Black Friday & Cyber Monday

Er stond een lijstje in de beschrijving dat je kon downloaden en daar stonden wel deze producten op

4 likes

Ja nee dat lijstje in de beschrijving klopte helemaal niet met de link die je kon downloaden. Gewoon foutje denk ik

3 likes

Voor anderen die douchegel van Dove willen, bij AH is het zelfs 5 voor 10 euro. Ook de 450 ml flessen de mousse dingen.

4 likes

Ah kak die had ik gemist! Jammer de bammer :frowning:

1 like

Heeft iemand een idee of Casa meedoet met Black Friday dit jaar? Anders wacht ik even met bestellen.

3 likes

150ml K18 Haarmasker voor €70 :exploding_head: Deze week (maar vooral PayPal!) is echt niet goed voor mijn portemonnee.

3 likes

Waar heb je die besteld?

@Rooss ah dankje voor de Snuggs tip, heb er meteen 3 besteld! Ben benieuwd :slight_smile:

3 likes

Beautybay!

7 likes

Ik heb me laten meeslepen in de blackfriday aanbiedingen. Ik heb een ereader gekocht. Niet omdat mijn oude ereader het niet meer deed maar omdat deze tegen water kan en knopjes heeft waardoor die makkelijk vast houdt :woman_facepalming:

9 likes

Ik neem aan dat je het over de kobo libra hebt? Waar heb je 'm gekocht of wat was de deal? Ik wil eigenlijk de Clara kopen maar vind de deal van bol niet zo spannend

2 likes

Inderdaad de Libra en de aanbieding is overal (zover ik kon vinden) hetzelfde. Niet heel spectaculair maar genoeg om mij over de streep te trekken :joy:. Ik heb er € 169,- voor betaald

1 like

H&M geeft 20% korting op één item als member. Echt gul. Want in andere landen doen ze inderdaad wel mee.

Ik wil de JBL Charge 5 maar zie tot nu toe alleen maar de Flip in de aanbieding.

8 likes

Vanaf vandaag t/m 30 november krijgen members 20% korting op één artikel naar keuze. Vraag me af of er nog meer korting gaat komen.

2 likes

Nee, gaat er niet komen helaas

4 likes

Ik zie nu je bericht hierboven! Wel vreemd dat alleen Nederland niet meedoet.

2 likes

Haha snap ik! Ik ben nét voorbij de twijfelfase dat ik er een wil, dus hoopte op een goede deal om me over de streep te trekken. Want dat waterdichte klonk ook wel heel handig haha

4 likes

Hoe krijg je deze korting dan? Ik zie in de app alleen de normale prijs staan, nergens iets van een actie ofzo…

2 likes

Vanaf 00.00 uur is er 25% korting op alles! Vorig jaar was er tijdens Black Friday 30% korting op alles maar wat ze dit jaar doen weet ik niet.

2 likes

Zara stelt weinig voor hier.

2 likes

Heb er ook 2 besteld! Ben benieuwd of ze gaan passen, anders kunnen ze gelukkig retour

4 likes