Met ing heb ik 20% korting als dat helpt!
Space NK heeft tot 25% korting, met code BFRIDAY10 krijg je nog 10% extra korting
Op de website van Charlotte Tilbury een soort ‘stapelkorting’.
Op cult beauty 25% op bijna het hele assortiment, CT doet ook mee. Daar ben je niet gebonden aan een bedrag
Heb m nog niet eerder gezien die korting. Wel echt een heel lekker kussen trouwens!
Bouwhuis (bak webwinkel) heeft 10% korting op alles en gratis verzending vanaf €25
Aangezien niet iedereen het geurkaars topic mee leest denk ik plaats ik het hier ook nog maar even haha
Oh lol nergens staat welke winkel het is, maar het is Bath and Body Works
GreenPan?
Uhmm, Ja ze hebben veel opties idd. Wij hebben enkel pannen van de duurste lijn Hebben we nu een half jaar en zien er nog uit als nieuw. Super blij mee. Maar die kosten wel wat. Denk toch dat als we de serie uitbreiden we opnieuw voor een pan uit die lijn kiezen.
Bij de Etos is de odorex 2 voor €2,50 en de oral-b 4 voor €10. Ik wil trouwens even pochen over mijn korting daar:
Zoveel korting heb ik nog nooit gehad en voorlopig ben ik voorzien van deo.
Wat is ook alweer die site waar je kan zien of product echt goedkoper is nav prijzen van afgelopen maanden?
Tweakers voor elektronica
Bij mango outlet hebben ze ook een chille sale maar wel veel zomerkleding. Heb 2 jurkjes en een zwarte skinny jeans voor 20 euro.
Nu baal ik dat ik de ELF halo glow liquid filter niet heb gekocht eerder deze week… zat te twijfelkonten haha. Uitverkocht
Ik ben hier veeel te gevoelig voor. Heb een bestelling bij Paula’s choice gedaan en lipproducten bij Pat McGrath, had van die laatste nog nooit gehoord maar wat mensen op Insta hadden het erover en dan ga ik het toch kopen. Eerder een jurkje voor Kerst gekocht bij Most Wanted, wel blij mee!
Mijn vriend is ervan overtuigd dat 1 kussen normaal al €35 kost dus dat deze actie geen actie is Ik heb geen idee. Weet jij toevallig of ze normaal ook €70 per kussen zijn?
Ik heb vorig jaar 2 kussens besteld met een kortingscode en heb toen €105 betaald. Denk dus niet dat ze normaal maar €35 zijn.
Is er nog een extra kortingscode voor Emma matrassen/bedden?
Ik zie ze zo vaak voorbij komen, maar net nu ik een bed wil kopen niet
Ik ben geinfluenced door Vera haar insta story en heb die Lip Fetish Balm van Pat McGrath besteld van 37 voor 12 euro
Hahah ook via veracamilla? Ik ben ook gezwicht
Blitztrance in ‘skinsane’ en ‘flesh fatale’ (kadootje voor m’n mama):
Kijk die verpakking
Lip fetish balm in ‘nude venus’
Normaal dus rond de 38 (!) euro per stuk, nu 12.
Haha ik heb dezelfde gekocht. Had dit niet nodig maar die kleuren, verpakkingen en deze deal