Black Friday & Cyber Monday

Vanaf vandaag t/m 30 november krijgen members 20% korting op één artikel naar keuze. Vraag me af of er nog meer korting gaat komen.

2 likes

Nee, gaat er niet komen helaas

4 likes

Ik zie nu je bericht hierboven! Wel vreemd dat alleen Nederland niet meedoet.

2 likes

Haha snap ik! Ik ben nét voorbij de twijfelfase dat ik er een wil, dus hoopte op een goede deal om me over de streep te trekken. Want dat waterdichte klonk ook wel heel handig haha

4 likes

Hoe krijg je deze korting dan? Ik zie in de app alleen de normale prijs staan, nergens iets van een actie ofzo…

2 likes

Vanaf 00.00 uur is er 25% korting op alles! Vorig jaar was er tijdens Black Friday 30% korting op alles maar wat ze dit jaar doen weet ik niet.

2 likes

Zara stelt weinig voor hier.

2 likes

Heb er ook 2 besteld! Ben benieuwd of ze gaan passen, anders kunnen ze gelukkig retour

4 likes

Misschien gemist maar had iemand toevallig nog een deal voor Dr. Martens gespot?

3 likes

Ik hoop nog steeds op die 30% korting bij ze, heb alleen mijn twijfels of ze dat nog gaan doen.

4 likes

Ik heb die ook en ben daar echt nog zooooo blij mee. Vind 169 een nette aanbieding hoor, volgens mij zijn die amper en nooit heel goed in de aanbieding

2 likes

Op de website staat het gewoon? https://www.headspace.com/

5 likes

Heb vanmiddag het prijsverschil al teruggekregen! :grinning:

4 likes

Ik heb er ook 3 besteld, bedankt :smile:

3 likes

Toen ik maat 46 had, paste XL me bij Gymshark, wel redelijk strak.

Met maat 48/50 zou XXL dan misschien/waarschijnlijk passen.

2 likes

Oke maar ik keek dus in de app zoals ik zei, en daar staat het niet. Maar thnx!

2 likes

Thanks, ik skip het toch maar even nog!

5 likes

Sensodyne is 4 voor €10 bij de Etos, daar heb ik gister ingeslagen :grin:

1 like

Nee juist de duopakken niet. Alleen alle losse verpakkingen.

3 likes

Aanbieding staat ook in de folder, dus een landelijke actie. Online helaas al uitverkocht

5 likes