Black Friday & Cyber Monday

Dit is mijn orderbevestiging uit september, met een kortingscode. Ze zijn normaal zeker geen 35 euro.

3 likes

wacht waar kopen jullie PMG?

5 likes

Op hun eigen website!

1 like

:cold_sweat: hier word ik heel hebberig van

2 likes

@FrauHelga
Zoiets dacht ik al wel maar m’n vriend vond de actie te goed om het te geloven haha

7 likes

Ik had al twee keer de lip balm gekocht maar heb nu de skinsane er ook maar bij gedaan, want die verpakking idd :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Voor de Pat McGrath liefhebbers, code BLKFRDAY15DM geeft nog eens 15% korting :partying_face:

20 likes

Oke nu toch overstag gegaan en het gekocht en de code werkt!

3 likes

merci, ik ben aan het wachten op mijn welkomskortingscode mail :rage:

4 likes

Godver net besteld zonder deze code :sob:

4 likes

Het is gebeurd

image

ik moet thuis nog eens gaan uitmesten denk ik,
het is dat ik deze maand een bonus uitbetaald kreeg of ik lag bijna op straat met mijn aankopen

18 likes

Ik heb ook besteld!

7 likes

Ik heb ook drie lipsticks besteld waaronder Nude Venus :star_struck:
Ik ga eind volgende maand verhuizen dus kan het eigenlijk niet missen maar ik praat het maar goed dat ik nu €30 in totaal kwijt was in plaats van de oorspronkelijke €114.
Thanks voor de code @Leverworst !

3 likes

Snap ik hoor, er zijn genoeg winkels die de prijs eerst ophogen om vervolgens iets ‘af te prijzen’. :sweat_smile: Maar deze actie is echt legit.

4 likes

Shitttt. Ik kwam hier om te posten over m’n nieuwe sieraden, maar ging weg met ook de Path McGrath Lip Fetish Balm in Nude Venus. :joy:

M’n andere aankopen:
Schermafbeelding 2022-11-25 om 12.03.04

7 likes

Boos op Zalando want ik had een hele shitload aan Gossard items in m’n mandje gekieperd, kon alleen nog niet bestellen maar hè het was nog niet Black Friday dus zou wel goedkomen. Nee hoor alle korting vandaag verdwenen :pensive:

3 likes

Haha ik heb ook besteld! Kon het niet laten na al jullie posts!

9 likes

Ik trek dit zo slecht, ik moet werken vandaag maar wil koopjes jagen :sob:

5 likes

Ik ben hier normaal ook vatbaar voor en het schijnt ook echt goede make up te zijn maar ik vind die pat mcgrath verpakkingen zo verschrikkelijk lelijk :smiling_face_with_tear: scheelt weer :money_mouth_face:

5 likes

Wow die kortingen bij Pat McGrath, heb ook een lippenstift besteld. Ik had vroeger Russian Red van Mac maar ik had die weggegooid omdat er na 4 jaar een vieze geur aan zat. Dit lijkt me een goede vervanger

Kleur is Elson

Enige blackfriday aankoop trouwens

7 likes