Black Friday & Cyber Monday

Helemaal niet beinvloed door het forum :upside_down_face:

10 likes

Heb nog Anastasia wenkbrauw crap gekocht bij Douglas. Ook potloodjes die ik nooit eerder had omdat m’n vertrouwde van shisheido niet meer bestaat :sob:.

6 likes

Bij Amazon heb je ook goede deal voor oral b opzetstukjes

3 likes

graag wel reviews hier van die nude lipstick die iedereen koopt nu, lijkt me namelijk niet echt een kleur die iedereen staat :japanese_goblin: :japanese_goblin: :japanese_goblin:

16 likes

Bij kruidvat is de tweezerman 12,50 vandaag!

8 likes

Ik wilde bij bol.com spelletjes bestellen maar door omstandigheden schoof ik het even voor me uit. Toen was het na 00.00 en was de actie weg :cry: heeft iemand toevallig nog goede spelletjes deals gespot?

3 likes

Kettinkje :smiling_face_with_three_hearts:

43 likes

Wingspan is nog wel afgeprijsd en echt een aanrader! En weet niet of je een makro pas hebt/kunt lenen? Die heeft 30% korting dacht ik

3 likes

Trui

Oorbellen voor mn vriend voor kerst alvast

Van ASOS

16 likes

Makro heeft alles 30% korting. Dus als je een pas hebt en filiaal in de buurt zou ik zeker gaan.

5 likes

Mooi!! Waarvan?

5 likes

Paar maanden geleden zag ik de lipstick bij Vera en toen heb ik hem gekocht. En inderdaad, de kleur is te licht/flets voor mij. Nu in de herfst staat hij wel wat beter. Ik vind de glans mooi en draag hem daarom nog wel eens over een andere lippenstift. Dus dat is nog wel een tip voor als hij voor meer mensen te licht is. #eerlijkereview

5 likes

Ik vond hem bij Vera zo oranje, is dat bij jou ook zo? Ik ben daarom voor andere kleuren gegaan.

2 likes

Isabel Bernard via brandfield

3 likes

Mijn Black Friday aankopen dit jaar:

Pat McGrath Blitztrance in Skin flixx en skinsane, mattetrance in christy.

Seamless down long coat van Uniqlo

Jurk van H&M

5 likes

Ja klopt, hij is bij mij wel meer licht oranje/peach!

4 likes

Op kantoor is het bijna kouder dan buiten, dus ik leef daar echt in mijn sjaal, maar die is eigenlijk te versleten om me nog mee op kantoor te vertonen. Dus:

Allebei Zign via Zalando. Ik hoop echt dat de bovenste echt electric blue is!

12 likes

Ik zit te twijfelen over een Kitchenaid maar ik zie door de bomen het bos niet meer, pfff.

6 likes

Weet iemand of je bij je pink gellac starter pakket toevallig een kortings code krijgt? Ik wil misschien nog wat extra kleuren bestellen en extra korting is altijd leuk haha

3 likes

999games outlet dit weekend in almere. Wel even aanmelden.

Hopelijk is dat niet te ver weg voor je.

4 likes