niet gekocht, goedkoopste is nu dacht ik 274 euro ipv 299.
Ik heb net vorige week iets nieuws van Samsung gekocht en die kabel was wit, apparaat donker grijs. Telefoon is ook donkergrijs of zwart en zat een witte kabel bij.
Ik heb unboxing videos gekeken en daarin was de kabel idd wit, ook bij de paarse telefoon. Ik voel me echt zoān zeur haha, maar ik denk dat het uitkomt! Witte oplader is besteld @Nova ook
Op maat
Gewoon op maat, bij mij althans. Wel even een disclaimer dat ik al 4 jaar met de mijne rondloop en dus niet iets kan zeggen over de maten die er nu zijn.
Op maat!
Ik heb hard een nieuwe werktas nodig, het liefst een rugzak waar een kleine laptop in past en genoeg ruimte voor een broodtrommel enzo. Iemand tips? Ik zie bij Kapten & Son wel korting, iemand hier ervaring mee?