Hahah goedemorgen ik had het over paradontax sorry!
Die actie is uitzonderlijk. Er zijn weleens kortingscodes maar 1+1 heb ik nog nooit gezien daar. Heel fijn kussen overigens, ik slaap er goed op.
Ik heb 6 kleurtjes (€9 p.s.) bij Pink Gellac besteld.
Ooit een complete startersset + 4 kleurtjes voor 38 euro gekocht daar toen ze net begonnen, dus ik weigerde elke keer 15 euro per potje te betalen.
Ik heb 2 sportbh’s en sportschoenen gekocht bij Nike!
Het valt me nog mee tot nu toe.
Drie lakjes bij Pink Gellac
Twee t-shirts en een legging bij Gymshark
En een abbo op Headspace
Denk niet dat ik verder wat nodig heb nog, maar ik ben beinvloedbaar.
Liep langs de douglas en zag 25% en besefte me dat mn drunj elephant serum op was. Win win
Ga je denk ik geen spijt van krijgen.
Ik heb veel kussens geprobeerd de afgelopen jaren, en steeds waren ze niet naar mijn zin. De Cloudpillo kan je zelf goed afstellen (ik heb er aardig wat vulling uitgehaald voor het naar mijn zin was). En hij blijft koeler dan een gewoon kussen. Degene die ik heb is het klassieke model (model 1), inmiddels is er een verbeterde versie geloof ik maar model 1 is voor mij al helemaal goed.
Met ing heb ik 20% korting als dat helpt!
Space NK heeft tot 25% korting, met code BFRIDAY10 krijg je nog 10% extra korting
Op de website van Charlotte Tilbury een soort ‘stapelkorting’.
Op cult beauty 25% op bijna het hele assortiment, CT doet ook mee. Daar ben je niet gebonden aan een bedrag
Heb m nog niet eerder gezien die korting. Wel echt een heel lekker kussen trouwens!
Bouwhuis (bak webwinkel) heeft 10% korting op alles en gratis verzending vanaf €25
Aangezien niet iedereen het geurkaars topic mee leest denk ik plaats ik het hier ook nog maar even haha
Oh lol nergens staat welke winkel het is, maar het is Bath and Body Works
GreenPan?
Uhmm, Ja ze hebben veel opties idd. Wij hebben enkel pannen van de duurste lijn Hebben we nu een half jaar en zien er nog uit als nieuw. Super blij mee. Maar die kosten wel wat. Denk toch dat als we de serie uitbreiden we opnieuw voor een pan uit die lijn kiezen.
Bij de Etos is de odorex 2 voor €2,50 en de oral-b 4 voor €10. Ik wil trouwens even pochen over mijn korting daar:
Zoveel korting heb ik nog nooit gehad en voorlopig ben ik voorzien van deo.
Wat is ook alweer die site waar je kan zien of product echt goedkoper is nav prijzen van afgelopen maanden?
Tweakers voor elektronica
Bij mango outlet hebben ze ook een chille sale maar wel veel zomerkleding. Heb 2 jurkjes en een zwarte skinny jeans voor 20 euro.