Diede Joosten deelde er gister een op insta GSDIEDE20 op je hele bestelling (dus ook niet sale geloof ik) vanaf 90 euro
Ja, dit heb ik dus. Mijn Samsung is zwart, usb c kabel ook, maar mn laadblokje(?) is wit
KLM doet zeker niet aan Black Friday he?
Tatta tip voor als je bij Gisou wil bestellen. Alle producten die je wilt in je mandje doen, je gegevens invullen (inclusief emailadres) en dan niet afrekenen, maar de website afsluiten. Dag later kreeg ik een 10% kortingscode die bovenop de BF korting werkte, waardoor er nog eens bijna €15 van de prijs afging.
Alleen op de lonen van hun personeel.
Ik zag de reviews inderdaad, maar ik heb ze al binnen en ze zijn volgens mij gewoon echt. De verpakking was ook precies hetzelfde als
bij de Douglas. Verkoop ging ook via Amazon zelf, geen externe verkoper, dus ik kan het me ook niet voorstellen dat er dan nep wordt verkocht
Zijn de deals van Douglas vrijdag beter dan de pre Black Friday deals?
Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik wil van bobbi brown concealer en foundation kopen, die hadden een paar dagen geleden 20% korting en nu niet meer.
Is er een goede aanbieding voor menstruatie ondergoed?
Ik overweeg die van Uniqlo, heeft iemand hier ervaring mee?
mehhh ik had een paar dagen geleden een product gekocht in een exclusieve pre BF sale, maar nu is het product nog eens 20% goedkoper. Ik heb de klantenservice gemaild in de hoop dat ik het prijsverschil nog terug krijg.
Bij Bobbi Brown is 30% korting op de eigen website
Ik heb dat ondergoed, heel tevreden over!
Ben toe aan nieuwe sportbroeken en Gymshark heeft best goeie aanbiedingen.
Is het te doen met maat 48/50 om de XL/XXL te nemen? (Heb nog nooit wat besteld bij Gymshark)
@Accra Goed om te weten! Vanaf morgen is er korting bij Uniqlo dan ga ik ze bestellen.
@Babka dankjewel, maar mijn kleur is helaas niet meer op voorraad. Dus toch even de douglas korting afwachten.
Hoe weet je dat van Uniqlo? Vorig jaar hadden ze alleen op geselecteerde items en niet eens heel veel (in ieder geval niet op dingen die ik wilde hebben).
Ik hoop dat er korting is op het menstrustie ondergoed, weet het niet zeker. Maar op de site kondigen ze aan dat er vanaf morgen black friday aanbiedingen zullen zijn.
Weet iemand of Vanilia mee gaat doen?
Bij Snuggs kan je nu de kortingscode BLACKFRIDAY gebruiken voor 25% korting
Nou ik heb me tot nu toe echt helemaal ingehouden en alleen ‘‘noodzakelijke’’ dingen gehaald waar ik mee gewacht heb en heb opgespaard tot Black Friday week.
- Dove Douchegel 450 ml (4 voor € 10 bij Kruidvat)
- Ariel wasmiddel (€ 9,99 bij Kruidvat)
- Robijn Klein & Krachtig Classics Vloeibaar (Wit 2x € 14,90 + Zwart 2x € 16,92 bij Amazon)
- Warmbat Pantoffels (20% korting bij Ziengs)
- Heimish All Clean Balm (20% korting bij Little Wonderland)
Lekker saai haha.
Hoop nog dat de Douglas nog 20% korting op alles doet want ik mijn haarspray/heatspray etc. is ook allemaal op.
Thanks, meteen besteld na maanden twijfelen omdat het zo duur is