Black Friday & Cyber Monday

Haha ja! En een visagiste die ik volg! Ennn bedankt, heb zojuist ook Skinsane besteld haha! Wel met de code van @Leverworst , thanks!

1 like

Aan de hand van tips van hier dit besteld. Ook op Amazon de Venus scheermesjes 12 voor 16 euro, een tweezerman en Shea moister masker voor 8,80 euro. Bij de Kruidvat is die 30% korting, maar via Amazon dus meer korting mocht iemand geïnteresseerd zijn! Nu genoeg verzorgingsproducten voor een jaar haha.

Edit: tweezerman via Amazon 17 euro trouwens! Bij Kruidvat in de aanbieding voor 24 euro.

9 likes

Gisteren toch gezwicht, wat lipproducten en skincare bij zowel Douglas als Boozyshop gekocht en ook nog een broek en ondergoed van Weekday via Zalando.

1 like

MyProtein heeft ook fijne sale! Ik vind hun sportbroeken echt superfijn dus ik heb er net 2 kunnen bestellen voor bij elkaar maar €22! Was de black friday korting + een influencer kortingcode erbij.

Dat was m’n eerste black friday aankoop. Ben benieuwd wat de volgende gaat worden haha.

3 likes

Dank je​:+1::+1:

6 likes

Zou je die code willen delen :slight_smile:

4 likes

Bijv LAURABRIJDE

1 like

Ja ik had gewoon even van een random influencer die ik volg gedaan. Was ‘kateryna’.

5 likes

Met de code GSKYLIE20 krijg je bij Gymshark nog 20% extra korting boven de huidige sale.

3 likes

Hé shit Neude Venus is uitverkocht :expressionless:

3 likes

Ik ben al blij met de ici paris korting haha.

8 likes

Grrr al 2 dagen ofzo (sinds het filmpje van Vera Camilla) die lipstick in Nude Venus in m’n mandje zitten. De code van nog eens 15% extra was de doorslag, uitverkocht hahaha.
Maar alsnog 4 lipsticks besteld, 2 voor mezelf en 2 als cadeau voor kerst. Nu misschien duur maar uiteindelijk een goeie koop.
En verder een tweezerman gekocht bij Kruidvat, is voor de helft daar :).

5 likes

Helemaal niet beinvloed door het forum :upside_down_face:

10 likes

Heb nog Anastasia wenkbrauw crap gekocht bij Douglas. Ook potloodjes die ik nooit eerder had omdat m’n vertrouwde van shisheido niet meer bestaat :sob:.

6 likes

Bij Amazon heb je ook goede deal voor oral b opzetstukjes

3 likes

graag wel reviews hier van die nude lipstick die iedereen koopt nu, lijkt me namelijk niet echt een kleur die iedereen staat :japanese_goblin: :japanese_goblin: :japanese_goblin:

16 likes

Bij kruidvat is de tweezerman 12,50 vandaag!

8 likes

Ik wilde bij bol.com spelletjes bestellen maar door omstandigheden schoof ik het even voor me uit. Toen was het na 00.00 en was de actie weg :cry: heeft iemand toevallig nog goede spelletjes deals gespot?

3 likes

Kettinkje :smiling_face_with_three_hearts:

43 likes

Wingspan is nog wel afgeprijsd en echt een aanrader! En weet niet of je een makro pas hebt/kunt lenen? Die heeft 30% korting dacht ik

3 likes