Ik zie ze vooral rijden hoor!!
Oh ik lig er verder niet wakker van. Maar aangezien de vraag was of iemand het pakketje al had ontvangen was dit de reactie erop. Ik zie ook niemand perse klagen dat het lang duurt.
Eens. Ik word er baldadig van en wil op al die klagende mensen op insta reageren. Doe het soms ook alleen verwijderen mensen dan hun commentđ
Ik heb de eerste Pat McGrath binnen!
Dit inderdaad. Ik vroeg enkel of anderen al meer nieuws hadden om een idee te hebben van de levertijd.
Met welke bezorgbedrijf kwamen ze?
Postnl!
Maar de vraag is, welke kleur en staat ie mooi?
Ik heb net even in mn mail van Pat McGrath gekeken en bij mij staat al een tijdje âawaiting carrier pick up. The shipping label has been created and your package will be picked up by the carrier soon.â
Dat duurt wel lang dan, toch?
Ik heb hetzelfde maar als je in de eerdere mail op de andere code klikt staat wel meer. Mijne staat al een tijdje op douane.
Ja same here. Sinds 6 Dec en daarna niks meer
Yes hier ook bij de douane, al sinds 3 dec. Ik hoop dat ze er snel zijn. Zin om the shinen in mân felroze lipsticks
Thanks! Ik zie nu dat 't iig in NL is!
Bij mij ook, maar zie nu net dat er weer een update is, dus mss bij jou ook!
Yess âready for final acceptanceâ. Hier ook ready Pat, hier ook.
Bij mij ook en de code doet het niet, maar ik wacht nog even geduldig af.
Vind het niets eens zo erg dat de bezorging zo lang duurt, maar voor zover ik weet is het nu niet eens verstuurd om mee te beginnen.
Wacht sowieso al lang op een aantal (niet BF) paketten
Bij mij werkt de track and tracĂ© code nu ook in de PostNL app. Morgen komt mân pakketje!
Ik heb hetzelfde, heb 2 bestellingen geplaatst en de laatste is wel onderweg (alhoewel er gister stond dat hij in NL was en vandaag staat er ineens weer US), maar de eerste staat sinds 30-11 stil op âshipment in transit with ePost global to processing centerââŠ
Nou mijn zorgen over d gymshark bestelling waren terecht, mijn bestelling is kwijt/verloren geraakt. En niet meer op voorraad natuurlijk. Mehh