Op de path McGrath site zelf vind ik iig de swatches op de armen best wel redelijk overeenkomen. Of had je ze bij de Douglas besteld?
To be fair, dat risico loop je altijd met online make-up. Ik heb tig swatches bekeken maar het is elke keer net ander licht/andere teint huidskleur waarop is geswatcht, dus uiteindelijk ontkom je er nooit aan een klein risico te nemen als je online bestelt
Ja oftewel: bestel make up niet online?
Als het in NL wordt verkocht is een tripje naar de winkel natuurlijk een goed idee, al hebben die ook niet altijd alles op voorraad. Ik doelde vooral er op dat niet alle merken in NL worden verkocht (Tarte bijvoorbeeld)
Ik heb precies nul tijd om make up in een winkel te bekijken dus ja af en toe waag je het er dan op. Vind t ook echt niet erg als het iets afwijkt, daar had ik al rekening mee gehouden, maar sommige kleuren vind ik niet eens in de buurt komen van hoe ze het verkopen.
Nouja ik vind 20 miskopen doen bij de etos ook nogal apart tbh
Joh ga jij lekker op je high horse? In een ander topic ook al
Hahaha omdat ik toevallig 2x een âjudgementalâ comment op één avond post zit ik al op mijn âhigh horseâ
Maar zit heerlijk hoor!!
Mijne heb ik vandaag ook binnen en ben er erg blij mee! Ik had âm geswatcht in de Douglas dus uiteindelijk bleef er 1 kleur over die ik echt wou. Heb die balm in Flesh 7, perfect voor mijn huid en lipkleur. Morgen nog even goed in daglicht bekijken, maar hij voelt heel fijn en vettig voor deze koude dagen.
Make-up lijkt me juist iets waar je makkelijk een miskoop mee doet, ook al doe je je best dat te voorkomen. Een kledingstuk of accessoire kan je passen, bij make-up is het altijd een inschatting tot je het op je gezicht smeert (en niet meer terug kan brengen), ook al heb je het in het echt gezien.
Hee ik heb ze ook binnen! Ze stonden gisteren opeens voor de deur, zoals bij iedereen haha.
Ik heb geluk wat alle kleuren staan me toevallig. Ik heb
- Blitztrance flesh fatale: heel oranje wel (maar dat staat gelukkig, maar niet mooi voor iedereen denk ik). Heel mooi voor uitgaan en aankomende kerstdagenđ die verpakking maakt we wel aan het rillen zegđ
- lip fetish temptress: moooi rood/roze en perfect voor everyday. Heb hem wel meteen laten vallen in mn wasbak, waardoor het topje is gebutst boehoee
- lip fetish nude venus: nou die vond ik echt onzichtbaar⊠had hem daarna met lippotlood geprobeerd, maar vond het zozo. Totdat mn man me zag en zat te joelen over mn mooie lippen haha. Het was idd mooi en glanzend en uiteindelijk toch wel een mooie kleur, dus blij mee haha.
De formule is zo fijn, zou willen dat ik nog een mooie donkere of rode had gekocht.
Misschien ook gewoon als tip: altijd even uitgebreid research doen met swatches 1. Via Google 2. Via temptalia 3. Instagram/TikTok 4. Reviews op websites die het verkopen. Meestal is de kleur voor mij dan ook echt wel duidelijk, maarja mân Gymshark bestelling was ook niet net zo goed als zân reviews
Hier ook heel blij met nude venus en flesh fatale! besteld op black friday en vandaag binnen
En toevoeging: kijk op YouTube ! Veel dingen zie je beter op bewegend beeld ipv op een âmooi gemaakteâ foto
Oehhh ja die vergeet ik nog idd! Ook echt ideaal voor 1000 swatches
Ik kreeg gister uit het niets ineens mijn bestelling binnen!
Ik heb de PostNL app geĂŻnstalleerd en daar werd het in aangekondigd terwijl er in de PatmcGrath trace geen updates meer waren. Mijn tweede pakketje blijft nu al een week staan op âThe item is tied to a MAWB and ready for shipmentâ. Ik heb echt geen geduld met dit soort dingen
Ik leef met jullie mee, want mijn pakketje uit Amerika is ook nog steeds niet verzonden (paalsdans kleren) er stond bij levertijd van 3-21 dagen, nou ik weet wel waar ik zit.
Dat staat bij die van mij ook al een paar dagen haha, ik ben hier ook te ongeduldig voor!
Mijn Pat McGrath pakketje kwam vorige week binnen, ik ben er heel blij mee!
Ik heb de MatteTrance lipstick in Elson, mooie rode lipstick, brengt niet stroef op en blijft heel goed zitten (heeft inmiddels 1 maaltijd met drinken overleefd)
Ik heb ook de LipFetish balm in electric lotus. Ik had de kleur intenser verwacht, maar alsnog vind ik 'm heel mooi. Hij loopt wel wat in de lijnen van mân lippen,dat is minder maar wel te verhelpen met een lippotlood denk ik.