Mijn Pat McGrath lipsticks zijn ook binnen. Ik ben er echt onwijs blij mee! Ik heb gekozen voor de kleuren Beautiful Stranger, Skinsane en de Forum hype Nude Venus. Ik heb vandaag Nude Venus gebruikt en ik vind hem heel mooi. Ik ben rossig en heb een hele witte huid met een roze ondertoon waardoor het mooi staat. Ik kan mij voorstellen als je een koele ondertoon hebt of een donkere huidskleur, dat de kleur minder mooi staat. De andere kleuren heb ik tot nu toe alleen geswatcht op mijn arm. Beautiful Stranger is afgebroken in de huls waar ik wel een beetje van baal maar gelukkig is dat makkelijk te repareren. Ik weet niet of ik de originele prijs het waard vind, dit is ook voor het eerst dat ik iets van Pat McGrath gebruik. Hieronder nog wat foto’s:
Heb je de klantenservice al benaderd? Lijkt me een productiefout dan.
Nee, ik heb het pakketje net open gemaakt. Maar goed idee om dat te gaan doen!
Dat kan kloppen, jij hebt een andere soort/finish gekozen. Je lipstick glittert zelf waarschijnlijk ook heel erg
Mijne heet officieel BlitzTrance 136 Skinsane
Oeh wil je eens een foto maken van de stick zelf en evt swatches?
Jij hebt idd een andere variant van dezelfde kleur. Deze was volgens mij limited edition ofzo.
Huh ik heb de blitztrance skinsane maar met dezelfde verpakking als @anon50301661. De mijne heet blitztrance 176 skinsane dus dan snap ik hem helemaal niet meer haha
Edit: ik zie het al, ik heb de blitztrance starglaze en jij hebt de gewone blitztrance
Ik heb ook geen idee wat het verschil is, volgens de site van Pat McGrath heeft die starglaze wat meer glitters maar de swatches op de site van beide zijn identiek dus ik denk dat ze dat buitenste laagje bedoelen? Maar dat buitenste laagje zie ik niet echt terug als ik het opdoe. De reviews zijn ook hetzelfde
Ik wacht nog steeds op mn Pat McGrath bestelling. Volgens de tracker ligt het bij een pick up point, maar geen idee welk point dat dan moet zijn. Met welke vervoerder kwam jullie pakket? Dan kan ik wellicht achterhalen bij welk pick up point ik het kan ophalen.
Postnl bij mij!
Bij mij via PostNL. Ik kon zien in de app dat het onderweg was, heb je daar al gekeken?
Ook post nl bij mij!
Bedankt! Dan ga ik het vanmiddag eens proberen bij het post nl punt.
Weten jullie naar welk adres retouren van Gymshark worden gestuurd? Ik heb mn Black Friday bestelling retour gestuurd, maar kan alleen de PostNL t&t code vinden en nergens het adres. En zonder postcode kan ik bij PostNL het pakket niet traceren
Zijn er nog meer mensen die hun Pat McGrath bestelling nog niet ontvangen hebben?
Thanks, met deze postcode kon ik hem traceren. Kennelijk kan het tot 3 weken, na ontvangst, duren totdat een retour is verwerkt
Ik heb mijn pakket 23 december bij een PostNL punt afgegeven en kreeg gisteren bericht dat de retourzending verwerkt is. Hopelijk krijg je ook snel bericht!
Weet iemand of Kwantum meedoet met deze acties? Ik heb een kastje op het oog maar ze hebben vandaag 10% korting, hoop er eigenlijk op dat het tijdens black friday nog beter is afgeprijsd maar weet iemand of ze daaraan doen?
Eerdere jaren hebben ze mee gedaan, dus verwacht dat dit jaar ook wel. Maar zeker weet ik het niet. Wel hebben ze vaak korting (en ook meer dan 10%) dus als je geen haast hebt, kan je denk ik beter nog even wachten.
Dankjewel! Nee geen haast. Dan wacht ik nog even af.