In de winkel zeiden ze tegen mij dat ze niet mee doen aan black friday.
Oh echt
Kan ik bijna niet geloven
Was vorig jaar ook zo, terwijl ze hier (zweden) de hele week 20% korting geven op alles. Ik vind het heel goed als bedrijven niet mee doen met de Black Friday gekte, maar zo raar om per land een andere visie te hebben.
Ik wil bij Coolblue een telefoon bestellen, maar weet iemand of de usb c kabels wit of zwart zijn die je bij een Samsung krijgt? Ik moet er een oplader bij kopen en ik wil niet zwart/wit uitkomen
Ligt volgens mij aan de kleur telefoon…
Heb ze nog niet gekocht, goedkoopste is nu dacht ik 274 euro ipv 299.
Ik heb net vorige week iets nieuws van Samsung gekocht en die kabel was wit, apparaat donker grijs. Telefoon is ook donkergrijs of zwart en zat een witte kabel bij.
Ik heb unboxing videos gekeken en daarin was de kabel idd wit, ook bij de paarse telefoon. Ik voel me echt zo’n zeur haha, maar ik denk dat het uitkomt! Witte oplader is besteld @Nova ook
Op maat
Gewoon op maat, bij mij althans. Wel even een disclaimer dat ik al 4 jaar met de mijne rondloop en dus niet iets kan zeggen over de maten die er nu zijn.
Op maat!
Ik heb hard een nieuwe werktas nodig, het liefst een rugzak waar een kleine laptop in past en genoeg ruimte voor een broodtrommel enzo. Iemand tips? Ik zie bij Kapten & Son wel korting, iemand hier ervaring mee?
Ik heb echt zo goed ingeslagen deze black friday: alle makeup met korting die ik normaal draag maar veels te duur vind om de volle prijs voor te betalen (bij cultbeauty, lookfantastic en Sephora), huidverzorging (bij Sephora gekocht), shampoo (Bumble&bumble), Legging en bh van Lululemon, krultang, Korean skincare van little wonderland, makeupkwasten.
Ik moet alleen nog airpods, een zijden kussensloop en mogelijk een nieuwe laptop.
Alles wat ik heb gekocht stond trouwens op mijn lijstje, heb nul impulsaankopen gedaan!!!
Heeft iemand al insidertips of bobbi brown nog betere deals krijgt dan nu? Ik aas erop mn voorraad face base aan te vullen
Ik heb nog geen goede aanbieding ontdekt en jij?
Ik ben eigenlijk gestopt met zoeken want ik ga volgende week naar Londen en ik wil dan niet nu geld uitgeven aan oortjes
Ah dat snap ik. Veel plezier!
Dankje!!!
Die extra code er nog boven op bij gymshark doet het niet meer hè?
Ik heb een Rains Mini buckle rugzak als werktas waar ik erg tevreden over ben. Mijn 15” laptop past erin in een apart vak en hij is waterdicht