Black Friday & Cyber Monday

Ik ga hier alleen voor dr Martens kijken. Als ik niet gericht zoek verzuip ik echt in alle keuze.

3 likes

Ik heb vandaag al geprobeerd om bij boohoo wat te bestellen, maar kom er daar al niet doorheen. Misschien dat ik alleen kijk bij de party categorie voor kerst en oud en nieuw

Het is zeker niet dat ik het geld niet heb, het is meer dat ik die enkellaarsjes niet nodig heb en ik er dus voor kies er mijn spaargeld niet voor aan te breken

4 likes

Maar wat maakt het verschil of je je spaargeld aanbreekt en die 149 euro maandag dan meteen van je salaris terug op je spaarrekening zet, of dat je tot maandag wacht en het rechtstreeks van je salaris koopt? Het blijft 149 euro en (als je ze koopt) staat er maandag hetzelfde bedrag op je spaarrekening.

Ik snap wel waarom je ze misschien niet zou kopen als je ze niet nodig hebt, maar niet wat de datum dat je je salaris krijgt daarmee te maken heeft.

20 likes

Is misschien ook gevoel. Ik zet elke maand €200 naar mijn spaarrekening en dan zou ik €349 naar mijn spaarrekening moeten zetten. Effectief maakt het inderdaad niet uit hahaha

1 like

Ik vind het wel heftig dat @Sabr mensen stimuleert maar geld van hun spaar te halen om spullen te kopen die ze niet nodig hebben. Als er van t weekend iets gebeurd waarvoor je dat geld meer nodig had, dan heb je t niet meer. Terwijl als je wacht tot je het geld daadwerkelijk hébt, je veel beter zo’n uitgave kunt doen.

11 likes

Heh als er dinsdag iets gebeurd heb je toch weer gewoon salaris?

Casa heeft nu 20% korting.

3 likes

Ja dat weet je niet van te voren. Ik heb zelf ook een baan en ben volwassen maar kan me helaas niet elke maand schoenen ofzo van 150 euro veroorloven.

8 likes

Ik denk dat heel veel mensen in dit topic dit gevoel herkennen. Ik herken het ook. Ik ga deze week proberen veel kleding te verkopen en ik wil echt alleen items houden die ik ook echt draag. Ik heb zoveel kledingstukken die op een pop of hier op het forum zo leuk staan, maar die ik toch niet echt draag. Ik heb echt te veel kleding waardoor ik elke dag keuzestress heb en alsnog steeds hetzelfde draag. Dat gevoel maakt me chagerijnig dus daar ga ik wat aan doen

1 like

Dit is echt heel herkenbaar. Behalve sportkleding heb ik eigenlijk niks nodig, en op zich lukte het tot vandaag goed om alles te ontwijken, maar nu zit ik toch op een site te twijfelen over super veel skincare terwijl ik daar gister helemaal geen nood aan had? En nu voelt het echt alsof ik de deal MOET pakken en ik het echt nodig heb? Vind het echt een rot gevoel

2 likes

Ja godver, ik kan wel blijven posten hier. In my defense, ik heb echt maanden gewacht op deze deals en niks gekocht. Dit is een gezamenlijke koop:

image

28 likes

Ik twijfel of ik airpods zal kopen

2 likes

Bruut sneakers heeft 30% korting.

3 likes

Ik heb al mijn artikelen opgeslaan. Stuur je een
PB.

Doen!! Ik vond ze lelijk en snapte de functie niet maar nu ik ze heb ben ik er nog elke dag super blij mee.

1 like

Ik ben er echt heel blij mee! Dus als je een goede deal hebt zou ik zeggen, doen

1 like

Ik ben mijn andere oortjes verloren omdat ik mijn jas kwijt ben geraakt, misschien twijfel ik daarom. Ik koop echt bijna nooit zoiets duurs ‘voor de lol’ ook, maar misschien moet ik er maar gewoon voor gaan. Nu koop ik om de zo veel tijd goedkope oortjes.

Ja herken ik wel, vond het ook veel geld voor iets wat ik voor mijn gevoel makkelijk kwijt kon raken. Maar omdat ze zo duur waren ben ik er heel zuinig op en tot nu toe (half jaartje) gaat het goed en gebruik ik ze elke dag wel een paar uur.

1 like

Op de Weh.kamp site staat op de voorpagina rechtsonder al een link waarbij je kan checken wat er in de aanbieding is. De kortingen staan er alleen nog niet bij.

2 likes