Black Friday & Cyber Monday

Hoe weet je dit? Heb je bericht vanuit gymshsrk gekregen of zelf naar gevraagd? Volgens mij hadden wij dezelfde status een paar dagen geleden en die van mij staat daar nog steeds op.

4 likes

Ik heb het nagevraagd en kreeg dit bericht:

-verwijderd door moderator-

Het zat me niet lekker omdat ik op 30-11 bericht had gehad dat het verzonden zou zijn naar budbee maar de tracking zei elke keer dat er nog niks gemeld was.

1 like

Ohh shit!
Ik had dus op 29 nov bericht gekregen dat het aangemeld zou zijn. En nadat ik mijn vorige berichtje typte ging ik mijn mail bekijken, ik heb dus vannacht om 2u bericht gekregen dat mijn pakket vandaag bezorgd wordt. Terwijl die dus in de tussentijd ook helemaal niet bijgewerkt was (gisteravond nog gekeken)

6 likes

Bij mij is de bestelling ook 6 of 7 dagen lang niet bijgewerkt, ā€œnotstartedā€ ofzo, toen ik opeens bericht kreeg dat ie dezelfde dag werd bezorgd.

4 likes

Ik heb m’n pat mcgrath ook binnen! Skinsane vind ik net iets te frosty voor m’n smaak, kleur kan qua oranje nog net maar de shimmer maakt ā€˜m een beetje te 90s. De forumfavo venus vind ik heel mooi staan! Heb vrij roze lippen van mezelf dus daardoor wordt hij niet te lichtoranje

5 likes

Bij bij stond post nl ook ineens voor de deur! Had nude venus en temptress besteld en vind ze beiden heel mooi!

5 likes

Welke items had je? Ik wil mijne namelijk allemaal retourneren. Wat een kak kwaliteit zeg :disappointed_relieved:

7 likes

Wat bedoel je met frosty?

3 likes

Dit zeg maar:
image

6 likes

Owwww yak

Ik heb een sms gekregen dat mijn gymshark bestelling bijna in mijn Town is, dus dat komt komende dagen in orde.

Wel nog problemen met mijn Vedder&Vedder bestelling. Ik vermoed dat V&V het adres foutief op het pakket van DHL heeft gezet. Gelukkig had ik dat gezien, contact met DHL opgenomen maar pakket zat al bij Bpost (de Belgische post) dus bij hun gevraagd om het naar een pakketpunt te sturen omdat ook daar het adres (op een nog andere schrijfwijze???) foutief was overgenomen.
Het vervelendste is dat het een kerstcadeau is en dat ik het naar mijn ouders had laten sturen. Dus zij moeten er nu achteraan.

3 likes

Ik heb mn eerste pat McGrath bestelling ontvangen! Ik moet zeggen dat ik de kleuren totaal niet overeen vind komen met wat ik dacht besteld te hebben…

Edit: even de plaatjes er weer bij gezocht en, ik snap dat je heus beter iets in het echt kunt zien en dan kopen, maar ik had allemaal roze achtige tinten uitgekozen maar alles is veel donkerder en richting bruin, geen glimpsje roze helaas

2 likes

Oh jammer zeg! Ik verwacht de mijne vanavond en heb ook felroze tinten uitgezocht dus ik hoop niet dat die ook bruinig zijn

2 likes

Ik heb het gisteren inderdaad ineens ontvangen! Niet meer verwacht, had 17e nml al besteld

1 like

Ben benieuwd! Welke kleuren heb je besteld?

1 like

Yup herkenbaar, vind het veel fletser en net de tint van mijn lippen (die helaas heel licht zijn dus zonder lippenstift loopt alles in mijn gezicht door elkaar heen). Ben echt blijer met mijn colourpop bestelling van een week eerder. Had ik het toch maar gehouden bij de kleuren die ik vorig jaar heb gekocht, die gebruik ik nog vaak.

2 likes

Ik heb mijn PMG bestelling ook binnen! Ik had de Lip Fetish Balm in Boudoir Rose besteld en 2 Blitztrance lipsticks in Skinsane en Skin Flixx. Vind de laatste 2 ook erg bruinig helaas maar wel leuk alsnog. Zal straks even swatches posten wel!

7 likes

gaat dit over gymshark? ik heb mijne met BF besteld. al sinds december de melding dat het onderweg is maar nog steeds niet binnen…

2 likes

Ben ook benieuwd hoe cloudpillo bij iedereen is bevallen!

Ik had juist niet al te roze besteld in de hoop dat het nude zou uitpakken, ben nu wel heel benieuwd. Mijn pakketjes zijn nog onderweg. Hebben jullie wel een track en trace van PostNL gekregen?

1 like