Yup herkenbaar, vind het veel fletser en net de tint van mijn lippen (die helaas heel licht zijn dus zonder lippenstift loopt alles in mijn gezicht door elkaar heen). Ben echt blijer met mijn colourpop bestelling van een week eerder. Had ik het toch maar gehouden bij de kleuren die ik vorig jaar heb gekocht, die gebruik ik nog vaak.
Ik heb mijn PMG bestelling ook binnen! Ik had de Lip Fetish Balm in Boudoir Rose besteld en 2 Blitztrance lipsticks in Skinsane en Skin Flixx. Vind de laatste 2 ook erg bruinig helaas maar wel leuk alsnog. Zal straks even swatches posten wel!
gaat dit over gymshark? ik heb mijne met BF besteld. al sinds december de melding dat het onderweg is maar nog steeds niet binnen…
Ben ook benieuwd hoe cloudpillo bij iedereen is bevallen!
Ik had juist niet al te roze besteld in de hoop dat het nude zou uitpakken, ben nu wel heel benieuwd. Mijn pakketjes zijn nog onderweg. Hebben jullie wel een track en trace van PostNL gekregen?
Ik heb ze binnen en die van mij zijn wel mooi roze en naar verwachting. Boudoir rose en polaroid pink. Maar ik had vooraf ook swatches op Temptalia opgezocht dus misschien scheelt dat. Skinsane heb ik ook besteld maar nog niet binnen dus ben wel benieuwd hoe die uitpakt. Benieuwd naar de swatch van @Teigetje dus
@Zonnestraaltje ik had het in de PostNL app staan gisteren en vandaag binnen
Nee niks van postnl gehad, 't was er gewoon ineens
Ja! 17 nov besteld, 30e bericht dat het onderweg was maar de tracking heeft het nooit gedaan. Tot ze dus ineens gisteren voor de deur stonden
via budbee?
Bij mij waren m’n lipsticks van pmc er ook opeens vandaag! Ben met de devine 2 heel blij, met name omdat die heel fijn zit en echt wat verzachtend voelt (smeer nu elke dag vasaline). Femmebot vind ik als swatch erg mooi maar op m’n lippen vind ik hem echt wat oranje lijken helaas, net als skinsane. Ik had ze ook veel meer roze verwacht. Maar goede les voor mezelf want normaal mag ik alleen lipstick kopen als ik hem echt goed heb geprobeerd :’).
Oke ik ben duidelijk geen beutyblogger en dit is helaas alleen met flits gefotografeerd, want heb het net pas gedaan. Ook geen lipliner ofzo gebruikt. Met flits vallen beide kleuren wat rozer en feller uit dan ze zijn in daglicht.
En op m’n arm: in het midden Skinsane
Met flits en zonder flits onder licht
Vind ze wel heel fijn en creamy!
Ik ben er erg blij mee! Heb wel veel vulling er uit gehaald trouwens, maar slaap er echt heerlijk op
Ik werd helemaal gelukkig van je swatches omdat ze me eventjes terugbrachten naar het begin van het beautyblogtijdperk!
Haha ja mis ik ook zo erg! Was zo handig
Ik heb 27ste november besteld en normaal wordt het vanavond geleverd in mijn afhaalpunt.
Via Budbee, tracking is niet heel accuraat.
Ja en het lullige is ik heb 3 dagen geleden weer iets besteld via gymshark voor kerst. En dat word vandaag al geleverd
Beautiful stranger:
Flash fatale:
Totaal andere kleuren toch?
Ben benieuwd naar de andere kleuren, krijg ze denk ik vandaag. Skinsane heb ik ook, die is ook anders maar nog wel mooi denk ik en nude venus ook.
What the fuck? Dat is echt een mega verschil?
I knowwww! Ik had er een paar als kerstcadeautjes voor mn moeder en schoonmoeder gekocht maar de kleuren in het echt passen helemaal niet bij ze, echt jammer want nu zit ik ook met allemaal lipsticks waar ik niks mee kan
Aanbieden in het Verkooptopic?