Black Friday & Cyber Monday

Ik heb ze binnen en die van mij zijn wel mooi roze en naar verwachting. Boudoir rose en polaroid pink. Maar ik had vooraf ook swatches op Temptalia opgezocht dus misschien scheelt dat. Skinsane heb ik ook besteld maar nog niet binnen dus ben wel benieuwd hoe die uitpakt. Benieuwd naar de swatch van @Teigetje dus

@Zonnestraaltje ik had het in de PostNL app staan gisteren en vandaag binnen

4 likes

Nee niks van postnl gehad, 't was er gewoon ineens

5 likes

Ja! 17 nov besteld, 30e bericht dat het onderweg was maar de tracking heeft het nooit gedaan. Tot ze dus ineens gisteren voor de deur stonden

via budbee?

1 like

Bij mij waren m’n lipsticks van pmc er ook opeens vandaag! Ben met de devine 2 heel blij, met name omdat die heel fijn zit en echt wat verzachtend voelt (smeer nu elke dag vasaline). Femmebot vind ik als swatch erg mooi maar op m’n lippen vind ik hem echt wat oranje lijken helaas, net als skinsane. Ik had ze ook veel meer roze verwacht. Maar goede les voor mezelf want normaal mag ik alleen lipstick kopen als ik hem echt goed heb geprobeerd :’).

4 likes

Oke ik ben duidelijk geen beutyblogger en dit is helaas alleen met flits gefotografeerd, want heb het net pas gedaan. Ook geen lipliner ofzo gebruikt. Met flits vallen beide kleuren wat rozer en feller uit dan ze zijn in daglicht.

swatches op lippen

Lip Fetish Balm in Boudoir Rose

Blitztrance lipstick in Skinsane

IMG-20221213-WA0013

En op m’n arm: in het midden Skinsane
Met flits en zonder flits onder licht

Vind ze wel heel fijn en creamy!

15 likes

Ik ben er erg blij mee! Heb wel veel vulling er uit gehaald trouwens, maar slaap er echt heerlijk op

Ik werd helemaal gelukkig van je swatches omdat ze me eventjes terugbrachten naar het begin van het beautyblogtijdperk!

9 likes

Haha ja mis ik ook zo erg! Was zo handig

4 likes

Ik heb 27ste november besteld en normaal wordt het vanavond geleverd in mijn afhaalpunt.
Via Budbee, tracking is niet heel accuraat.

1 like

Ja en het lullige is ik heb 3 dagen geleden weer iets besteld via gymshark voor kerst. En dat word vandaag al geleverd :face_with_spiral_eyes:

2 likes

Beautiful stranger:

Flash fatale:

Totaal andere kleuren toch?
Ben benieuwd naar de andere kleuren, krijg ze denk ik vandaag. Skinsane heb ik ook, die is ook anders maar nog wel mooi denk ik en nude venus ook.

9 likes

What the fuck? Dat is echt een mega verschil?

7 likes

I knowwww! Ik had er een paar als kerstcadeautjes voor mn moeder en schoonmoeder gekocht maar de kleuren in het echt passen helemaal niet bij ze, echt jammer want nu zit ik ook met allemaal lipsticks waar ik niks mee kan :sob:

1 like

Aanbieden in het Verkooptopic?

5 likes

Ik heb nude venus binnengekregen en vind de stick zelf erg bruin, gelukkig vallen de swatch en de kleur op mijn lippen nog wel enigzins nude/roze uit. De kleur komt ook wel grotendeels overeen met de swatch op temptalia. Ik wacht nog op een lipgloss maar dat zal niet heel spectaculair zijn qua kleur

4 likes

Is de bovenste trouwens deze? Want dat is echt geen donkerrood maar ik kan me op zich wel voorstellen dat de lipstick zo er uit komt te zien als je hem swatcht

4 likes

Yes die is het idd! Ziet er daar wel mooi uit

1 like

Wijze les voor volgend jaar: geen make-up die je niet in het echt hebt gezien online bestellen alleen omdat het goedkoop is :roll_eyes:
Sorry, ik vind het echt een beetje naïef en zo zonde… ook nog eens allemaal verscheept vanuit het buitenland

15 likes

Ik heb de matte lipsticks van patmcgrath binnen en ik vind ze wel oprecht mooi en zoals op de foto. Not disspointed.

6 likes