Black Friday & Cyber Monday

Ik schaam me kapot want ik vind BF eigenlijk slecht maar ik heb echt zin om dingen te kopen. Voornamelijk dingen voor in mijn nieuwe huis maar hoop echt goede deals te scoren.

1 like

Kopen om het kopen/omdat het heel goedkoop is, is toch ook heel iets anders dan dingen nodig hebben en wachten op een goede prijs? Ik doe juist door zo’n wachtperiode ook minder snel een miskoop.

5 likes

Ik koop meestal wel het één en ander tijdens black friday, dingen die ik al langer wil/“nodig” heb (bijvoorbeeld sportkleding ofzo), maar dit jaar pak ik het professioneel aan :joy:

Ik ga in december/januari verhuizen en heb echt zo veel nodig: fornuis, afzuigkap, waterkoker, televisie, koffiezetapparaat, bed/matras, etc. dus ik ben nu een excellijst aan het maken met opties en prijzen, en dan straks tijdens die black friday/cyber monday gekte kijken of er goeie deals zijn :sweat_smile:

34 likes

Doet KLM altijd mee met black friday deals? Google geeft verschillende antwoorden :joy:

2 likes

De enige deals die ik altijd goed vind zijn kaartjes voor uithes. Mits deze lange tijd geldig zijn, meestal ga ik toch wel eens naar een pretpark en dan komt het goed uit bijvoorbeeld

Doet de Efteling ook mee dat je toevallig weet?

3 likes

Dst wordt pas later bekend gemaakt denk ik. Ik kan er weinig over vinden

2 likes

Ik heb voor m’n verjaardag een kortingscode gekregen van €12,- korting per kaartje, maximaal 6 kaartjes. Geldig van 1 november t/m 15 december. Ik ga hem niet gebruiken, dus mocht je hem kunnen gebruiken, laat het maar weten!

4 likes

Ah lief van je, bedankt!
Maar ik ben heel toevallig vorige week al geweest met 3 vrienden, we vonden het zo leuk dat we begin volgend jaar opnieuw willen gaan haha dus dacht misschien kan ik binnenkort alvast aan kaartjes komen

4 likes

Is dat niet alleen geldig met de jarige erbij?

Ohja, zie het nu helemaal onderaan de mail staan :smiling_face_with_tear: dan heeft helemaal niemand er iets aan.

2 likes

Weet iemand misschien nog of Snuggs vorig jaar heeft meegedaan aan black friday? Ik zou het graag willen uitproberen maar ik vind het zo prijzig.

2 likes

Er is nu toch zon actie dat je 1 broekje kunt proberen voor €17? Misschien is dat alvast wat?

Hier de link

5 likes

Ohh dat had ik nog niet door, thanks!

8 likes

Ongevraagde tip voor je: Hema heeft volgende week echt hele goede aanbiedingen.

5 likes

Ja, ik heb vorig jaar bij snuggs besteld toen met 25% Black Friday korting.

4 likes

Thanks! Ik ga kijken :grimacing:

6 likes

Hoe weet je dit en wat dan?

4 likes

Reclamefolder is al uit

4 likes

Ja en de huishoudelijke apparaturen zoals mixer en waterkoker. Daarom reageerde ik op boonie.

Zag het inderdaad in de folder en moet me echt inhouden om niet allemaal dingen te kopen die ik helemaal niet nodig heb :joy:

2 likes