Ik heb twee bestellingen gedaan, een op zaterdag en die is nu in NL (shipped to customs) maar heb nog niks gehoord van PostNL. De andere was op maandag en is volgens mij nu alleen nog maar aangemeld bij de vervoerder
Ik heb 4 lipsticks besteld en 3 verschillende T&T gekregen, maar nog niks ook daadwerkelijk in huis. Wel gek!
Ik heb ook twee verschillende zendingen voor een lipstick en lipstick + palette, de ene zending staat up customs het andere nog steeds op waiting pickup
ik zal het wel zien verschijnen zeker? Blijkbaar gaat het helemaal niet zo goed met PMG trouwens, ze begint gespot te worden in tkmaxx filialen en er constant sales, gisteren nog 35% off.
Bij mij staat alles nog op âawaiting carrier pickupâ
Is gymshark altijd zo traag? Had best vroeg besteld maar mn pakketje is nog steeds niet door de eerste check heen oid. Ik ben hier te ongeduldig voor man
Die van mij worden toevallig vanavond bezorgd door Budbee! Op Black Friday 's middags besteld
Heb nog niks binnen
Argh shit, ik heb de donderdag ervoor besteld en zie alleen maar dit: heb ze al contact maar ze zeggen dat mijn bestelling onderweg is naar de eerste scan. Wat dat ook mag betekenen.
Neen, normaal leveren ze sneller, maar nu stond dat ook wel vooraf aangegeven op de site dat het langer ging duren.
Ik heb ook al 2 standaardmails van hun ontvangen met iets van: donât worry, we didnât forget you,âŠ
Ik vind het ook lang duren, maar ik denk dat ik pas op cybermonday heb beteld, dus ik wacht nog maar even.
Ik heb 25 november ook bij Vedder&Vedder besteld en daar ook nog niets van gehoord. Ik had nu toch al gedacht om een verzendbericht te krijgen.
Dit heb ik ook ja. Volgens mij ook op donderdag besteld.
Eerst binnen een week al 2/3 standaard mails en vervolgens niks meer opzich heeft het voor mij geen haast, maar ik kan de motivatie van nieuwe sportkleding wel gebruiken
Duurde paar dagen voordat ik bericht kreeg dat het verzonden was. Maar als ik op de T&T kijk staat er Awaiting Carrier Pick up
Wacht maar geduldig (not⊠haha) af.
Mijn pakket is vandaag binnen gekomen! Had in de middag op bf besteld. Nu nog sporten
Waar kijk je precies?
Ik heb namelijk twee update-mailtjes gehad. Een met onderwerp âShipping update for order XXâ en âYour order has been shipped! - Pat McGrath by Global-e - order number XXâ. Als ik bij dat eerste mailtje kijk en op âview orderâ klik, krijg ik via de website ook de melding die jij zegt. Maar als ik in het tweede mailtje op het tracking number klik, zie ik een hele historie aan verzending.
Ik heb namelijk de hele tijd in die eerste gekeken en werd echt vet ongeduldig. Nu zag ik vandaag dat hij bij mij ook bij customs is.
Ik heb het toevallig vandaag ontvangen!
OMG je hebt gelijk! Dat andere mailtje ook erbij gezocht en zie nu inderdaad hele geschiedenis maar ook dat het sinds gisteren in NL bij customs is, Yes! Thanx
Mijn pakketje was vrij snel namelijk, vorige week dinsdag kon ik het al bij het pakketpunt ophalen.
Bij mij is mijn Pat McGrath bestelling in de UK nog. Heb ook op Black Friday besteld.
Jemig mijn pakketje van mango outlet is nog niet eens verzonden. Bijna 2 weken later.
Ik vind jullie echt zeuren sorry haha. Maar het is zo tyfus druk met al die bestellingen en er is zo weinig personeel.
Je zal helaas je luxe lipstickje wat later moeten opsmeren.
Haha ja ik verbaas me hier ook over. Zie de pakketbezorgers al weken rennen door de stad