Waar twijfel je over? Ik heb nu bijna 2 jaar de classic en vind het een fantastisch ding. Echt heel erg blij mee.
Over welk model we moeten hebben, maar ik denk inmiddels dat de Artisan het beste bij ons past. En via welke site ik dan de beste deal zou hebben. Maar like2cook lijkt de beste deal te hebben, en dan zit er ook een gratis foodprocessor bij. Alleen ik krijg mijn vriend ook nog niet echt overtuigd dat we dit nodig hebben, haha.
Ook gezwicht haha
Ging nog korting af met de code van hierboven!
Daarnaast nog spullen en Kiehlâs, Nars en Charlotte Tilbury.
Ik twijfel nog wat Victoria secret bhâs te kopen.
Ooh ik zie het ja, heb ik niet gezienâŠ
@Krentenbol je hebt helemaal gelijk haha pffff ik dacht dat ik het goed had uitgezocht ach ja, alsnog met korting!
Ik had nog nooit van die lipstick gehoord en je gaat dan toch kijken als het zovaak wordt gepost gelukkig staat zowel nude als matte mij niet.
Ik vind die kleur veel te licht en oranje. Beetje KindaSexy/Velvet Teddy en die staan mij niet. En eigenlijk vind ik die nude bij onze Vera ook niet mooi.
Ja! Weet even niet uit mân hoofd hoeveel (dacht 10%?) maar er zit idd een foldertje bij met korting. Kan morgen wel even voor je kijken anders!
Ah snap ik! Ik heb mijn classic toen gekocht met een hele goede moederdag aanbieding, anders was ik denk ik ook voor de artisan gegaan.
Ik bakte voordat ik de kitchenaid had ook wel regelmatig, maar heb wel bij de aankoop gezegd dat ik er meer mee wilde doen. Ook tussendoor en gebruik hem nu ook met koken. Ideaal! Heb ook de ijsmaker erbij, ook een topding!
En soms moet je je zuurverdiende geld gewoon lekker besteden aan iets wat je graag wilt hebben toch? Doen de mannen ook. De mijne wel in ieder geval.
Best wel op de valreep nog een goede blenderdeal bij de Mediamarkt gescoord 76.99 bij de MM nu plus een cashback van 20 euro van het merk zelf.
@Tamara @JustinBieber @Nox
Thanks voor de tips! En 30% is ook echt een leuke korting! Ik ben alleen helaas letterlijk aan het huis gekluisterd omdat we aan het waken zijn over mijn vader. Het kopen van black friday spelletjes is denk ik ook een beetje retail therapy haha
Ik heb op de valreep nog een nepleren legging en nieuwe foundation besteld. De foundation had ik echt weer nodig (rebuy estee lauder), leren legging not so much!
Oh top! Ik krijg als het goed is morgen mn starterskit. Hopelijk geld dan de bf sale nog haha.
En nu is er weer wel korting, klein beetje wut de fuk. In één dag veranderd de korting
Die prijs fluctuaties bij Zalando zijn echt vreselijk.
Heb al een tijdje een jurk in mn favorieten en die heb ik deze week zien veranderen van 25 euro naar 29 euro en nu is hij 27. Zonder dat het als aanbieding gemarkeerd is. Gewoon de prijs die in zwart is aangegeven dus.
Snap die tactiek ook niet zo goed want op deze manier ga ik hem echt niet zo gauw bestellen. Ik krijg juist het gevoel dat ik niet de beste prijs ga betalen als ik het bestel.
Dank voor de code voor PatmcGrath! Even kwijt wie het was. Na tig keer mandje weggeklikt te hebben nu toch maar besteld
Had ook al bij Gymshark besteld, bij Bol wat, bij Lookfantastic, en vorige week een koel/vriescombi, die ook een BlackFriday deal was.
En nu ga ik zo nog naar Amsterdam shoppen⊠hopelijk kan ik me daar inhouden.
Zeker! Tenminste, ik heb ook veel buiten gesport in de vital seamless en de adapt (zonder scrunch-versie)-leggings!
Die zijn in ieder geval dik genoeg.
Mân stofzuiger gekocht met meteen ophalen in de winkel, kan er heerlijk van gaan genieten vandaag haha #adultlife
Nude Venus weer op voorraad! Ik heb hem net besteld (vergeet de kortingscode niet, staat ergens hiervoor)
Mijn zus heeft voor âŹ10 bij de Kruidvat patchwork weten te scoren voor mij! Dus dat is wel een leuk koopje geweest & die stond ook daadwerkelijk op mijn spelletjes wensenlijst
Grrrrr en hier kan ik nog kwader om worden