Ik kreeg gister uit het niets ineens mijn bestelling binnen!
Ik heb de PostNL app geïnstalleerd en daar werd het in aangekondigd terwijl er in de PatmcGrath trace geen updates meer waren. Mijn tweede pakketje blijft nu al een week staan op “The item is tied to a MAWB and ready for shipment”. Ik heb echt geen geduld met dit soort dingen
Ik leef met jullie mee, want mijn pakketje uit Amerika is ook nog steeds niet verzonden (paalsdans kleren) er stond bij levertijd van 3-21 dagen, nou ik weet wel waar ik zit.
Dat staat bij die van mij ook al een paar dagen haha, ik ben hier ook te ongeduldig voor!
Mijn Pat McGrath pakketje kwam vorige week binnen, ik ben er heel blij mee!
Ik heb de MatteTrance lipstick in Elson, mooie rode lipstick, brengt niet stroef op en blijft heel goed zitten (heeft inmiddels 1 maaltijd met drinken overleefd)
Ik heb ook de LipFetish balm in electric lotus. Ik had de kleur intenser verwacht, maar alsnog vind ik 'm heel mooi. Hij loopt wel wat in de lijnen van m’n lippen,dat is minder maar wel te verhelpen met een lippotlood denk ik.
Mijn Pat McGrath lipsticks zijn ook binnen. Ik ben er echt onwijs blij mee! Ik heb gekozen voor de kleuren Beautiful Stranger, Skinsane en de Forum hype Nude Venus. Ik heb vandaag Nude Venus gebruikt en ik vind hem heel mooi. Ik ben rossig en heb een hele witte huid met een roze ondertoon waardoor het mooi staat. Ik kan mij voorstellen als je een koele ondertoon hebt of een donkere huidskleur, dat de kleur minder mooi staat. De andere kleuren heb ik tot nu toe alleen geswatcht op mijn arm. Beautiful Stranger is afgebroken in de huls waar ik wel een beetje van baal maar gelukkig is dat makkelijk te repareren. Ik weet niet of ik de originele prijs het waard vind, dit is ook voor het eerst dat ik iets van Pat McGrath gebruik. Hieronder nog wat foto’s:
Heb je de klantenservice al benaderd? Lijkt me een productiefout dan.
Nee, ik heb het pakketje net open gemaakt. Maar goed idee om dat te gaan doen!
Dat kan kloppen, jij hebt een andere soort/finish gekozen. Je lipstick glittert zelf waarschijnlijk ook heel erg
Mijne heet officieel BlitzTrance 136 Skinsane
Oeh wil je eens een foto maken van de stick zelf en evt swatches?
Jij hebt idd een andere variant van dezelfde kleur. Deze was volgens mij limited edition ofzo.
Huh ik heb de blitztrance skinsane maar met dezelfde verpakking als @anon50301661. De mijne heet blitztrance 176 skinsane dus dan snap ik hem helemaal niet meer haha
Edit: ik zie het al, ik heb de blitztrance starglaze en jij hebt de gewone blitztrance
Ik heb ook geen idee wat het verschil is, volgens de site van Pat McGrath heeft die starglaze wat meer glitters maar de swatches op de site van beide zijn identiek dus ik denk dat ze dat buitenste laagje bedoelen? Maar dat buitenste laagje zie ik niet echt terug als ik het opdoe. De reviews zijn ook hetzelfde
Ik wacht nog steeds op mn Pat McGrath bestelling. Volgens de tracker ligt het bij een pick up point, maar geen idee welk point dat dan moet zijn. Met welke vervoerder kwam jullie pakket? Dan kan ik wellicht achterhalen bij welk pick up point ik het kan ophalen.
Postnl bij mij!
Bij mij via PostNL. Ik kon zien in de app dat het onderweg was, heb je daar al gekeken?
Ook post nl bij mij!
Bedankt! Dan ga ik het vanmiddag eens proberen bij het post nl punt.
Weten jullie naar welk adres retouren van Gymshark worden gestuurd? Ik heb mn Black Friday bestelling retour gestuurd, maar kan alleen de PostNL t&t code vinden en nergens het adres. En zonder postcode kan ik bij PostNL het pakket niet traceren
Zijn er nog meer mensen die hun Pat McGrath bestelling nog niet ontvangen hebben?