Black Friday & Cyber Monday

Thnx!!

4 likes

Haha ik heb m gewoon alsnog besteld, met kortingcode. Oeps, in totaal voor 100 eur besteld

4 likes

Nooooo zie ik nu pas :’(

2 likes

Op de valreep nog snuggs besteld. Ik dacht die doen niet mee, tot ik net op insta de kortingscode zag.

Ik kan geen kortingscode vinden op hun insta. Weet je hem nog?

2 likes

BLACKFRIDAY

3 likes

Alleen bij Paulaschoice besteld, dat was al een tijdje nodig. Blackfriday in combinatie met een gratis full size product voor je verjaardag maakt een prachtige korting. Van 230 voor 98.

23 likes

Misschien was de deal er al hoor, maar ik zie bij Pat mc Grath nu ook de blushes voor €25,- staan. Ik twijfel nog vanwege de hoeveelheid blushes die ik al heb maar ze zijn zo pretty!

2 likes

Whaaaat? Krijg je een fullsize voor je bday?

Ik heb geen account maar heb wel eerder besteld, ben net jarig geweest, en heb nu voor meer van €100 besteld. Volgens jaar sla ik mijn slag als mijn voorraad dan nog niet op is :joy:

1 like

Ja, wel kiezen uit een beperkte selectie producten.

5 likes

Cyber monday is nu een kopje bij pat mcgrath, dus mss komen rr extra deals!

5 likes

Als je binnenkort weer wil bestellen kun je ook een account maken met een andere geboortedatum. Of is dit een gierig actie?

1 like

Pas maar op want ze komen zich altijd meteen melden als je het hierover hebt :joy:

4 likes

Ohh ben zo los gegaan deze black friday en ook nog vandaag. Van lingerie, panty’s, lenzen, nieuwe zonnebril tot yogablokken voor lenigheid. Vorig jaar niets gekocht met black friday en nu zo veel :no_mouth: shamee

4 likes

Welke site lingerie? Ben op zoek naar fijne lingerie in een beetje leuk prijs categorie

1 like

Hier ook hoor. Doe m’n verwarming niet aan maar zal tenminste wel bevriezen met een zuivere huid.
Gymshark, Pat Mcgrath, Albelli fotoboek, adventskalender, & Other Stories bestelling, Little Wonderland, laarsjes en nieuwe sneakers Zalando :see_no_evil::sob:

Al zijn het wel allemaal dingen die ik mezelf zie gebruiken en had ik best een tijd niks gekocht qua kleren. Dus liever alles tegelijk met korting dan

22 likes

Stylish freezin’ de trend uit 2022!

1 like

Ik heb een heel mooi setje gehaald bij Aubaude 50% korting en ben ook goed geslaagd bij de hunkemöller.

5 likes

Oh ja was even vergeten hoe mooi dat merk is.

4 likes

Ik kon het met black friday ook niet laten om lipsticks te bestellen bij pat mcgrath :see_no_evil:. Hebben jullie hier ondertussen nieuws van ontvangen? Ik heb namelijk enkel nog maar een bestelbevestiging ontvangen. Ik snap dat het enorm druk is nu maar wou even checken.

2 likes