Black Friday & Cyber Monday

Ben toe aan nieuwe sportbroeken en Gymshark heeft best goeie aanbiedingen.
Is het te doen met maat 48/50 om de XL/XXL te nemen? (Heb nog nooit wat besteld bij Gymshark)

5 likes

@Accra Goed om te weten! Vanaf morgen is er korting bij Uniqlo dan ga ik ze bestellen.

@Babka dankjewel, maar mijn kleur is helaas niet meer op voorraad. Dus toch even de douglas korting afwachten.

1 like

Hoe weet je dat van Uniqlo? Vorig jaar hadden ze alleen op geselecteerde items en niet eens heel veel (in ieder geval niet op dingen die ik wilde hebben).

2 likes

Ik hoop dat er korting is op het menstrustie ondergoed, weet het niet zeker. Maar op de site kondigen ze aan dat er vanaf morgen black friday aanbiedingen zullen zijn.

5 likes

Weet iemand of Vanilia mee gaat doen?

2 likes

Bij Snuggs kan je nu de kortingscode BLACKFRIDAY gebruiken voor 25% korting :star_struck:

6 likes

Nou ik heb me tot nu toe echt helemaal ingehouden en alleen ‘‘noodzakelijke’’ dingen gehaald waar ik mee gewacht heb en heb opgespaard tot Black Friday week.

• Dove Douchegel 450 ml (4 voor € 10 bij Kruidvat)
  • Ariel wasmiddel (€ 9,99 bij Kruidvat)
  • Robijn Klein & Krachtig Classics Vloeibaar (Wit 2x € 14,90 + Zwart 2x € 16,92 bij Amazon)
  • Warmbat Pantoffels (20% korting bij Ziengs)
  • Heimish All Clean Balm (20% korting bij Little Wonderland)

Lekker saai haha.

Hoop nog dat de Douglas nog 20% korting op alles doet want ik mijn haarspray/heatspray etc. is ook allemaal op.

4 likes

Thanks, meteen besteld na maanden twijfelen omdat het zo duur is

1 like

Er stond een lijstje in de beschrijving dat je kon downloaden en daar stonden wel deze producten op

4 likes

Ja nee dat lijstje in de beschrijving klopte helemaal niet met de link die je kon downloaden. Gewoon foutje denk ik

3 likes

Voor anderen die douchegel van Dove willen, bij AH is het zelfs 5 voor 10 euro. Ook de 450 ml flessen de mousse dingen.

4 likes

Ah kak die had ik gemist! Jammer de bammer :frowning:

1 like

Heeft iemand een idee of Casa meedoet met Black Friday dit jaar? Anders wacht ik even met bestellen.

3 likes

150ml K18 Haarmasker voor €70 :exploding_head: Deze week (maar vooral PayPal!) is echt niet goed voor mijn portemonnee.

3 likes

Waar heb je die besteld?

@Rooss ah dankje voor de Snuggs tip, heb er meteen 3 besteld! Ben benieuwd :slight_smile:

3 likes

Beautybay!

7 likes

Ik heb me laten meeslepen in de blackfriday aanbiedingen. Ik heb een ereader gekocht. Niet omdat mijn oude ereader het niet meer deed maar omdat deze tegen water kan en knopjes heeft waardoor die makkelijk vast houdt :woman_facepalming:

9 likes

Ik neem aan dat je het over de kobo libra hebt? Waar heb je 'm gekocht of wat was de deal? Ik wil eigenlijk de Clara kopen maar vind de deal van bol niet zo spannend

2 likes

Inderdaad de Libra en de aanbieding is overal (zover ik kon vinden) hetzelfde. Niet heel spectaculair maar genoeg om mij over de streep te trekken :joy:. Ik heb er € 169,- voor betaald

1 like

H&M geeft 20% korting op één item als member. Echt gul. Want in andere landen doen ze inderdaad wel mee.

Ik wil de JBL Charge 5 maar zie tot nu toe alleen maar de Flip in de aanbieding.

8 likes