Black Friday & Cyber Monday

Nu baal ik dat ik de ELF halo glow liquid filter niet heb gekocht eerder deze week… zat te twijfelkonten haha. Uitverkocht :disappointed_relieved:

1 like

Ik ben hier veeel te gevoelig voor. Heb een bestelling bij Paula’s choice gedaan en lipproducten bij Pat McGrath, had van die laatste nog nooit gehoord maar wat mensen op Insta hadden het erover en dan ga ik het toch kopen. Eerder een jurkje voor Kerst gekocht bij Most Wanted, wel blij mee!

3 likes

Mijn vriend is ervan overtuigd dat 1 kussen normaal al €35 kost dus dat deze actie geen actie is :sweat_smile: Ik heb geen idee. Weet jij toevallig of ze normaal ook €70 per kussen zijn?

4 likes

Ik heb vorig jaar 2 kussens besteld met een kortingscode en heb toen €105 betaald. Denk dus niet dat ze normaal maar €35 zijn.

3 likes

Is er nog een extra kortingscode voor Emma matrassen/bedden?
Ik zie ze zo vaak voorbij komen, maar net nu ik een bed wil kopen niet :sweat_smile:

6 likes

Ik ben geinfluenced door Vera haar insta story en heb die Lip Fetish Balm van Pat McGrath besteld van 37 voor 12 euro

3 likes

Hahah ook via veracamilla? Ik ben ook gezwicht :smiling_face_with_tear:

Blitztrance in ‘skinsane’ en ‘flesh fatale’ (kadootje voor m’n mama):
image
image
Kijk die verpakking :heart_eyes:

Lip fetish balm in ‘nude venus’

Normaal dus rond de 38 (!) euro per stuk, nu 12.

16 likes

Haha ik heb dezelfde gekocht. Had dit niet nodig maar die kleuren, verpakkingen en deze deal :heart_eyes:

3 likes

Dit is mijn orderbevestiging uit september, met een kortingscode. Ze zijn normaal zeker geen 35 euro.

3 likes

wacht waar kopen jullie PMG?

5 likes

Op hun eigen website!

1 like

:cold_sweat: hier word ik heel hebberig van

2 likes

@FrauHelga
Zoiets dacht ik al wel maar m’n vriend vond de actie te goed om het te geloven haha

7 likes

Ik had al twee keer de lip balm gekocht maar heb nu de skinsane er ook maar bij gedaan, want die verpakking idd :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Voor de Pat McGrath liefhebbers, code BLKFRDAY15DM geeft nog eens 15% korting :partying_face:

20 likes

Oke nu toch overstag gegaan en het gekocht en de code werkt!

3 likes

merci, ik ben aan het wachten op mijn welkomskortingscode mail :rage:

4 likes

Godver net besteld zonder deze code :sob:

4 likes

Het is gebeurd

image

ik moet thuis nog eens gaan uitmesten denk ik,
het is dat ik deze maand een bonus uitbetaald kreeg of ik lag bijna op straat met mijn aankopen

18 likes

Ik heb ook besteld!

7 likes